Wat je even kwijt wil #32

Waarom zou het niet via Whatsapp mogen? Gewoon doen joh.

Dacht misschien wat onpersoonlijk/onaardig ofzo. Mijn zusje zei dat 't face to face moest maar ja weet niet wanneer zij thuiskomt en wil de huur opzeggen (ik huur van haar)

Je bent dr niks verschuldigd meer toch

Als je echt een goede klik had gehad dan had ik het wel wat bot gevonden. Maar je geeft zelf aan dat niet het geval is dus ben je haar dat ook niet verschuldigd hoor. Gewoon een berichtje sturen dus!

@Banananana heb 't gedaan, thanks!

1 like

Ik ergerde me vroeger altijd aan mensen die op zondagavond chagrijnig waren omdat ze de dag erna weer aan het werk moesten, maar ik besef nu dat ik zelf zo’n bitter persoon word. Zal wel aan m’n luie kerstvakantie liggen

9 likes

Oke ze kwam net thuis en was not amused. Maar ja jammer dan IK MOET DOOR

3 likes

Ik heb heel vaak het gevoel alsof een aantal ‘volwassen dingen met geld’ gewoon niet voor mij zijn weggelegd. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik ooit een huis zal kopen. Laat staan dat ik ‘slim’ zal nadenken over of dat huis een goede investering is of dat ik op een andere manier zal beleggen ofzo. Ik heb daarom ook moeite met sparen, ‘want het zal toch wel niet kukken.’
Veel vrienden van mij doen dit soort dingen trouwens allemaal wel waardoor ik me echt incapabel voel. Alsof ik het nooit ‘voor elkaar’ zal hebben op dat gebied.

(En mijn werk bestaat o.a. uit het geven van fiscaal advies haha! Maar goed dat is dus wel aan mensen die het al ‘voor elkaar’ hebben.)

20 likes

Herkenbaar. Ik zou ook wel graag willen weten hoe het werkt met beleggen maar dit lijkt me echt typisch zo’n ding dat ik nooit zal begrijpen

1 like

Morgenochtend om 6 uur gaat mijn wekker weer omdat mijn vakantie er dan na twee weken weer op zit. En ik heb zo geen zin om weer aan het werk te gaan. Vooral omdat ik geen zin heb om mijn huis te verlaten Na mijn relatiebreuk heb ik dit huis gekocht en na twee jaar klussen en verbouwen heb ik de afgelopen twee weken gebruikt om alles op te ruimen en leuk in te richten en voelt het echt af en als mijn huis (ook al woon ik hier al negen jaar) Maar misschien heb ik mazzel want mijn collega belde afgelopen vrijdag dat we een niet werkend systeem hebben waardoor we eigenlijk niet kunnen werken dus het zou zomaar kunnen dat ik na een paar uur weer naar huis kan.

10 likes

Vrijdagochtend naar Parijs en ik heb er zoveel zin in. We hebben ook serieus gespaard in een fysieke spaarpot, want dit is onze enige ‘vakantie’ (we gaan 4 dagen) in 2 jaar tijd. Zoveel zin om lekker decadent te doen!

56 likes

Snel snel wie had hier in een Tiny House geslapen ergens afgelopen week en waar was dat??

Oeeeh heel veel plezier! En neem lekker veel macarons (als je daar van houd tenminste haha)

1 like

Nawh :kissing_heart:

1 like

Succes met opstaan hehe, 8:43 gaat de zon op dus vanaf 08:00 prachtig om te zien! :star_struck::smirk:

1 like

Ohja iemand zei van Rossem in bossem dus nu weet ik het weer

6 likes

Haha ik had de link wel opgeslagen

Maar denk dat je hem dus al hebt haha

Ohja, ik heb je foto toen opgeslagen en aan mijn man laten zien omdat ik ook de zon wil zien opgaan!

1 like

Ik ben echt een beetje bang voor m’n sportles morgen. ook door al jullie berichten over volle sportscholen. Vorige week hadden veel mensen vrij en verwachtte ik een volle les. Waren er drie mensen :sweat_smile: Maar 2 dagen erna is iedereen natuurlijk veranderd in een sportief mens dus het zal morgen wel druk zijn.

Haha nice! Wil je man met je mee?

1 like