Wat je even kwijt wil #32

hé dat ben ik?¿?!!

17 likes

Ahaa Ik ben een man.

7 likes

Wat wil je nou? Mijn bericht over analyseren omdat je vind dat ik ongelijk heb? Elk woord en elke zin citeren?

Gaan we weer. En dit bedoel ik dus. Dit is dus precies de rede dat ik hier nooit meer een mening post. Het feit dat alles uitgekauwd wordt en elke zin geanalyseerd.

Ik probeerde haar alleen te helpen en mijn advies te geven.

Maar laat maar weer.

4 likes

Omg een lot genoot. Hoe voel jij je nu na deze gender reveal.

12 likes

mannelijk

4 likes

Echt bedankt voor de lieve woorden. Echt super. Ik ben er klaar mee.

Ik zit nu te janken.

Flikker toch op joh

Aah gaan we weer de eeuwige ik mag niks meer zeggen reactie bij een klein beetje kritiek.

4 likes

Ik wist niet dat er ook witte middelbare mannen op dit forum zaten. You live and you learn

6 likes

Ik vind het vrij manipulatief om zo te reageren, dat je dus aan het “janken” bent door iemands reactie op jouw mening.

7 likes

maar het zijn wel allemaal vrij ‘instant’ reacties binnen een paar minuten, dat vind ik al iets heel anders dan er over een paar uur nog bewust over doorgaan

God wat irritant zeg. Jullie doen alsof @anon50122296 zegt dat Hitler haar idool is joh. Ze geeft alleen haar mening, en probeerde ook nog eens een hart onder de riem te steken. Lekker op elke slak zout leggen dit.

Zie deze discussie al de gehele tijd vandaag in meerdere topics voorbij komen. Misschien een idee om een nieuw topic te openen om het daar in te bespreken.

14 likes

Ik heb het niet specefiek over jou, maar over het algemeen. Ik zie dit gewoon in meerdere topics voorbij komen en volgensmij zit niet iedereen te wachten op dezelfde discussie in meerdere topics op hetzelfde moment.

ik zal maar even het ijs breken dan jongens en meisjes

waar kan ik gratis keeping up with the Kardashians kijken online?

9 likes

Hier wsl wel (wel even je adblocker aanzetten)

2 likes

yes dankjewel! :cupid:

1 like

Ik kwam een collega tegen in de kantine die ff crisis had waardoor ik vergat te klokken. Pas na een kwartier gedaan. Mooi dat ik nu nog ff blijf zitten tot m’n klok half uurtje voorbij is

3 likes

Ah shit, dat is ZO ontzettend kut!

1 like

Heee ik vroeg me al af waar hij me bekend van voor kwam :joy: Presenteert hij lachen om homevideos terwijl er bij hem geen enkel lachje van af kwam

Misschien moet je er eens per ongeluk een vlekkerige saus op morsen. Schoencrème kan ook. :angel: