Wat je even kwijt wil #31

Nou dat vind ik ook eerlijk gezegd heel raar van je mentor. Ze hoort zich gewoon op de achtergrond te houden op dat moment. Ik grijp pas in (groot woord) als ze op de tafels staan te springen of als mijn stagiair hulp vraagt. Anders zijn het perfecte leermomenten. Die steekjes onder water vind ik ook heel vals. Wat probeert ze daar nou mee te bereiken?! Rare gang van zaken wat mij betreft, maar helaas hoor ik het wel vaker dat er zo omgegaan wordt met stagiaires. Hopelijk kan je lekker genieten van je vakantie!

1 like

Ik heb daar geen geduld voor sochtends denk ik. En s’avonds geen zin :’)
@Desalnietteplus Ja het kantoorleven maakt hongerig :’) als ik thuis werk eet ik een boterham minder en moet mezelf dan echt aansporen om tussendoortje/fruit te eten omdat ik anders genoeg heb aan ontbijt/2 boterhammen en avondeten. Terwijl ik dan alle tijd heb voor lekkere uitgebreide lunches maar heb daar dan niet honger genoeg voor :’)
Maar wil wel ontbijten sochtends. Ik word al wakker met trek/honger en anders trek ik die treinreis niet. En vind ontbijten in de trein echt helemaal niks. En eerst at ik een kleiner ontbijt en dan die noten daarvan als tussendoortje, maar dat helpt niks qua honger later op de dag.
En heb al te veel eetmomenten eigenlijk, voor je gebit is 6/7 eetmomenten op een dag wel de max en zit daar al vaak overheen.

Pfff mn 13urige werkdag zit er op. Ben verrot :tired_face:. Morgen neem ik een halve dag verlof, hopelijk is t rustig genoeg.

Ik kijk while you where sleeping en het enige wat ik denk is: Sandra Bullock was echt mega knap

Ik ging trouwens naar de ap om iets lekkers te kopen maar was in tweestrijd omdat ik geen geld heb en thuis lekkere dingen had. Maar toen stond er een schap met gratis sint chocola. Eindstand: ik heb een heel zakje chocoladeflikken met smarties op.

4 likes

Ja dat is inderdaad nog de meest betaalbare optie die ik nog wel het proberen waard vind. Al vind ik die richtlijnen van 7, 9 of 11 kg en dan met je lichaamsgewicht weer wel wat twijfelachtig
 Want dan ben ik weer te licht. Vraag me af of dat dan veel uitmaakt
 Ik ga er nog eens over nadenken.

Mijn werk organiseert een speciaal etentje voor mensen die vier keer per week komen werken in de eerste week van 2020 en ik kan dan niet en heb nu al fomo :unamused:

Op mijn werk hebben we met alle mensen van een bepaalde functie uitgesproken dat de werksfeer zo kut is door management. In plaats van die signaal op te pakken, zien ze dit enkel als motie van wantrouwen en ze gaan er vol in. Ze hebben een zondebok nodig en dat ben ik geworden (om verschillende redenen). Ze willen mij weg. Maar ik functioneer goed en ik heb een vast contract dus het gaat niet zo simpel. Resultaat is dat ze met allemaal sneaky dingen proberen me te ondermijnen totdat ze iets vinden om me op te pakken. Ik heb het gevoel dat ik gek en paranoïde word, maar m’n collega’s zien het ook. Het geeft me zo ontzettend veel stress al rijden; maar sinds vandaag ben ik op m’n werk constant aan het overgeven van de stress,l (stress slaat gelijk op m’n maag), ik heb hartkloppingen (nooit eerder gehad) en ik ben super emotioneel. Het is zo ontzettend naar en ik kan er gewoon niets aan doen.

1 like

Wat naar zeg, wat doen ze precies om je te naaien? Je hebt een vast contract dus ze kunnen je weinig maken. Als je ergens bijhoudt wat ze allemaal bij je doen dan zou je dit later in een zaak tegen ze kunnen gebruiken. En als je lichamelijk klachten krijgt dat zou ik dat bij de bedrijfsarts melden. Niemand heeft er iets aan dat iemand ongeschikt wordt om te werken.

2 likes

Wow dit klinkt heel erg naar en zeker niet netjes.
Kun je dit een niveau hoger aangeven dan deze mensen zijn?
Kunnen je andere collega’s voor je opkomen?
Eventueel ergens anders aangeven?

Heel veel sterkte. Maar je niet gek maken. En let goed op jezelf

1 like

Fijn die bevestiging dat ik nog niet verloren ben :grimacing:
Gecondoleerd met je oma en heel veel sterkte gewenst.

Gilmore Girls is echt helemaal niet spannend maar toch blijf ik kijken. Lorelai is inmiddels niet uit te staan. Man, wat is zij kinderachtig en inderdaad onwijs egocentrisch. Alsof ze nooit volwassen geworden is.

8 likes

Ze stellen ineens nieuwe regels in waardoor ik toevallig als eerste (enige) een assessment moet hebben. Ik word gevraagd of ik het werk wel aan zou kunnen omdat ik een tijdje geleden wat achterliep toen er heel veel gebeurde in m’n leven. Ze leggen woorden in m’n mond die ik niet heb gezegd en ik zou een slechte invloed op collega’s hebben.
@Nox de hele zaak van brief af aan is al enorm omhoog geĂ«scaleerd, maar iedereen verwijst naar elkaar. Mijn collega’s staan achter me, maar durven niet te steunen omdat ze bang zijn dat ook zij er dan uitgepikt worden. Er heerst gewoon echt een angstcultuur en Diverse mensen zijn er al bij betrokken

1 like

Omg ik ga zoeken waar en dan hopen dat ze dat aan het einde van de week ook nog doen als ik tijd heb hiervoor.

Misschien een spoiler?

Oooh toen ik gilmore girls voor het eerst weer terugkeek vond ik Rory ook echt vreselijk. Altijd moet alles perfect zijn en is super geprivilegieerd en als het een keer niet makkelijk lukt of als ze kritiek krijgt dan zit ze vrijwel meteen te janken (bij wijze van).

4 likes

Wat een walgelijk iets zeg, dat klinkt echt als een noodgreep van een mismanagement. Maar als je letterlijk fysiek aan het lijden bent hierdoor zou ik me oprecht ziek melden en naar de bedrijfsarts stappen. Wellicht een rechtsbijstand contacteren ook? Want wil je hier nog wel blijven? (Volgens mij zag ik een post van je in het solli topic ook).

Hopelijk kun je het even volhouden, links of rechtsom tot je wat anders hebt gevonden! Dit verdient niemand, echt sneu van de bovenlaag

1 like

Kamille thee op een watje en dat op je oog.

1 like

Hahaha ja dat idd en ff een boot stelen want waarom niet
En ook meteen een baan aangeboden krijgen van je oma Ă©n een eigen woonruimte in de achtertuin.

1 like

Ik ga nog even niet lezen. Ben bij Seizoen 4, afl 10. Komt wat je wil zeggen voor of na het volgende? Ik zag al een spoiler reply :sob:

Lorelai is Jason aan het daten terwijl hij de zakenpartner is van haar vader en haar moeder mag die gast niet.

Ik zou echt naar de bedrijfsarts gaan. Neutrale partij die je hier echt goed mee kan helpen. Wat een nare gang van zaken zeg, sterkte!

1 like