Wat je even kwijt wil #32

Precies. Als je het ter plekke opeet is het al lauw. Laat staan na een tochtje door de stad.

3 likes

Ps. McDonalds forummeeting???

Neegrapje.

6 likes

En @Rebus

Ik ga volgende week naar Pina en op die locatie wordt ook elke woensdag een gratis dansavond gehouden. Daar ga ik soms ook heen. Verder Fiesta Macumba in Amsterdam en mijn dansschool organiseert ook feestjes elke twee weken.

In Hoofddorp heb je ook iets zitten wat heel leuk en groot schijnt te zijn, maar daar ben ik nog nooit geweest.

4 likes

Ik krijg ineens een deja vu
Want hij heeft eerder een column geschreven, over hoe vrouwen geen echte muziekliefhebbers zijn ofzo en toen ging het er ook heel erg over of het nou ironisch bedoeld was of niet.
Maar ik lees geen knipoog, al zou hij dat wel kunnen bedoelen. Maar dan is het totaal niet duidelijk. Had ik destijds ook met dat stuk.

Koude voeten met zelfs 2 paar sokken aan is echt zwaar K

Even douchen?

1 like

Ga ik zo doen, wil ziek kind niet wakker maken!

Ik wil trouwen met Gnocchi

4 likes

OMG IK GA VERHUIZEN AAAAAAAAAAAAAAH EINDELIJK VAN DEZE KUT KAMER EN KUT BUREN AF LOOOOOOOF IT

77 likes

Ik zie er zo op om morgen weer te beginnen dat ik kapsalon heb besteld. Nog even lekker zwelgen in zelfmedelijden en first dates kijken. :clap:

5 likes

Voetenbadje maken?

1 like

Pff hele weekend vrijwel geen hoofdpijnā€¦ Date is nu weer weg en ik denk weer over 10.000 dingen na (die niks met hem te maken hebben hoor) en nu heb ik weer hoofdpijn en ik denk meteen weer mijn kies te voelen? :ā€™)

(Ik moet al tijdje een wortelkanaalbehandeling voor een restje wortel wat is achtergebleven ooit en nu denk ik steeds dat mijn hoofdpijn daarmee te maken heeft enz terwijl ik er eigenlijk nauwelijks last van heb en gewoon alles kan eten en doen.)

Ik heb voor het eerst een klacht ingediend bij de supermarkt, rekende net af bij een meisje die met een schaar in de hand haar extreem lange losse haar even zat bij te punten. Tussen de klanten door. Ik zeur niet snel maar dit vond ik echt te ver gaan en toen ik er wat van zei rolde ze met haar ogen haha omg hoe kun je zoiets doen.

55 likes

In dat zelfde straatje was er gister iemand in een kledingzaak achter de toonbank demonstratief haar nagels aan het vijlen. Het was echt zoā€™n overdreven maniertje, net een film. Zonder roze bubblegum en krulspelden.

9 likes

Nog geen jaar geleden, nieuwe eetkamerstoelen gekocht. Aardig aan de prijs. Bij levering was er al een pootje gebroken. Met heel veel moeite en gezeik een nieuwe stoel toen gekregen. Breekt er net weer een pootje af. Heb zo geen zin om al dit gezeik weer te krijgen. En eigenlijk wil ik gewoon mijn geld terug. Want de kwaliteit is gewoon slecht. We zitten amper op die stoelen en nu breekt er al een pootje af.

Hier kun je toch geen grapjes over makenā€¦ :frowning:

Die van de Kruidvat zijn 12.5 mg. Ik weet niet meer of de lichtste dosering van de apotheek dat ook was of niet, maar ik had altijd de hoogste die de apotheek zonder recept verkoopt (inmiddels over op voorgeschreven diclo met hogere dosering) en volgens mij waren dat 20 pillen.

OkĆ© ga ik wachten tot mā€™n huisgenoot thuis is (weet niet wanneer dat gaat zijn) en het haar dan face to face vertellen of ga ik het via WhatsApp zeggen
Ik heb een lichte voorkeur voor dat laatste of kan ik dat echt niet maken? Ik heb niet echt een super goede band met haar ofzo

Haha dit is dus ook mijn plan om te doen.

Luxe probleem. Zo kan ik vanuit bed alvast stofzuiger aanzetten. Of als ik onderweg ben dat je thuiskomt in een gestofzuigd huis.

Als je stofzuiger ineens uit het niets aangaat. - not guilty, sorry not sorry-

1 like