Ik zie er dikker uit met mijn spanx body dan zonder en ik snap het niet.
(Ja ik weet dat ik dat niet moet dragen en van mezelf moet houden etc. maar lukt ff niet. Ik ben ook al uit een jurk genknapt vandaag.)
Ik zie er dikker uit met mijn spanx body dan zonder en ik snap het niet.
(Ja ik weet dat ik dat niet moet dragen en van mezelf moet houden etc. maar lukt ff niet. Ik ben ook al uit een jurk genknapt vandaag.)
Ik vind shapewear ook niet altijd per se flatteus. Soms omdat het stofje niet glad genoeg is en de kleding er overheen dus raar eraan plakt. Maar soms denk ik ook dat het mijn vet een beetje raar verdeelt? Mijn superslanke schoonzusje zei dat laatst ook al, dus ik denk dat het bij je lichaamsvorm moet passen ofzo.
Dit weer maakt je engerieloos.
Ja het lijkt wel alsof al mij vet in mijn taille gedrukt wordt inderdaad. Nou ja, ben nu zonder shapeware in een andere jurk en ik kan nu normaal ademen en zitten dus dat is wel een pre.
Omg nee de vegans zijn juist veel minder zacht vind ik? Bij mij zijn ze na een half jaar nog steeds niet soepel en ik draag ze echt heel vaak
Was het maar droog buiten, dan zette ik mijn dochter in de buggy en gingen we samen chocola halen…
Er is een instagram waar ups bezorgers foto’s posten van alle honden die ze tegenkomen op hun routes
Ik ga morgen met de trein naar Disney en ik voel me echt weer vijf, zo hyped.
Na een hele dag aan het sterfbed van oma nu naar een kroeg gegaan en een cocktail besteld, en die is formaat emmer. God works in mysterious ways
ik moet dit weekend kiezen of ik ga stoppen met één van m’n twee studies en vind t moeilijkkkkk
Maak 3 lijstjes
1 lijstje met voor en nadelen om met beide door de gaan
en 2 lijstjes met voor en nadelen om alleen met die studie door te gaan.
Of weet je al eventueel welke studie misschien vervalt?
Ja moet 't maar eens op papier zetten maar vind dat bijzonder confronterend. Gaat wel om één specifieke studie, die waarmee ik eerder mee ben begonnen.
Als je echt niet de knoop kan doorhakken zou ik sowieso arbeidsmarktperspectief en daarnaast proberen om na te gaan waar je jezelf ziet over 5 jaar met beide opleidingen. Maar succes. Dat soort knopen doorhakken is erg kut.
Daar word je toch helemaal blij van
Net uit eten geweest en een mega stapel oreopancakes gegeten en nu met wijn op de bank een film kijken, helemaal happy
Nahh ik voel me zooo raar als ik weer allstars aantrek. Ik heb het altijd al leuke schoenen gevonden maar ik ben gewend aan sneakers met een dikke hoge zool. Ik voel me dan ineens een kleuter die haar eerste gympies aanheeft. Echt zo’n kabouter, ik voel de grond ook heel erg. Heb ze dus maar weer uitgedaan. En het is er toch te koud voor.
Ik ben zo moe, niet normaal. Zou wel naar bed willen nu eigenlijk, maar blijf toch nog maar even wakker want anders word ik om 5 uur wakker morgenochtend. Nu dus maar even Simsen in een net te koude kamer, houdt me hopelijk wel wakker, haha
Uuulgg ik heb afgesproken om zo nog wat te gaan drinken. Maar vriendin kan pas laat en ik moet de laatste trein weer terug.
Ik snap niet waarom ik savonds nog afspreek want ik haat het om in het donker nog naar buiten te gaan.
Edit : Heb afgezegd. Oma modus aan.
Wow de maan is echt groot
Ahhh veel plezier! Ik ben sinds gisteren terug en was vanmorgen al aan het contempleren of ik niet gewoon nog een vakantie moest boeken.