Bij Kruidvat een was bolletje halen die je erop kan doen?
Of Ja van dat speciale spul ervoor.
Bij Kruidvat een was bolletje halen die je erop kan doen?
Of Ja van dat speciale spul ervoor.
Ik ben echt al een half uur aan het nadenken of ik pizza ga bestellen en zo ja of ik een poging ga doen mân vegan principes vast te houden of dat ik gewoon bestel waar ik echt zin in heb ipv een compromis. Voel me echt een domme besluiteloze millennial nu :")
Ik heb besloten om in januari helemaal geen vlees te eten, maar nu heb ik dus constant zin in vlees. Terwijl ik normaal gesproken gemakkelijk 5 dagen per week vega eet. Het feit dat het niet âmagâ zorgt er meteen voor dat mijn hersenen in opstand komen. Ik vind het zoân irritante onzin.
Heb ik! Maar blijft niet goed zitten helaas. En als ik eet al helemaal niet haha. En daar gaat het ook niet van weg dus vrees dat ik toch een keer zal moeten gaanâŠ
Nou na 6 jaar mijn rijbewijs is het eindelijk zo ver: ik heb een snelheidsboete. Maar liefst 5 km te hard (na de correctie). Lekker zonde van het geld weer.
Zat overigens in een envelop waar heel groot âincassobureauâ op stond?! Schrok me dood, dacht hoe kan dat nou ineens. Dus op zich wel blij dat het achteraf gezien âmaarâ een boete isâŠ
Het is ook nog eens het centraal justitieel incassobureau
Ik had afgelopen weekend de vegan shoarmapizza van ny pizza en die vond ik echt verrassend lekker! Misschien heb je nog iets aan deze info in je besluitvorming.
Hm ja ik vind de vegan kaas van new york pizza niet heel lekker helaas! Plus ik krijg dan de helft van de keren een fout alsnog een kaaspizza :")
Maar heb nu ergens anders vegan pizza besteld met gewoon veel groente en paddenstoelen ipv vegan kaas, ben benieuwd!
Ja, dan schrik je je toch kapot? Ik dacht dat Rijkswaterstaat zulke dingen zou regelen of zo. Maarja, verzacht de pijn dan enigszins. Eerst denk je dat je voor de rechter gesleept wordt en vervolgens is het slechts een verkeersboete.
Ja ik vind het vooral gĂȘnant voor de postbode
Wat knap!
Ik ga met een vriendin wat drinken. En zij is op mannen jacht. Helemaal prima , maar zij valt op oudere mannen. Dus dan zit ik straks weer tussen de mannen die in mij een soort van verloren dochter zien en dan heel jolig tegen mij gaan doen. En het zijn ook altijd van die Nederlandse mannen. Reeeeeeeeed mijjjjjj.
Huh, de Albert Heijn reclame man (Harry piekema heet ie volgens mij) presenteert tegenwoordig âlachen om homevideosâ. Ben een beetje confused nu
Dat kan ook best wel kwetsend overkomen, helemaal als hij alles gaf wat hij had.
Nou de kaaspizza zat al in mn mandje want wilde echt graag pizza en geen vegan plakkaas, maar toen scrolde ik naar de betaalknop en zag ik een vegan pizza (zonder vegan kaas ook) dus toen kon ik het niet meer naar mezelf verantwoorden hahahaa
Was lekker though!
Mijn man en ik zijn totaal verschillend. Hij heeft hele andere principes dan ik. We botsen vaak omdat wel allebei lastig zijn kwa persoonlijkheid.
Maar ik hou wel ontiegelijk veel van hem. We zijn nu 12 jaar samen en we hebben ruzie maar ook mooie momenten samen.
Ik denk dat je moet nagaan wat je wilt in een relatie en of dat haalbaar is. Mannen blijven mannen en zullen altijd andere principes hebben dan jij.
De vraag is of je daar mee kunt leven en zo niet of je dan iemand kunt vinden die wel alles heeft van wat jij wilt.
De perfecte man bestaat niet, neem dat maar van mij aan. Maar als houden van niet genoeg is dan zul je verder moeten kijkenâŠ
Heb je de vegan kaas pizza van papa johnâs wel eens gehad? Die vind ik heeeel lekker en je krijgt bij elke pizza ook een knoflooksausje (die toevallig ook vegan is) waar je de korst in kan dippen
Nee wist helemaal niet dat zij ook een vegan pizza hadden! Goeie tip die ga ik een keer proberen, thanks!
Ik merk toch wel degelijk verschil tussen mijn mannelijke vrienden en vriendinnen.
Ik zeg niet dat alle mannen hetzelfde zijn maar over het algemeen is een man meer opnzich zelf, praat minder over emoties en gaat graag met zijn vrienden even naar de kroeg.
Dan kan het nog zo wel of niet van deze tijd zijn. Een man en een vrouw zijn 2 verschillende wezens.