Wat je even kwijt wil #31

Even wat extra slapen zodat je daarna wel aan de slag kan is ook productief he! Je kan denk ik beter 6 uur per dag uitgerust studeren, dan 8 uur zitten knikkebollen bij wijze van spreken. Maar succes you can do it!!!

Ik heb echt precies hetzelfde. Ik heb het gevoel al mijn studiewilskrachten in het vorige (eerste) blok al verbruikt te hebben ofzo. Gaat een goed jaar worden :ok_hand:

Lol ik herinner me nu ineens dat ik vannacht een seksdroom heb gehad over deze dude:

Is dit een mental breakdown?

9 likes

Ahh ik had ook echt voor 2 vakken net een 6, had er drie omdat ik er nog een moest doen van een eerder jaar dus helemaal op daarna. Toen het klaar was een paar keer gehuild omdat ik dacht dat ik niks gehaald had. Dus begrijp m helemaal.
Jij ook succes!!! Het is is laatste nog eventjes en het is klaar :blush:
Ben ook net de bieb in om nog even mā€™n best te doen voordat de vakantie begint.

1 like

Heb de tandarts echt een jaar uitgesteld want durfde niet omdat ik een plekje op mijn tand heb. Maar ik heb 0 gaatjes, en dat plekje komt gewoon door tandvlees wat wat teruggetrokken is. De tandarts was zelfs trots op hoe ik mijn gebit verzorg!

17 likes

Ik ga vanavond naar een concert maar de vriendin met wie ik ga zei gister dat ze half ziek was, heb vanmorgen geappt hoe ze zich voelt alleen heb nog geen reactie en dat vind ik irritant. Als ze zich niet goed genoeg voelt, kan ik nog met andere mensen mee maar wil dat ze ff wat laat weten. En ik ga het liefst wel met haar omdat we de artiest eerder dit jaar ook samen hebben gezien dus dat is het leukst.

Ik snap niks van deze reactie. En @Vaiana ook niet zo te lezen.

3 likes

Meh. Er zit een hele grote dikke zilvervis in de hoek bij het plafond. Maar dat is 3 meter hoog dus daar kan ik niet bij. Nu maar hopen dat hij daar rond blijft hangen tot mijn vriend thuis is.

Ik ben zo slaperig en word er gek van. Ik wil zo graag diep en lekker slapen snachts maar ik lag me weer dingen van mijn werk te bedenken en midden in de nacht lag ik een uur wakker grrr.

Ik denk dat ik het wel snap. Vaak als mensen hun perfectionistische/sociaal ongemakkelijke trekjes ā€œautistischā€ of zichzelf een autist noemen dan wordt daar vaak op gereageerd.
Ik had mijn post eerst ook anders verwoord (ipv. Dat ik autisme heb, zei ik dat ik een autist ben) dus misschien komt daardoor die reactie.

1 like

Oh jee, ik heb er weer een vijand bij:

12 likes

Ik zie nu pas dat ik het verkeerd gelezen heb. Ik las ā€œWillen ze me hiermee vertellen dat ik autisme hebā€

ā€œIk leerde om te leven vanuit overvloed in plaats van schaarste, op die manier trek je vanzelf geld aan.ā€

Haha okƩ doei.

6 likes

Daar moest ze wel eerst 20 ruggen aan uitgeven :flushed:.

1 like

ā€œIk ga goed op de zonā€

Brb ff kotsen

13 likes

Je hebt het maar druk mee je zou daar ook gewoon een baan van kunnen maken en coach kunnen worden.

1 like

Hahaha dat verklaart een hoop! :sweat_smile:

1 like

Ik heb een collega die als ze het even koud heeft de verwarming op 25 graden zet. Jezus meid jij hebt net een uur op het kantoor stil gezeten tuurlijk heb je het koud maar laat ons niet stikken on deze tropische hitte.

Wil ook niet weten wat zij haar team betaald denk ik, als ze daar blijkbaar maar 2500 euro per maand aan kwijt is. Of zou team gewoon een overtrokken woord zijn voor mensen die een paar uurtjes per week werken

1 like

Herkenbaar :upside_down_face: Helpt het misschien om wat pauzes te nemen tussen het leren door?