Wat je even kwijt wil #32

Liever word ik vegetariër, liever douche ik nog maar één minuut per week, liever sloop ik de verwarming uit mijn huis en laat ik ’s winters het hele gezin in dikke truien rondlopen, dan dat ik niet meer mag vliegen.

Lekker spreken over hypothetische situaties waarbij die eventueel het een zou laten om het Ander te doen. Maar ondertussen niets laten en gewoon alles doen.
Fijn dat hij met z’n kinderen kan vliegen, maar ik betwijfel of die doorheeft dat het drielandenpunt al overstroomt is tegen de tijd dat zijn kleinkinderen op wandelvakantie gaan.

8 likes

Je kunt bij de apotheek diclofenac met lichte dosering zonder recept kopen. Weet het merk even niet maar bij de apotheek weten ze het vast wel. Een doosje was bij mijn apotheek vorig jaar iets van 7-11 euro, afhankelijk van welke sterkte (volgens mij hebben ze 12.5 en 25mg).

Bak en mandje eruit halen, die bak volgieten met warm water en wat afwasmiddel. Dan gewoon afwassen! Mandje doe ik met een sponsje met afwasmiddel even af.

Gister voelde ik me even kut op werk en een collega had dat door en hij ging me vervolgens constant op lopen vrolijken. Echt zo lief :smiling_face_with_three_hearts: En uiteindelijk voelde ik me door hem veel minder kut. Fijn van die collega’s!!

9 likes

Het was zooo druk in de sportschool holy shit

Ja hier ook al… hopelijk over een paar weken weer minder door mensen die al falen met hun goede voornemens

3 likes

Ik ga goed met mn voornemen, heb de zolder opgeruimd en heel veel dozen spullen naar de kringloop gebracht gister.
Ben helemaal trots nu :grimacing:

Probeer dit jaar zoveel mogelijk te ontspullen door spullen weg te doen die ik nooit meer gebruik en zo weinig mogelijk te kopen. zoveel ruimte op de zolder nu. heerlijk.

10 likes

Ik gooi die binnenbak en mand al een paar jaar gewoon in de vaatwasmachine :thinking:

Oh ja dan gewoon afwasmiddelsoppie!!

Bij Kruidvat kun je het ook kopen voor een stuk minder!

Ik had gister dit gemaakt als gerechtje toen we met vriendinnen gingen eten en het was zooo lekker. Ik eet het nu weer als lunch omdat ik nog van alles over had en ik wil dit echt voor altijd eten.

12 likes

Ik ben zo moe (en een kater) en wil echt een dutje doen maar dan slaap ik vanavond waarschijnlijk niet en dan begin ik morgen alweer moe aan mijn eerste werkdag na de vakantie. Terwijl ik heb deze vakantie zo mijn best gedaan om uit te rusten.

En ik heb zin in McDonalds

3 likes

Het nieuwe jaar valt me echt zwaar. Ik weet niet hoe het komt maar ik krijg in één klap ineens realisatie na realisatie van dingen die al heel lang spelen maar nu komt alles in één keer alles keihard alles binnen en alles stapelt zich op. Denk ook dat het komt omdat ik op netflix Spinning out heb gekeken. De hoofdpersoon heeft/is? bipolar en als zij stopt met haar medicatie stort haar halve wereld in. Bij mij kwam ineens het besef dat ik al heel lang medicijnen slik waar ik voorlopig niet mee kan stoppen omdat ik anders niet functioneer. Daarnaast heb ik medicatie nodig om te slapen, kan ik ook niet mee stoppen want zonder slaap functioneer ik ook niet. Vraag me echt af of ik hier ooit nog vanaf kom en als ik wel ooit stoo, gaat het dan weer mis?
Daarnaast merk ik steeds meer dat er tussen mij en mijn vrienden veel dingen scheef zitten en dat zit me ook niet lekker. Normaal boeit dit me niet zoveel maar aangezien ik me zo shit voel wordt alles lekker uitvergroot en voel ik me even heel alleen. Mijn verjaardag zit er ook weer aan te komen en vorig jaar was dat een groot fiasco (echt iedereen liet het afweten) dus dat helpt ook niet mee. Anyway, alles is op dit moment echt helemaal kut. Ben nu maar weer met mezelf naar de stad om mijn gedachten te verzetten. Goede voornemen is dan ook om er vaker alleen op uit te gaan.

2 likes

Maccie is het allerbeste katervoer, dus ik zou lekker gaan :heart_eyes:

Ik wil ook heel graag maar ik heb geen rijbewijs :slightly_frowning_face:
En het is weer net te ver om te fietsen. Ook kan ik hier niet bestellen. Echt zo jammer

Oh shit :frowning_face: ov een optie?

Ik wil ook echt zo graag in een stad wonen waar de mcdonalds bezorgd :disappointed_relieved:

2 likes

Ik begin morgen op een nieuwe plek en ik haat die ongemakkelijkheid sowieso al maar nu is het ook nog na de kerstvakantie, echt geen zin. Denk dat als ik eenmaal begonnen is ik het wel echt leuk vind, dus even doorzetten.

Ja kan wel maar ik woon in gereformeerd dorp dus de bussen gaan vandaag zo weinig haha. Dus dat is het me ook weer niet waard. Had ik maar mijn rijlessen gewoon doorgezet :sleepy:

Maar ik ga bijna verhuizen en dan zit de mac op 5 minuten fietsen!!! Maargoed dat stilt mijn cravings voor vandaag niet

Mijn auto is dus echt niet goed en vind dat zo irritant met regelen.
Ik moet morgen werken, maar zoals de auto is ga ik echt niet meer rijden. Normaal werk ik vanaf half 8. De garage is pas om 0800 open.
Nu had ik al een afspraak om 1700 om de auto af te leveren.

Dus of ik moet morgen ochtend vrij nemen en hopen dat er vervangend vervoer is.
Of ik moet in de middag vrij nemen en dan de auto brengen. Beide zijn zwaar klote. Als ik in de middag vrij neem moet ik met de bus naar kantoor. Ik haat de bus intens.