Wat je even kwijt wil #31

Dit heb ik ook ja. Moet voor werk al jaren vroeg uit bed doordeweeks, maar kan in de weekenden nog prima old school uitslapen hoor. Vanmorgen was het 11.15 :+1:

1 like

Hahahaha sorry echt hardop lachen, als dit echt zou zijn heeft die man echt geen care in the world :joy: gelukkig zat er niet iets écht belangrijks in

3 likes

Ik ben een beetje de curly girl method aan het uitproberen en het werkt al goed. Ik had alleen nog geen goede microvezel handdoek. Ik kon hier in het dorp even niet snel iets vinden en ik wil het eerst even uitproberen. Dus heb een microvezel theedoek gekocht bij de zeeman haha .

3 likes

Ik ben wakker geworden met een enorme koortslip en heb volgende week een sollicitatie. Hij is zo fucking groot, eerst komt m’n koortslip daar binnen lopen en daarna ik pas😩

1 like

Heb een kater. Dacht ik rol even mijn yogamat uit en doe even een korte sessie met een filmpje van YouTube.

Eerste houding was de kind houding. Ik werd er helemaal draaierig van. Dus ik zit maar weer op de bank

5 likes

De moeder van mijn beste vriendin is een aantal jaar geleden overleden op de verjaardag van mijn moeder. Sindsdien hebben we een ritueel dat ik haar altijd een hartje stuur en zij mij feleciteert met mijn moeder. Vandaag was het weer zo ver. Er komt ooit een dag dat dit een kutdag voor ons allebei is en dat is zo’n raar besef

1 like

Ik ga zo naar de stad en heb voor het eerst Dr. Martens aan (wel de vegan, ik las dat die zachter zijn?). Ga ik hier heel veel spijt van krijgen?

1 like

Een tijdschrift?

Ah vervelend. Bij mij werkt smeren met tea tree olie en lysine tabletten slikken goed om het zsm onder controle/minder te krijgen.

Aaah neee, dat is echt klote. Ik heb het idee dat iedereen dan ook naar mijn bovenlip kijkt.

Ik slik altijd zink om het sneller over te laten gaan

Ja ik denk het wel.

Ik ga morgen naar m’n oma rijden, all by myselfie en ik vind het nu al spannend. 1,5 uur heen en 1,5 uur terug, maar wil haar graag zien en ik wil m’n angst overwinnen. I can do it.

42 likes

@Dubio @Falafel Ik heb sinds vanmorgen vier uur, toen ik het ding ontdekte al 7 llysine pillen geslikt zodat het hopelijk niet nog groter gaat worden. Ik slik het sowieso elke dag maar deze was blijkbaar niet tegen te houden.
Zink ga ik ook even halen, hopelijk helpt het nog!

2 likes

Ok :pensive:, ik doe wel m’n saaie laarsjes aan haha. Thanks voor dit realistische antwoord

@Jay Stoer!! Succes, komt sowieso goed. Lekker keihard meezingen met kerstliedjes?

1 like

Mijn collega’s luisteren dit soort shit dus vrijwillig. Ook regelmatig via de bluetoothspeaker die we hebben staan :sob:

Ekstra Bladet! En bedankt voor het vragen, helaas niet zo’n lekker woord als tokkie hahaha

Mijn vriend is uiteraard weer eens aangehouden en is nu zo veel te laat bij mij :+1:t3: Echt zo irritant

Ja it’s me!

God ik heb eindelijk die doos lindtballen leeg. Nu ga ik niet meer snoepen.

1 like

Echt tranen in mn ogen hiervan

7 likes