Wat je even kwijt wil #31

Gezel!
Door Maasje moet je altijd gewoon rond slenteren. En vergeet de kerstmarkt niet.

Mijn ogen zagen gister een nieuw restaurantje: pasta bar! Als je op Vrijthof bij de Mc staat de straat naar onder lopen (dus langs de Zara / appie) en dan links op de hoek.

Ik vind t altijd kut om als local tips te geven hahaha, want ik doe daar nooit iets speciaals :joy:

2 likes

Ik zeg altijd hetzelfde. Cafe de zwaan als lunch plekje. Ligt aan de markt! Hebben een hele grote selectie speciaalbieren ook

1 like

Heb je last van stress(momenten)? Ik klem dan vaak m’n kaken op elkaar, bijvoorbeeld toen ik rijles had (vond ik nogal eng dus die zenuwen uitten zich zo). Als ik dan m’n mond wijd open deed, bijvoorbeeld bij eten al, hoorde je echt zon knak en het deed ook echt pijn.
Tandarts zei dat het vaak voor komt, kan zowel in je slaap zijn als gewoon overdag!

@Penny_Lane

–

19 likes

Ja toen ik erop ging letten bleek ik het heel vaak te doen, ook bij dingen waar je niet bij nadenkt (bijvoorbeeld als ik groente stond te snijden… super random)
Het kan wel echt vervelende vormen aannemen, m’n tandarts raadde mij ook aan langs de fysiotherapeut te gaan ervoor… heb ik nog niet gedaan, stom eigenlijk want last heb ik nog steeds. Wel minder want m’n rijbewijs heb ik inmiddels maar hij zei ook dat als je dat eenmaal doet, je het mogelijk steeds vaker (onbewust) doet.
Je kan er misschien zelf nu wat bewuster op letten, of je het merkt in bepaalde situaties? En proberen jezelf te corrigeren maar ik merk zelf dat dat niet makkelijk is! Succes en sterkte voor nu

1 like

Ik heb mijn eerste verkeersboete :sob:. Eigen schuld natuurlijk, weet ik. Iets beter opletten dus…

Toen egf weg ging hebben veel mensen hun insta gedropt omdat ze bang waren elkar kwijt te raken (denk ik haha).

1 like

Oooooooh ben jij het! Leuk :grinning:

1 like

Aaah ik heb zo’n last van restless legs. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Het is gisteravond al erg begonnen. Heb er vannacht ook ruk van geslapen en nu is het nog steeds aanwezig. Heeft iemand tips?

Huh ben jij dit?!
Niet dat ik je ooit heb gemeet maar ik weet jou nog wel van egf. En nu wil ik zeker een keer met je partyen :ok_woman:t2:

2 likes

Oh wat verdrietig. Veel sterkte! :heart:

1 like

Ik heb vannacht nog eens ouderwets met mijn katten in bed geslapen en het was echt heel gezellig :sob::heart: Nu liggen we nog samen en gaan we Glee kijken.

15 likes

Omg Ook van jou vroeg ik af of je er nog was. Ik had het niet door! Maar geloof dat je nu stuk minder (persoonlijk) post dan destijds dus misschien niet zo gek dan.

1 like

Mensen zeiden van als je full time werkt en vroeg moet opstaan vergaat het uitslapen je echt wel, dat lukt je niet meer. Nou dan kennen ze mij nog niet. Word wel wakker rond 6/7/8 maar kan daarna gewoon nog meer slaap cycli maken hoor. Ben nu nog gewoon enorm moe, baal van m’n wekker die staat om te sporten

2 likes

@Sax haha ja ik denk dat meer mensen het niet door hadden en met name om de reden die @ellegirltalk noemt, ik post minder en probeer ook wat meer te letten op de dingen die ik wel post!
@Penny_Lane haha ja die onder andere, ik las het laatst weer (staat ergens in een topic hier geloof ik?) en moest zelf ook gewoon weer lachen, was zo random

2 likes

Ik heb nog 5 euro om te besteden aan iets voor sinterklaas, voor de tante van mijn vriend.
Ik weet echt niks behalve bonbons ofzo?

2 likes

Lekker toch bonbons!

1 like

Bonbons zijn altijd goed! Anders misschien iets van (geur) kaarsen, een fijne handcrème, koffiebonen of een lekkere (losse) thee

1 like

Ik ging net op de weegschaal staan. Meh resultaat. Toen liet ik een scheet. Ging nog eens op de weegschaal staan. - 0,2 kg :joy::partying_face:

74 likes

Ik vind dat niet raar. De reden van het uitmaken is ook niet het niveauverschil an sich, maar juist ook gemeenschappelijke interesses lijkt me. Als jij je verdiept en interesseert in dingen zoals politiek en je kunt daar niet over praten, is dat gewoon een groot verschil in jullie interesses en leefwerelden.

1 like

Ik denk nooit dat het onaardig is om een relatie waarin jij je niet prettig voelt te verbreken. De manier waarop kan daarentegen wel bot of onaardig zijn denk ik, zou proberen om een manier te kiezen die bij je past, waarbij je wel eerlijk bent maar de ander niet onnodig kwetst.

1 like