Wat je even kwijt wil #31

Bedoel je Kurt Cobain van Nirvana?

1 like

Hahaha nee, die ken ik wel! Het was echt een beetje een rare jongen, de muziek was ook heel underground

1 like

Haha ja dacht het al niet maar het kon!

Deze?

2 likes

Jaaaaa thanks!! Haha topper

1 like

Oh ik draai gewoon de dop stevig vast en gooi het in m’n tas. Nog nooit problemen gehad. Voel me wel een enorme hipster met m’n glazen pot

1 like

Thnx, ik heb er iets omheen gedaan en het is goed gegaan!

1 like

Ik heb de hele tijd een stekende pijn in m’n linker long, denk ik. Onder m’n ribben iig. Geen idee wat het is.

En m’n collega vraagt me via sms een soort van op date, doe dit niet. Echt geen zin in ongemakkelijkheid. En geen zin om te reageren ook.

1 like

:smiling_face_with_three_hearts: Lieve vrienden die bellen om mee te leven met de dood van oma. Zo fijn.

9 likes

De Engelse wikipedia pagina is best fascinerend. Nu was ik wel bekend met enkele zieke figuren uit de blackmetalscene van de 90s maar van dit persoon had ik nog nooit gehoord.

Trigger met selfharm en zelfmoord

On 8 April 1991, while left alone in the house, Dead slit his wrists and throat with a knife and then shot himself in the forehead with a shotgun. He left a brief suicide note which started by saying, “Excuse the blood…”.

En nog zo’n vage passage.

The body was found by Euronymous, who had to climb through an open window as the doors were locked and there were no other keys to the house. Before calling the police, he allegedly went to a shop and bought a disposable camera with which he photographed the body, after re-arranging some items. In time, rumors spread that Euronymous had made a stew with bits of Dead’s brain and had made necklaces with bits of his skull. The band later denied the former rumor, but confirmed that the latter was true. Moreover, Euronymous claimed to have given these necklaces to musicians he deemed worthy, which was confirmed by several other members of the scene, like Blablablaaa.

1 like

Ja de Engelse pagina is wel een stuk uitgebreider! Had jij deze pagina toen als eerste gepost?
Het is me in ieder geval wel bijgebleven dat hele verhaal, zo bizar.

Nee ik heb deze pagina niet gepost. Misschien wel iets anders maar dit wist ik niet. (Wel van Varg etc.)

Een soort van Noorse GTST ja.

1 like

Ik wil jouw ava kapot knuffelen.

Er is wel afgelopen jaar een film over bepaalde dingen gemaakt.

en de director, Jonas Åkerlund, was lid van zo’n extreme metalband en is later de succesvolle filmregisseur geworden van o.a. clips van Madonna, Xtina’s beautiful en Coldplay.

@Soy.peor ik ook en ik vind het stom dat er nu nog geen baby yoda knuffels te koop zijn.

Tot zo ver mijn spreekbeurt ik wil nu weer baby yoda kijken. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

@Banananana Onwijs balen dat je stage zo verloopt. Ik heb ook een stage gehad waarbij ik totaal niet op 1 lijn lag met mentor/school. Elke dag pijn in mijn buik, continu het gevoel van falen. Zo erg dat ik na de stage er zelfs een half jaartje tussenuit ben geweest omdat ik dacht ‘het’ niet te meer te kunnen. Nu voor het 5e jaar mijn eigen groep en ik weet inmiddels dat ik dit heel goed kan. Nu zie ik die periode maar als een ervaring rijker en probeer voor mijn stagiaires te zijn wat ik zelf heb gemist. Vertrouwen geven. Rock ‘m nog een paar dagen en dan door naar de volgende stage. Hopelijk op een fijne plek. We hebben je hard nodig!

5 likes

Op youtube staat een hele docu over dit hele verhaal en alles er omheen, heel fascinerend:

ook @Luzarl @de_kluizenaar @kali

6 likes

Toen ik nog op kantoor werkte had ik ook veel meer honger dan normaal. Met name als ik onderweg naar huis was was de honger echt vervelend. Ik ging toen wat meer proteïne eten (eet vegetarisch) en pas in de trein/op werk ontbijten (en later avondeten rond 7/8) en dat hielp wel een beetje.

2 likes

Gadverdamme. Het is dat het voor een goed doel is, maar wat voelen oordruppels ranzig zeg

1 like

Ja het is gewoon raar, mn mentor is super enthousiast en geeft ook echt wel complimenten. Maar toch steeds van die rare steekjes waardoor ik heel erg ga twijfelen aan mezelf. En dat terwijl ik haar ook dingen zien doen waarbij ik denk: had ik niet zo gedaan. Niemand doet het 100% goed maar tijdens zo’n stage lig je zo onder een vergrootglas. Ook goed want je leert maar ik wil het gewoon zelf doen nu.

Vanmorgen ook, ik moest de hele dag lesgeven dus ik opende de dag met een kringgesprek over een deugd, ‘liefde’. En dan eerst zegt ze: Ja, banana is de juf vandaag, ik ben alleen om te helpen. Maar dan tijdens het kringgesprek neemt ze het helemaal over, gaat ze ontzettend zitten vertellen over zichzelf en stuurt ze het gesprek de hele verkeerde kant op. En dan moet ik het weer terugkrijgen bij het onderwerp. Ja meit echt, houd dan ook ff je klep.

Goed het zit me hoog. Morgen nog een dag en dan ff vakantie :hot_face: