Wat een droom omg!
Waar zie je dat dan?
Ik heb 1 afl gekeken en vond het echt een verschrikking haahha. Ik kan alleen berichten vinden die recent zijn?
Ja echt vet leuk!
Al die kleine puppies die net aan hun blaf kunnen laten horen of net aan op commando kunnen zitten.
Was ook een grote groep van 13 puppies. Door de wind zag je van sommige de oortjes alle kanten opwaaien.
Was echt superschattig
Ik heb vanochtend echt geen goede kledingcombo aangetrokken, ben er helemaal chagrijnig van.
Ja ik heb beeld aaaah, overal dikke puppenpootjes ook natuurlijk! Ik ga bij mân hondenschool vragen of ik een keer mag assisteren bij de puppyles, lijkt me heerlie.
Ik weet niet waar je woont, maar waar wij bij zitten zijn ze altijd blij met vrijwilligers
Amsterdam! In de buurt?
Ik heb net een mailtje gehad en op wat formaliteiten na heb ik gewoon mijn master binnen
Lekker gevoel!!! Gefeliciteerd
Ik ben geslaagd voor mijn autotheorie
Hahaha love dit!
Ik was vandaag bij de lidl en je mocht sinterklaas-snoepgoed gewoon uitkiezen en gratis meenemen. Stonden heel veel letters, pepernoten en iets met amandel.
Weet niet of het overal zo is, maar misschien een tip.
Ja dat was hier bij de Dirk ook! Heb een zak kruidnoten en een chocoladeletter.
Er was hier legit net een aardbeving en ik woon in het midden van Nederland. Het was zoo raar, alles trilde helemaal Het was niet heftig trouwens, het was licht trillen. Dacht eerst dat mân kat liep te kutten onder de bank, maar ik realiseerde me toen dat ze ten eerste niet groot genoeg daarvoor is en ten tweede, ze niet eens onder de bank zat. Maar ook de kerstballen bewogen licht, net zoals de tv
Was het niet gewoon een grote bus ofzo die langsreed?
Woon ook in het midden van het land en hier was geen aardbeving iig.
Nope, geen grote bus. Alleen een paar scholieren voor de deur. Het was niet heel heftig, het was super zachtjes. Denk dat als je zou staan, je het amper of niet zou hebben gemerkt. Buren zijn ook niet thuis, dus die kunnen het ook niet veroorzaakt hebben.
Heb het 1 keer eerder meegemaakt. Woonde toen thuis, ma zat beneden, ik zat boven. Mân moeder had niks gemerkt, ik zat te trillen op mân stoel. Duurde toen ook even voordat ik online wat kon vinden, maar uiteindelijk waren er wel berichten over op twitter. Maar dat is sowieso al minstens 6 jaar geleden.
HELP! Kom hier even binnenvallen met mijn vraag.
Ik ga binnenkort een woning huren in de vrije sector (huurprijs ongeveer 800 excl servicekosten). Hier zit een keukenblok in van 1990, en géén koelkast/diepvries/kookplaat etc. Wel een gasaansluiting maar kookplaat moet je dus zelf kopen.
Verder is de badkamer ook uit 1990. Het functioneert nog maar het is versletenâŠ
Qua ruimte en locatie is het appartement perfect dus ik wil het heel graag hebben. MAAR ze willen dus helemaal niets gaan vervangen. Kan ik dit aankaarten ergens? Ik vind online wel artikelen over dat ze een keuken/badkamer/toilet bij 30 jaar oud moeten vervangen in de sociale sector. Maar vrije sector kan ik nergens iets over vinden.
Ik baal echt zo hard nu Moet over 1 maand mijn koopwoning uit dus kan ook niet meer echt voor iets anders zoeken⊠En dan zit ik zo meteen aan oude meuk vast voor een huurprijs die dan ook nog eens best hoog is (voor deze regio danâŠ).
Misschien heeft iemand hier nog een idee wat ik kan doen? Heb verder nog niets ondertekend trouwensâŠ
Edit: ik vraag me af of bij optie A, het âgeen kookgelegenheidâ hier ook onder valt? Die gelegenheid is er dus wel, maar dan moet je het wel nog zelf kopen en aansluiten.> https://nl.hellolaw.com/juridisch-nieuws/voor-welke-gebreken-geldt-huurvermindering
Ik ga volgend jaar voor een heel kalenderjaar ergens anders werken als stage (psychiatrie) en nu werk ik nog maar 6 dagen bij mijn huidige werk en ik ga iedereen zo missen en ik heb eigenlijk te weinig te doen nu ik aan het afsluiten ben meh. Ben maar een beetje documenten aan het ordenen of werk van collegas waar kan aan het overnemen.