Waarom ben ik nu al wakker? De rest v/d week moet ik om 6.00 uur op , dit is mijn laatste vakantiedag
Dat kan, als die nota later pas wordt ingediend omdat ze dat maar eens in de zoveel maanden verwerken. Heb ik ook wel eens gehad, maanden in het volgende jaar, toen de therapie allang (voor mijn gevoel) was afgelopen, kreeg ik nog een rekening voor eigen risico
Vandaag en morgen moet ik de hele dag lesgeven en na die slechte beoordeling van vorige week heb ik echt het idee dat ik niks kan en beter thuis kan blijven. Top echt, zo’n constructieve beoordeling. Aan de andere kant denk ik: fak jou ik kan dit gewoon en dat heb je eerder ook gezien dus waarom reken je mij helemaal af op een les die niet soepel ging (waar ze zelf ook nog een groot aandeel in had. Als je zegt 20 min te blijven, rot dan ook op na die 20 min zodat je geen onrust bij mij veroorzaakt ). Jesus take the wheel.
Zo’n maandag dat je ten eerste superraar wakker wordt, vervolgens je een afzakbroek aan hebt, je lenzen verkeerd zitten en ik loop net het kantoor binnen, zakt mijn sok af. En ik moet ook nog mijn baas meenemen in de auto straks; heb het gevoel dat ik weer rij-examen moet doen ofzo.
Ik lees net dat de bekende gitarist, John Frusciante, weer terug is bij zijn oude nest, de Red Hot Chili Peppers, en dat had ik eigenlijk nooit meer verwacht. En ik denk ook niet dat die band nog te redden is ook niet als je de meest creatieve persoon weer in je bezetting hebt.
Ik heb nog uren gedacht dat dit één grote prank was, of dat de instagram-accounts waren gehackt. Anyway, ik ben super hyped maar dan vooral omdat ik John eindelijk eens live kan zien. Dat had ik namelijk al helemaal opgegeven en ik haat het woord maar ik ben eigenlijk een #fangirl.
De laatste keer dat ik ze had gezien was met John daarna hoefde ik ze ook niet meer te zien. Ik vind zijn album The Empyrean uit 2009 nog steeds geweldig veel beter dan al het werk dat RHCP de laatste 19 jaar heeft gemaakt.
Ok, is er wat te doen aan wazige lenzen in plaats van schoonmaken in lenzenvloeistof? Heb natuurlijk niks bij me en ik word er nu al gek van.
We gingen om half 5 en moesten om half 6 terug want we moesten avondeten
Ik heb vandaag echt zo’n dag dat ik zo ontzettend veel pijn heb dat ik eigenlijk beter de hele dag in bed kan liggen. Maar ik ben wel heel vrolijk???
Ik ging net allemaal dingen googlen met “John Frusciante 2019” en hij ziet er atm juist erg gezond uit. Dus dat scenario kunnen we nu wel uitsluiten
Mijn god ik was zo boos op mijn ouders omdat ze me niet lieten gaan naar het Goffertpark in 2006 En god ja, ik word ook zo gelukkig van zijn solo albums. Wat betreft RHCP, vind ik BSSM en Mothers Milk nog altijd de beste albums maar dat is idd al wat ouder dan 19 jaar
Ik vind Californication en MM nog steeds het fijnst. Ik ben nog steeds blij dat mijn pa MM gewoon voor mij als klein meisje kocht ondanks de cover
Same here trouwens
Ik ga maar weer eens proberen werk te maken van m’n angst voor menigtes, want hiervoor wil ik eigenlijk wel zo ver mogelijk vooraan staan bij Pinkpop.
Pfff heb een vrije ochtend en wilde zo graag uitslapen want ben zo kapot. Maar een collega moest wat langsbrengen en dat kon ze alleen tussen 08:30 en 9:00. Nouja oke, ik dacht dan kan ik daarna misschien nog even terug naar bed. Dus ik kwart over 8 opstaan. Appt ze net, sorry wordt wat later ben er tussen 09:30 en 10:00. Dus 1) voor niks zo vroeg opgestaan en 2) nu twijfel ik ook of ik nog wel terug naar bed moet gaan.
Zoontje (3)
Mama er ligt gras van de kerstboom op de grond.
Naalden schat. Naalden.
Waarom geeft geld me ineens zoveel stress.
Outen is sowieso niet toegestaan (namen noemen of melden dat iemand hier onder een andere naam zit). Beetje kromme redenatie dat iemand dat bij jou heeft gedaan en jij het daarom maar bij een ander doet. De afspraak is dat iemand zelf aan kan geven of ze hier nog zit. Dat is niet aan anderen. Destijds bij jou hebben wij net zo goed ingegrepen achter de schermen.