Oké ik heb besloten dat ik wel ga voor alleen het eten
Ik mag dat bijna nooit doen van mn vriend hij krijgt jeuk van make up
Kan je niet een fles wijn ofzo geven? Is vrij neutraal?
Is het te vroeg om nu al mijn avondeten op te eten?
Nee
Godver heb ik morgen een keer een dag vrij doordeweeks, gaat mijn vriend thuis werken
Ik heb geen eten vanavond dus ik ga broodjes knakworst eten haha. Oke dat is ook eten maar niet echt een goed bord avondeten. Maar krijg morgen wel snert mee van mijn vader.
Ik heb gisteren een nieuwe telefoon (iPhone XR) en een nieuwe laptop (Acer Aspire) gekocht en voelde me echt even een grownup toen ik dat in een keer afrekende. Vroeger leek het echt onhaalbaar.
Note: niet dat ik nu elke maand lekker duizend euro kan uitgeven aan zulke dingen maar het is wel gewoon haalbaar om het aan te schaffen na een tijdje.
Overigens vind ik snapchat echt vreselijk op de XR. Jemig.
I feel ya, ik heb dit bij mn eindstage gehad en toen uiteindelijk op t randje geslaagd en nu gewoon al jaren een eigen groep (inclusief 2 mega pittige klassen). Zou zo graag willen dat die mentoren van toen nu eens zouden komen he. Dan zou ik ze zo hard laten zien dat ik t wel kan. Probeer aan dat gevoel tr denken en je daaraan vast te houden. Iedereen leert iedere dag nog bij, jij ook. En dat zij geen goede feedback kunnen geven is hun gemiste kans. Jij hebt hier iig van geleerd hoe je wel omgaat met een stagiaire, en ook daar heb jij latwr wat aan.
(En dan mag je alles nog steeds kut vinden nu hoor )
Ik duim voor je. En mocht ik hem winnen dan geef ik jou een deel zodat je niet meer naar die klootzakken hoeft.
Ik ontbijt doordeweeks rond 7u (met 35 gram havermout, 230 ml sojamelk, bosbessen en 30 gram noten) en eet dan overdag nog 3 boterhammen met pindakaas, een banaan, 2 mandarijnen en een mueslireep. (En vaak ook nog komkommer/tomaat en/of kwark maar vandaag niet). Maar ik heb om 18u echt enorme honger. Nu dus. Ben er helemaal misselijk van. Dat is toch niet normaal? Volgens mij is het echt meer dan genoeg qua kcal en verhoudingen enzo.
Wil het liefst gewoon al om 17u avondeten hebben als ik zo vroeg heb ontbeten. Maarja, zit er niet in.
Drink je ook genoeg?
Sorry ik gaf per ongeluk een hartje op je post
Ik had dit ook trouwens en ben later gaan ontbijten maar denk niet dat dat voor iedereen zomaar een optie is!
Yes gemiddeld liter of 2 water p dag!
@C3PO Ik word ook altijd wakker met honger. Heb onlangs wel keer op werk pas ontbeten (uur of 9) maar voelde me toen onderweg echt niet lekker.
Kan iemand mij even een spoedcursus chill doen geven? Ik zei het vandaag over geld maar eigenlijk geeft werkelijk alles mij stress de laatste weken… Je kan het niet zo gek bedenken of ik stress hem al hard en dingen die belangrijk zijn (dingen zoals geld bijv.) kan ik me dus echt druk om maken ineens. En ik weet niet waarom dit ineens zo is maar ik vind het knap lastig worden.
Hoe zetten andere mensen dit soort dingen uit hun hoofd? Het helpt ook niet echt mee dat ik werk heb nu waar ik heel veel tijd heb om na te denken…
Ik heb na werk, na ongeveer hetzelfde eten, ook wel trek meestal. Misschien voordat je vertrekt iets kleins, zoals die banaan en je echte ontbijt pas op werk?
Voor mij klinkt dit heel normaal. Ik eet ongeveer hetzelfde en kan het dan ook echt niet tot 18u volhouden.
Misschien helpt het om het anders te verdelen? Bijv. 2 boterhammen + mandarijntjes bij je lunch, zodat je later op de middag nog een boterham over hebt.
Mijn god we hebben wéér geen stroom. Al de tweede keer deze avond dat het uitvalt en het lijkt in de hele wijk zo te zijn En het is verder helemaal geen slecht weer dus er is echt weinig aanleiding voor? Hoop zo dat het snel terugkomt want de vorige keer duurde het dus bijna een dag.
Er stond een bus geparkeerd voor de inrit van een straat waardoor ik mijn auto en mezelf er over de stoep en tussen paaltjes tussen moest manoeuvreren. Toen was er geen plek bij mijn huis, moest ik het ver de buurt in rijden om een parkeerplek te vinden. Nou eindelijk gevonden in ongeveer de meest shady buurt ooit dus beter staat mijn auto er morgen nog. Loop ik terug naar mijn huis, wat dus al 10 minuten lopen is, IS ER INEENS WEL PLEK. EVERY FUCKING TIME. En als ik daar toch heen wil rijden moet ik én 10 minuten teruglopen, én ontzettend omrijden want alleen maar éénrichtingsverkeer, én dan zul je zien dat de plek weer weg is, én die fucking bus staat daar nog steeds???
Nu ben ik chagrijnig door al deze irritante ontwikkelingen in een tijdsbestek van een kwartier.