Het kwam er eigenlijk op neer dat Rory ook best irritant is. Misschien is wat er stond een heeel klein beetje een spoiler dus laten we het hierop houden haha.
Een beetje net als Walter white, ook een vreselijke man maar toen ik voor het eerst bb keek vond ik hem ergens toch sympathiek ofzo? En toen ik het later terugkeek dacht ik wát dacht je, hij is helemaal niet sympathiek bah.
Haha ja man wat een irritante serie, maar helaas ben ik ook weer begonnen met kijken.
LOL, de laatste aflevering was in 2007. Als iemand nu nog spoilers nodig heeft, had je maar eerder moeten kijken
Haha dertien!!! jaar geleden omg
Heb het sowieso al verpest door het volgende bericht met de ekte spoiler niet in een spoiler te zetten (niet meteen nu wel, word ik nu geband?)
Nee hoor. Rory is kut, Lorelai is kut. Iedereen behalve die twee verdient beter. The end.
Ik vind Rory ook irritant. Ze neemt van die vreemde dingen van haar moeder over. Tegelijkertijd is ze ook heel menselijk en niet perfect. En vanwege haar leeftijd kan ze zich ook meer veroorloven. Maar misschien komt er nog wel meer shit waardoor ik ook een hekel aan haar krijg
Vind haar vriendin Lane echt een leuk personage.
Kirk is ook zo’n bijzonder figuur. Beetje een weirdo maar goede acteur. En Michel’s personage snap ik niet goed want hij is gewoon een zeur maar ergens voegt dat sarcasme toch ook wel wat toe. Zou dat accent echt zijn?
Ja, ik snap de aantrekkingskracht ook niet. Doet zo’n serie dan toch goed als je blijft kijken
Ross en Rachel eindigen samen en ja ze waren on a break. De Titanic zinkt en er was genoeg plek op dat vlot om Jack in leven te houden.
Jesus gaat dood maar komt weer terug met Pasen (shit dat is Pasen toch?)
Zo dat voelt goed
Ik word maar niet ongesteld en mijn cyclus is normaal helemaal hartstikke mooi. Net een test gedaan en ik ben niet zwanger dus laat maar komen dan dat bloed.
God, ik zou nog steeds Ross in elkaar willen rossen. Wat heb ik toch een tyfushekel aan dat figuur.
Ik heb zon graf hekel aan Gilmore Girls.
Ik heb Gilmore Girls 3x helemaal gekeken, op m’n 15e, 20e en 25e (oke vanaf mn 15e tot het eindigde, toen was ik 17 of 18 of zo). Met elke keer ging ik me steeds meer irriteren hahaha, binnenkort word ik 30 dus dan maar voor de 4e keer kijken, ben benieuwd wat ik er dan van vind. Het is wel echt 1 van m’n all time favos.
Misschien morgenvroeg even schoonmaken met een watje met afgekoeld gekookt water. En goed handen wassen anders heb je er dadelijk twee
Morgen eindelijk een dagje vrij na een half jaar dag in, dag uit leren. Dus ik ga lekker shoppen
Heb er geen tips voor, maar het lijkt me echt vervelend. Ik hoop dat het snel over is!
Ik heb net mijn laatste teringtyfushboreflectieverslag ingeleverd en krijg hoogstwaarschijnlijk morgen de uitslag van mijn scriptie. Het eind is in zicht . Ik kan sowieso never meer slapen van de spanning.
Awh helaas kunnen we niet overal goed in zijn
Ik ben gisteravond heel ziek geworden, ik vermoed dat het eten van de kerstlunch niet zo goed is gevallen. Dus ik wil me ziek melden, maar ik moet vandaag de hele dag training geven. Dit is zo ontzettend kut voor mijn collega die ik hiermee in de steek laat, maar ik kan gewoon echt niet. Ik haat dit zo aan volwassen zijn.
Wat klote zeg! Maar als je zo ziek bent heeft je collega er ook niks aan als je er wel zal zijn. Jij kiest er ook niet voor! Gewoon ziekmelden dus, beterschap!