Wat je even kwijt wil #32

Ik vind McDonalds bezorgen echt te duur. Sommige producten zijn meer dan een euro duurder en dan nog bezorgkosten. Hm, misschien klink ik zo als een gier maar ik ben normaal niet moeilijk met online bestellen. Blijkbaar vind ik het niet waard ofzo :smile:

3 likes

Wat is dit voor 007 jaren tachtig shit met die bombrieven.

6 likes

Ahh lastig dan idd! Met een kater met de bus als die zo weinig rijdt zou ik persoonlijk een hele opgave vinden, dus snap het dat je dat er niet voor over hebt. @floreales postte hierboven over knakworst als katerontbijt. misschien kan je dat als alternatief doen? Vind ik zelf ook een top katerontbijt

2 likes

Ja de kans dat het een teleurstelling gaat zijn is ook 100%

2 likes

Wat goed dat het je gelukt is er nu alleen op uit te gaan terwijl je je niet goed voelt! :clap:

ongevraagd advies over je medicijnenstruggle

Het hielp mij om me op het moment te focussen, als het je nu nog niet lukt probeer er dan geen energie aan te verspillen. Niemand kan voorspellen hoe het gaat lopen, als er een moment komt waarop stoppen aan de orde komt is dat het moment om erover na te gaan denken. Over die eventuele terugval hoef je nu nog niet na te denken. Ik vond het heel moeilijk maar het heeft me wel geholpen (bij andere medicatie/ziektebeeld, maar heb het hier in groepstherapie met veel mensen over gehad want her hield mij een tijd ontzettend bezig :sweat_smile: )

Kreeg net een mailtje dat er een nieuw account is gekoppeld aan mijn robotstofzuiger, die heb ik alleen twee maanden geleden al terug gestuurd. Kan hem nu dus nog wel bedienen via een app. Nu heb ik dus bij iemand anders de stofzuiger Ana kunnen zetten.

Stiekem vind ik dit heel leuk.

77 likes

Thanks! Normaal maak ik me daar ook niet zo druk om en ben ik blij dat ik gewoon functioneer en ben ik daar ook dankbaar voor. Werd denk ik door die serie gewoon even met mijn neus op de feiten gedrukt. Dat kwam gewoon even bovenop alles wat er nu speelt.
Zit nu in de kroeg met een biertje voor mijn neus dus ben in ieder geval de deur uit geweest dit weekend!

2 likes

Ik had het echt grappig gevonden als er voor jouw post ergens iemand had gepost van omg de stofzuiger springt ineens aan maar niemand zat eraan? Huh geesten!! En dat jij dat dan was hahaha

4 likes

Ik was van plan om vandaag te beginnen met leren voor mn herkansing, maar ik lig nog steeds in bed :joy::joy: goede student ik :joy:

3 likes

ugh ben zo’n emotionele rollercoaster de afgelopen 2 maanden
niet leuk voor m’n date en m’n ouders
:neutral_face:

Omg deze zondag is zo saai :weary:

70 likes

Thomas van Luyn is toch cabaretier of zoiets. Zou het satire zijn?

Zometeen vertrekken naar de afscheidsshow van Samson en Gert.
Zin an.

19 likes

Veel plezier! Ik vond het echt super leuk :grin:

1 like

Zit op de verjaardag van oma. Aan het helpen met zusje. Het is best saai, maar wij hebben wel lol samen :heart_eyes: hahah, bijna voorbij

1 like

Hahahaha hier zou je zo gemeen mee kunnen doen. Stiekem hem vannacht aanzetten enzo…

Maar mijn volgende vraag: waarom zou je een stofzuiger op afstand aan willen zetten?

Wow wat heftig! Allereerst wil je heel veel sterkte met de situatie wensen. Ik weet natuurlijk niet wat voor gezondheidsproblemen je vader heeft, maar het klinkt ontzettend heftig. Ik zit op dit moment in een soortgelijke situatie, en als je erover wil praten, mag je me altijd pm’en. Het nieuws dat jullie als gezin gekregen hebben, zal ongetwijfeld een flinke mentale klap voor je vader zijn geweest, Soms uit dat zich op rare manieren. Ik denk dat je dit goed in gedachten moet houden wanneer je vader wellicht wat minder sympathier of niet zo empathisch overkomt. Ik merk dat ook aan mijn eigen vader. Mijn vader is heel trots, waardoor hij zich wekenlang heeft verborgen en geschaamd voor zijn aandoening. Soms is hij ook kwaad wat hij vooral afreageert op mijn moeder en soms ook ons. Mijn vader is de laatste tijd ook niet meer zo attentief, en soms is het eerste wat hij zegt als hij me ziet:’ Geef mij een glas water’ , of zoiets, vroeger kon ik om dat soort dingen altijd heel kwaad worden haha, maar de laatste tijd laat ik het maar gaan. Ik snap jouw gevoel heel goed in dat opzicht. Je wil gewoon geen ruzie maken over kleine dingen wanneer je niet weet hoe lang hij nog in je leven is, dat betekent natuurlijk niet dat jouw gevoelens er niet mogen zijn, en mocht je niet terecht kunnen bij je vrienden of vriend, mag je mij ook altijd een berichtje sturen. Ontzettend veel sterkte :heart:

Ik heb gister mijne via Coo.lblue twe.edekansjes, dus wie weet ben in het wel

3 likes

Nee dit vind ik ook. En sowieso is je hamburger waarschijnlijk in een ijspegel veranderd eer dat het bij je thuis aan komt.

1 like