dat heeft ze zelf toch gedaan? Het is enkel een herhaling?
Maar goed boodschap duidelijk
Oh jeetje, ik heb vrijdag heel enthousiast per e-mail aan de directeur op mijn werk aangeboden een afscheidsborrel te organiseren voor een vertrekkende manager (waar ik een hele goede klik mee heb).
Het leek me een leuk gebaar en omdat ik momenteel (lichamelijk) ziek thuis ben leek me het ideaal: het management is druk met zijn taken overnemen en Ăk heb er genoeg tijd voor vanuit huis en ik vind het niet echt belastend ofzo.
Nu heeft de directeur nog niet gereageerd op mijn e-mail en ik heb er eigenlijk zoooooo geen zin in. Was een beetje overenthousiast.
Iemand suggesties, tips, trucs om hier op een beetje leuke manier nog onderuit te gaan komen? Wil mijn ziek-zijn niet inzetten als smoes.
Die gaat in mân vocabulaire.
Please zeg me dat Panne een vlaams woord is voor Storing. Want dan ga ik dat qoord introduceren bij de NS.
In nederland zeg je toch dat je panne hebt als je auto het niet doet?
Althans wij wel (NH)
Ik heb het nog nooit gehoord (gelderland)
Maar vind het wel een leuk woord.
Ik mag steeds meer coole dingen doen op mijn werk + krijg meer verantwoordelijkheden, ik zit meer op Ă©Ă©n lijn met mijn directe team, en ik ben EINDELIJK niet meer zo angstig en onzeker de hele tijd. Het voelt na vier maanden eindelijk een beetje alsof ik op mân plek zit. Heb me de eerste maanden zo druk gemaakt, maar dit is echt een opluchting.
Ja, stroomstoring in Nederland.
Panne heb je met je auto, als ie t niet meer doet als je rijdt op de snelweg. Niet een ongeluk, maar dat ie kapot is.
Gurl, ik wilde deze net delen!!
Is ook waar ik t woord van ken, maar Mn oudjes gebruiken het ook wel eens. Vind het een mooi woord.
Ja dit is wel categorie pijpajuin of wijsheidstand Ik kende hem nog niet!
Hahaha een cd voor kinderen âeen uur niet zeurenâ noemen hahaa geweldig.
Maandagochtend sporten met de vetvlekken van je mc donalds maaltijd van zaterdag nog op je sportkleding
Cd? Grammafoonplaat en later cassettebandje.
Zo noemde Bert en Ernie het zelf ook altijd: âhallo kinderen, fijn dat jullie weer luisteren naar onze grammafoonplaatâ
Dat liedje over Panne komt uit âin een uur de wereld rondâ, toch?
Ohja nu je het zegt. Ik zat zo te denken van mn eerste cd was Samsonrock. Maar ik heb daarvoor nog wel cassette bandjes gehad. Maar geen idee welke dat waren.
Volgens mij denkt de klusjesman dat ik aan het bevallen ben op dit moment en de buren nu ook.
Vroeg namelijk of die zijn busje niet voor de uitrit wilde zetten en vrij wil laten.
Gewoon omdat ik het storend vindt en weg wil kunnen wanneer ik wil.
Maar hij reageerde zo gestresst.
Er is zoveel ruimte in de straat maar moet voor mijn uitrit?
Verstandskiezen en lente uitjes? Gok dat
Ik kijk keizersvrouwen maar ik zie nu dat dit uit 2015 komt blijkbaar. Dit doet npo wel vaker ook bijv met penoza en feuten. Eerst een seizoen een keer uitzenden en dan een paar jaar later nog een keer en dan als het dan wel een succes word meerdere seizoenen maken.
Vind dat zon gek iets. Heb een keer aan de makers van feuten gevraagd hoe dat zat maar het heeft dus iets met kijkcijfers enzo te maken.
OMG, mijn vriend geeft hondentrainen op de zondag en sinds een tijdje help ik ook mee als vrijwilliger. Normaal alleen op de groep met wat oudere hondjes.
Maar gister hielpen we de hele dag omdat erna ook nog een borrel was.
Laatste uur was PUPPIES.
Ik zat echt zo
En het mooiste was, ik mocht ze knuffelen en snoepjes geven en aaien en oooooeeew zo schattig!
Verstandskiezen! Daarom vind ik het zo grappig, het is heel vaak eigenlijk gewoon hetzelfde.