Steeds schoonmaken met pure alcohol! Versnelt heel erg het (genezings)proces van de koortslip.
Dankje! En dat is een goeie tip, ga ik doen!
Ik heb het nog steeds suuuuperleuk hier en geniet elk moment, maar wat heb ik een zin om over een week in Nederland te zijn voor Kerst en de jaarwisseling.
Wat ik bijna nog het meest mis is de algemene dorpse kneuterigheid waarin ik ben opgegroeid haha
Ik had wat truien gekocht bij de h&m maar die gingen zo snel pillen. Ik dacht dat het ook aan de kwaliteit lag. Pas geleden ook wat duurdere truien gekocht en 1 keer aan naar werk en meteen weer heel de voorkant onder de pillen.
Zo zonde mijn werk verpest echt mijn kleding
Hahahah wat
Ik val net middenin verliefd op Ibiza wat slécht maar genieten dus.
Oh, wat kut! Dat zijn ook zulke rotdingen van dat hele harde plastic wat sowieso niet op die straat hoort te zwerven⊠Heb je nog pijn?
Ik vind dit een heel lief gebaar van je
Nee het is veel onaardiger om een relatie nog een tijd voort te zetten terwijl je eigenlijk het niet meer ziet zitten. En soms zijn verschillen zijngewoon onoverbrugbaar. Als je aan die zaken veel belang hecht (doe ik trouwens ook) zou ik daar ook in een vroeg stadium een einde aan maken.
Omg vind dit zo erg. En schaam me voor mijn collegaâs die dit doen. Misbruik maken van kwetsbare mensen. Blehhhh
Ik zit in een wachtruimte met hele gezapige muziek aan, terwijl mijn man achter de deur 2 meter verderop gesteriliseerd wordt.
Alleen tussen de liedjes door kan ik even horen wat ze zeggen.
Partners mogen niet mee naar binnen ivm flauwvallen. Best spannend!
Ik sprak gisteren zooooân arrogante gast he. Erger me er nog aan. Hij zei dat zoân 20 meisjes hem worshipten en een paar uur geleden nog had geneukt en dat meisje wilde hem claimen maar hij had schijt aan haar etc. IEL. Ik zei dat ik me totaaaal niet kon voorstellen dat ook maar iemand op deze planeet hem worshipte. Hij is turks en hij zei dat hij de knapste turk was blabla. Gatverdamme dat er zulke gasten rondlopen. Idioot.
Vanavond patat eten, dus mag van mezelf niet snoepen overdag.
Lukt goed, maar lig ook vooral op de bank ziek te zijn. Dus echt trek heb ik niet.
Op patat na, dat kan altijd.
Ik heb nog nooit zo erg naar kerst verlangd. Heb vrijdag 12:00 de laatste deadline en pak 's avonds de bus naar Nederland. Nog 7 dagen met mijn groepje doorstaan en dan drie weken lang alleen maar leuke dingen doen in Nederland, BIJNA KLAAR!!
Krasloten
Ik ben chagrijnig want ik kan vanavond niet naar een feestje omdat ik ongelooflijk veel spierpijn heb.
Ik heb een keelontsteking en ondanks dat ik nu lekkere hamsterwangen heb en het best pijn doet, komt het wel goed uit eigenlijk.
Met zulk kutweer is het perfect om te manfluâen en alle verplichtingen (kerstkados halen etc) aan me voorbij te laten gaan want kuch kuch ik ben zielig
Weet niet of dit een slechte gewoonte is, maar kan je niet een pijnstiller nemen bij spierpijn?
Ben zo moe, maar ik kan niet in slaap vallen
Hier had ik zelf niet aan gedacht, thanks!
Je zou ook nog iets kunnen gaan drinken bij het wijcker cabinet, kan je ook lekker eten en is heel gezellig âs avonds!