Vanaf seizoen 1
OMG MN LEVEN IS OVER hahaha
Mijn handschrift is zo stom. Ik zou het graag proberen veranderenā¦ Eens zien of het me lukt.
Ik las net een artikel over de ex-man van een Noorse prinses die zelfmoord heeft gepleegd met kerst, en toen ik las dat ze drie dochters hadden tussen de 11 en 16 jaar moest ik ineens zo hard huilen. Ik weet niet wat er met me is de laatste tijd, ben zo emo en tegelijkertijd zo leegā¦
Nog niet zoveel zin om weer te gaan werken, maar aan de andere kant ben ik wel klaar met al het gevreet de hele dag.
Ik heb mn zelfbruin routine gedaan vanavond en nu kan ik niet meer in bad tot morgenvroeg
Ik heb mijn handschrift best wel veranderd nadat ik handschriftonderwijs heb gevolgd (onderdeel van de opleiding die ik toen deed). Daarbij leer je eigenlijk opnieuw de āregelsā van het schrijven, rompen even groot, gelijkmatige ruimte tussen de letters, lengte van de lussen even lang en recht, etc. Toen ook een hoop letters overgetrokken, echt net zoān schrijfwerkboek als vroeger. Heeft voor mij veel veranderd! Schrijf nu niet meer zo keurig, maar wel aanzienlijk netter
Edit: ik denk dat je dat soort stencils en info ook wel op internet kan vinden!
Hahaha
Ik wil morgen wat leuks doen met mijn vriend, iemand tips voor een middag wat leuks doen rondom/in Arnhem/Zwolle? Niet zo zin om het standaard winkelen/koffie/lunchen recept weer in te zetten.
Naar museum de Fundatie in Zwolle? Wandelen op de Veluwe?
Is dat die game waarbij je verschillende kleuren alpacas kan bevechten, vangen en dekken?
Ik vond dat echt een leuk spel en volgensmij had ik alle kleuren verzameld. Ik ga het weer downloaden.
Ik heb nu 4 weken niet gesport en wel veel gevreten en alles wat er in nov af is gegaan is er sowieso weer aan. Why am I like this?!?!
Jezus nog steeds?? Dat is echt niet normaal hoor.
Dit klinkt nu echt lullig maar bedoelde het bezorgd wat heb je ervoor genomen
Misschien gewoon lekker naar bed nu?
Even halve liter water drinken eerst?
Heb je al eens diclofenac geprobeerd? Ook niet gezond natuurlijk. Maar als je zoān lang aanhoudende pijn hebtā¦
Ja, of naproxen? @anon44204370
En dan combineren met paracetamol. Dat werkt voor mij het beste bij hele erge hoofdpijn.
En veel slapen.
Edit: over het combineren