Wat je even kwijt wil #32

Ik wil vanavond pasta met spinazie en Boursin maken maar in mijn recept staat 150 gram pasta. Is dat gekookt of ongekookt? Ik ben best een grote eter :rofl:

Ongekookt

1 like

Ik zou gekookt doen, dat is veel hoor. Geloof dat 70 tot 100 gram pp een normale portie is ( niet dat ik me daar aan houd)

2 likes

@Salmiak thanks, dan doe ik wel iets van 120/130 ofzoā€¦ :joy: heb ik iig genoeg

Dat is echt veel hoor! Maar kan je het restje wel lekker mee lunchen

Dankjewel! Vind ik fijn om te horen. Het ligt er denk ik ook aan dat ik niet echt herkenning vind bij anderen, wat logisch is! Ik neem het niemand kwalijk, ik heb zelf voor veel dingen in mijn leven gekozen, maar voor sommige dingen ook niet. En ik heb ook niet gekozen voor een eenzaam gevoel nu. Ik moet ook gewoon een beetje zelf uitzoeken hoe ik mijn leven het beste vorm kan geven, met alle toffe en bijzondere dingen en de zwaardere en moeilijke dingen

@Oprah dankjewel! Vind ik echt leuk om te horen haha!

2 likes

Er zit een Engels stel te kibbelen in de trein en ik heb niet het idee dat ze doorhebben dat iedereen dat kan verstaan

3 likes

@Otzi @Hatsmetflats :heart::heart:

1 like

Oh hij ging ineens verder in een andere taal of accent en knikte naar mij dus wellicht toch

Jammer

1 like

Net sushi besteld en ik heb MEGA HONGER dus kom maar door

1 like

Shit ik stond op het punt sushi te bestellen, toen heb ik het gelaten omdat het duur is en ik nog eten in huis heb. Nu weer zin in sushi.

2 likes

Mijn hond is nog steeds bang om naar buiten te gaan. Word er niet goed van.

En, ik ga dit jaar maar weer eens op zoek naar nieuwe vrienden. Iedereen heeft kinderen en relaties. Helemaal prima, ben nog steeds dol op ze maar heb geen zin meer ieder weekend alleen thuis te zitten

Ik irriteer me ook wel eens aan mijn man hoorā€¦

Wat ik zelf aanraad is deze test: zie je je zelf als je 80 bent samen met deze jongen? Kinderen, huis, mooi leven gehad en nu samen naar het bejaardentehuis?

Of zie je dit niet voor je? Misschien met een andere man?

Zo kun je je gevoel een beetje testenā€¦

Eerste klachtenbrief van 2020 is de deur uit :ok_hand:t3:

40 likes

Trots op jou

1 like

Mijn draadje achter mijn tanden heeft een scherp stukje wat uitsteekt en nu moet ik er dus eigenlijk voor naar de tandarts, maar ik begin maandag ook met mijn nieuwe werk dus ik vind dat dit niet kan nu maar het doet pijn :frowning_face:

Wie heeft de eer?

1 like

Dpd

Domme post druiloren

14 likes

Ik ga vanavond uit en hoe wel ik wel zin heb om uit te gaan heb ik niet zoā€™n zin in deze avond. De vriendinnen waarmee ik ga zitten ook niet echt op 1 lijn qua muziek en ik zie ook geen leuk feestje ergens. We weten dus ook nog niet waar we heen gaan. En dan vind ik het misschien wel zonde van mijn geld :woman_shrugging:
Maar misschien wordt het hartstikke leuk

Het klinkt ook wel heel overweldigend allemaal, er is een hoop gaande in je leven. Helemaal niet gek dat je dat af en toe te veel wordt. Dat mag je ook gewoon voelen. Dat betekent niet dat je niet dankbaar bent, maar dat je een mens bent die af en toe ook tijd nodig heeft om alles te verwerken. Dus gun jezelf die tijd.