Wat je even kwijt wil #31

Ja is ook zo. Maar heb me dit jaar al 2x eerder ziek gemeld, dus voelt toch wel echt rot. Zeker omdat veel mensen(die nooit ziek zijn) daar iets van vinden.

Heb net mijn collega maar geappt dat ik niet kom vandaag.

Het woord ‘boomer’ is verkozen tot het Woord van het Jaar 2019, maakt de Dikke Van Dale dinsdag bekend. Het woord kreeg 41,8 procent van de stemmen. Op de tweede plaats staat ‘klimaatspijbelaar’ en de derde plek gaat naar ‘klimaatdrammer’. Deze woorden kregen respectievelijk 14,2 procent en 9,6 procent van de stemmen.

Oké boomer, bedenker van het woord klimaatdrammer. :upside_down_face:

12 likes

Classic Lorelai!

5 likes

Alleen maar verstandig en volwassen om deze keuze te maken, hoe rot en moeilijk ook! Veel beterschap vandaag!!

1 like

Ik heb een kleutertje op stage, echt een mini knurftje, en zijn kleren ruiken altijd zo lekker naar wasmiddel.

7 likes

Snap ik hoor! Ik vind dat ook altijd lastig, vooral vanwege de meningen van andere. Terwijl wat echt belangrijk is, is je gezondheid.

Beh mijn huisbaas zei gister tegen me dat hij erover denkt mijn huis te gaan verkopen. Ik heb godzijdank een contract voor onbepaalde tijd, maar ik voel me hier meteen al gestressed door met die fucked op woningmarkt

Ja? Bij veel organisaties moet je dan op gesprek komen. Zo ook hier, maar de eerste ziekmelding was tijdens stage, dus die staat niet geregistreerd. Gelukkig.

Ik zit in de trein richting mijn werk en ik ben ineens zo misselijk! Ben bang dat ik straks moet spugen, het zweet breekt mij ook uit. Had vannacht ook al zo’n maagpijn.

Ja, het is al langer aan de gang, vandaar dat ik ook al weg wilde. Het wordt alleen steeds erger. Management is wel bekend om dit soort dingen, de afgelopen jaren zijn er meerdere malen mensen ‘ineens’ ontslagen. Ik wil ook niet blijven en ben bezig met een nieuwe baan (wat best goed lijkt te lopen) maar ik krijg echt angst bij het idee dat ik hier nog tenminste 3 maanden moet blijven (zo lang is de opzegtermijn). Ik ga inderdaad vandaag contact opnemen met de bedrijfsarts en huisarts.

1 like

We konden intern solliciteren op een hogere functie. Moest eigenlijk voor gisteren 08.00. Ik heb het net verzonden met de uitleg dat ik ziek was. Ik hoop dat m’n brief nog mee genomen wordt in de overweging, maar vind dit wel tering spannend ofzo haha

Ik heb voor het laatst een beroepentest gedaan om mijn sterke en zwakke punten te leren kennen. Nu moet ik volgens die test gaan leren om beter samen te werken en anderen in vertrouwen te nemen.
Wie gaat ze vertellen dat ik autisme heb?

Mensen gaan je aanvallen om die opmerking in 3
2
1

Want ik heb het?

1 like

Ja Ross en Phoebe zijn het allerkutst. Chandler all the way

1 like

Soms ruik ik parfum/deo/zeep van een man en dan weet ik dat ik seks heb gehad met een man met dezelfde geur maar dan kan ik me niet altijd herinneren wie het was en dat vind ik heel irritant.

13 likes

THEY WERE ON A BREAK!

geen antwoord op waar, maar wel welke. ik heb een latex kussen (geen vlokken) ondertussen hebben mijn man en dochter er ook een omdat dat toch echt heerlijk ligt. nooit meer opfluffen en hij blijft de hele tijd lekker zacht doch stevig.
betere beddenzaken hebben ze wel om te proefliggen (10/12 cm, zacht of medium etc
)
ik heb een mahoton nightflower soft 14 cm bijvoorbeeld

1 like

Ahh ik had zo gehoopt op klimaatspijbelaar.

8 likes

Ja! Dit vind ik altijd zo raar, als je in een winkel staat of dat er op straat iemand langsloopt met die geur, ik ben dan altijd meteen helemaal van de leg.

2 likes