Bij de meeste huurhuizen moet je toch zelf een kookplaat of iets anders kopen? Althans in alle huurhuizen waar ik heb gewoond moest ik dat altijd zelf regelen.
Ik heb een huurwoning in de vrije sector en heb zelf een koelkast (met vriezer) en gasfornuis moeten kopen. Heb zelfs mān eigen boiler moeten regelen. Dus dat is niet raar. Daarnaast dateert mijn badkamer uit de jaren '80 geloof ik. Hoewel badkamerā¦ Het is een losse douche in mijn slaapkamer. Dus ben bang dat je die dingen zelf moet regelen (denk boiler niet, want dat is gewoon mijn huurbaas).
Ik moest idd ook deze dingen zelf regelen. Ook de geiser. Want ja warmwateraansluiting was er. Hoe je het eruit krijgt: zoek het uit. En dat was op zich een prima verhurende (grote) partij.
Dat moet je idd zelf regelen, je huurt het huis zoals het is.
Het is maar goed dat mān vriend niet weet dat ik met mān bijna 39 weken zwangere buik op een stoeltje de keukenkastjes sta uit te soppen, want ik zou op mān donder krijgen haha
Ik kijk nu de laatste aflevering van ādit zijn wijā
Manoman, wat slecht haha. Gelukkig nog maar een kleine maand tot āthis is usā weer begintā¦
Ik weet niet of ik naar mijn sportles moet gaanā¦ De les bestaat voornamelijk uit gewichtheffen. Ik heb nu een zwelling op mijn vinger waardoor ik hem moeilijker kan buigen. Maarja, het oogt ook weer als een klein probleem? En de rest van de maand ga ik sowieso niet meerā¦ Ik weet van mezelf gewoon niet of ik een excuus zoek om niet te gaan of niet
2 januari mogen we naar een nieuwe woning kijken, duimen jullie voor me
Kun je het tapen? Zodat je wel mee kan doen?
Zelf even bellen met iemands anders telefoon of mailen?
Ik kijk lady and the tramp en lig in mijn pyjama op de bank. Dit had ik even nodig
YES ik kan weer youtube afspelen op mn telefoon met het scherm uit (dus op de achtergrond)
Voor de mensen die het willen weten:
- Je gaat in je browser naar youtube.com (Chrome of Firefox)
- Kies dan in je in mijn geval Chrome menu voor:
- Zoek een liedje op
- Druk op je home-knop zodat de pagina verdwijnt
- Druk in je uitschuifcontrolcenterding op Play (dit menu dus:)
Misschien even een mailtje sturen dat je niet bereikbaar bent door de storing en vragen of ze evt via Skype of FaceTime ofzo kunnen bellen?
En ook @flwhrs, @NothingAboutSam, @Lort, @grace,
dank nog voor de input! Opzicht vind ik zelf dingen kopen niet erg en inderdaad normaal. Bij mijn vorige huurwoning ook moeten doen. Mijn punt was vooral dat er een 30 jaar oude badkamer en keuken inzit en waar daarbij mijn rechten zijn in de vrije huursector. Of iemand daar weet van heeft. In de sociale huur heb je na 30 jaar gewoon recht op een nieuwe keuken en badkamer. Zo vreemd dat het voor de vrije sector dan wettelijk weer niets (lijkt) vast te liggen.
En als ik geen rechten heb, of ik dan nog iets anders kan doen ter huurverlaging. Die kookgelegenheid valt dan af inderdaad.
Maarrr ik heb zojuist nog even contact gehad met de verhuurder. En misschien is er toch iets mogelijk tegen een huurverhoging (maar dat vind ik niet erg, ook al meerdere keren aangekaart maar intern door communiceren ho maar). Hoe dan ook, fingers crossedā¦
Ik ben verkouden en ik stond net in kots van mijn kat
Ik heb woensdag een kerstuitje van werk en wil mān baas eigenlijk iets geven. We hebben best wel goed contact, ook buiten werk om, en hij heeft me met wat persoonlijke dingen geholpen. Alleen ik weet niet wat ik kan geven. Wil gewoon iets kleins doen om hem te bedanken, maar wil ook niet dat het zo ongemakkelijk iets wordt. Zoveel twijfels. Iemand een idee?
Ik heb vanavond met een groep vrienden afgesproken (met zijn zessen in totaal) om te gaan eten en schaatsen voor de verjaardag van een van die vriendinnen (die was vorige maand jarig). Nou moet ik daar een uur voor reizen (en vanavond een uur terug), maar ik ben echt heel erg moe, geen rust gehad dit weekend en slecht geslapen vannacht, en ik heb nog precies 5 euro op mijn rekening. Ik zie precies deze vriendengroep dit weekend weer voor een uitgebreid kerstdiner. Nu twijfel ik dus om af te zeggen, ben net wakker van een dutje op de bank en blijf het liefste gewoon liggen. Ik moet morgen ook weer om 7 uur opstaan om te werken (de rest niet). Vinden jullie dat ik het kan maken om nog thuis te blijven? Ik dacht eerst dan ga ik alleen eten, maar dan ben ik in totaal 2 uur onderweg voor een uurtje eten en dat vind ik ook weer zondeā¦
laatst heb ik mijn vriend geschminkt (dat doe ik altijd wel eens in relaties, ik heb al een kleine collectie fotoās van mannen met make-up). en hij staat dus echt heel goed met rode lippenstift. beter dan ikzelf?!? het klopt gewoon bij hem op Ć©Ć©n of andere manier.
toen heeft hij daar een tijdje een foto van als whatsappfoto gehad. maar hij kreeg allemaal reacties Ć la ālolā en āhahaā. terwijl het echt mooi was.
doen meer mensen dit bij hun vriend of is dat nog altijd zo raar?
Ik vind dit niet heel raar of zo beetje hetzelfde als een vrouw haar vriend zijn krullen straight of invlecht of zo.
Ik ben door de oude fotoās van oma heen aan het gaan voor de uitvaart, en ze staat vaker wel dan niet met een peuk in haar hand en/of een glas wijn op de foto dus dit is de les, kinderen: rook en zuip en je wordt gewoon 96 hoor.