Ik ben afgelopen week 2 keer geweest op verschillende tijden en hier viel het echt reuze mee! Ik was ook bang dat het opeens ook veel drukker zou zijn, hopelijk valt het bij jou ook mee morgen! Wat voor les ga je volgen?
Ik ben zo schor van het hoesten dat ik mijn stem bijna kwijt ben en nu noemt mijn vriend me steeds Anne-Marit
Ja!!
Net als velen hier ook geen zin om morgen te gaan werken na 2 weken chillen en heel veel niks doen. Ben ook benieuwd of ik in slaap kan vallen vanavond.
Snerpend hertje
Ik hou van mn werk hoor, echt. En ik heb het ook wel een beetje gehad met vakantie (alsin: ik wil weer wat nuttigs doen). En toch voel ik me blehh… ik had ook nog meer boeken willen lezen en nog 3 films willen kijken (niet gelukt hahahah).
Ik ben toch een tikje teleurgesteld dat Netflix Harry Potter er niet op heeft gezet eind vorig jaar.
Hmmm… Misschien kan ik toch nog rijk worden dit jaar.
(Door de bounty te stelen en hem op ebay te verkopen hehehe)
Ik heb de komende twee weken verschillende proeflessen bij een dansschool, maar wat doe je aan? En wat voor schoenen? Ik ga oa streetdance en dancehall dansles volgen. Kan me hier al helemaal druk om maken
Wow, dat zijn toch eens gta goals. Ik zit al in leven 306, moet lukken toch,
Joggingbroek/ trainingsbroek/legging, shirt en gewoon sportschoenen. Altijd goed!
Ik schrik me altijd kapot als ik een melding van Google Docs krijg (zoals nu net) dat de redactie waar ik voor werk in mijn tekst zit te werken . Durf echt niet te kijken wat ze er allemaal uit sodemieteren en veranderen.
Ik bedacht me ineens dat ik vergeten was m’n huur voor januari te betalen dus dat wilde ik zo snel mogelijk oplossen maar toen checkte ik mijn rekening en bleek ik het gewoon ruim op tijd overgemaakt te hebben zoals altijd dus nu heb ik het gevoel alsof ik geld heb verdiend.
De aankomende drie weken heb ik het zo druk. Was hierdoor helemaal gestrest, maar net met mijn vriend een planning gemaakt en ben nu een stuk meer opgelucht. Wat kan een eenvoudige planning verschil maken
Niet zo moeilijk eigenlijk haha. Thanks!
Haha nee is allemaal goed hoor, bij ons draagt iedereen gewoon simpel. Als je maar goed kunt bewegen erin
Hahaha, ik ben ook al 5 dagen schor door hoesten en mijn vriend noemt me nu Kim Feenstra.
Nog een Britse serie over Nederland. Whyyy
Omfg heb falafel met zelfgemaakte knoflooksaus op vanavond maar merk nu al hoe erg ik stink. Succes aan al mijn collega’s morgen die sowieso willen nieuwjaarszoenen (vind ik zelf normaliter ook niet zo erg maar mss morgen toch ff een verkoudheid faken).
Mijn vader appte me dat hij mijn scriptie zo goed geschreven vond en ik moest serieus bijna huilen omdat hij mijn schrijven altijd heeft afgekraakt zonder enkele genade.