Wat je even kwijt wil #31

Geen sorry zeggen!!
Ik ken je situatie niet maar ik hoop dat je er met iemand over kan praten en het beter wordt. En anders is dit topic hier ook voor bedoeld hoor.

I feel ya. Ik begin nu (ok nadat ik het forum heb afgesloten) en ben nog wel een aantal uren bezig. Succes!

1 like

Waarom voel ik me nou niet fit? Ik ben al ziek geweest 2 weken geleden.
Maar volgens fitbit heb ik een hoge rust hartslag en ik heb het soms erg warm.
Nog 5 dagen werken en dan mag ik ziek zijn. Of Ja niet dan heb ik vrij. Maar ik heb dan rust.

Ik ben er achter gekomen dat mijn huisgenoot spullen van mij ā€˜leentā€™ en ik voel me er zo fucking naar onder. Spullen die gewoon op mijn kamer lagen en waar ze dus doorheen gezocht heeft. Ik ben een keer gaan kijken en kwam er achter dat ze op haar kamer lagen. Moet er nu wat van zeggen en ben helemaal gespannen

1 like

Heb er net wat van gezegd, ze ontkent ook nog een vest van me te hebben. Bood wel excuses aan en ik hoop met name dat het niet meer voorkomt. Maar wat je zegt, mijn ruimte wordt zo geschonden en dat geeft echt een onveilig gevoel

Maak een slot op je deur! Zo onprettig als je je zo voelt in je eigen huis.

1 like

Kan je deur op slot? Zou ik gewoon doen. Of zet er een slot op. Je eigen ruimte is heilig, dat moet veilig zijn.

1 like

Ik ben er nog zo niet klaar voor dat het volgende week kerst is en dan een paar dagen later alweer 2020. Ik heb echt het idee dat de tijd en mijn leven voorbij vliegt.

9 likes

Mijn eigen risicostand is nog steeds 0 terwijl ik wel minimaal 1x per maand of vaker naar de psych ga. Heel raar, zal volgend jaar wel een naheffing of iets in die trant krijgen.

Ik heb hier mijn inbraak angst en slaap problemen geregeld gedeeld. Ik ben net 3 weken uit huis en er is ingebroken bij mā€™n ouders. Ik lig voorlopig aan de beademing geloof ik. Ik huil al een uur.

1 like

en @philo, dat ga ik maar doen denk ik, enige manier om het te voorkomen. Vind het ook een vervelend gevoel dat ze verder wel normaal/vriendelijk is, soort van onvoorspelbaar ofzo? Dat wanneer iemand al kut doet/is, je het meer verwacht

Heb je ook gevraagd waarom ze het deed? Dacht ze dat het gewoon normaal was om te doen ofzo?

Och nee jeetje wat schrikken! Is iedereen wel oke?
Sterkte!

Overleefd? Gelukkig hadden we een goed excuus: we moesten namelijk echt nog boodschappen doen :crazy_face:

Ja dat wel! :two_hearts:

Shit, wat kut. Heb ook ā€˜inbraakangstā€™, dus voel met je mee! Sterkte.

1 like

Ik droomde net dat @Mhysa mijn buurvrouw was, super random, haha

1 like

Nee, niet gevraagd, ze heeft wel door dat het niet ok is, want ze heeft twee keer ontkend iets te hebben gepakt, terwijl ik weet dat ze het heeft.

Wat geven jullie je schoonmoeder voor kerst?

Een Bijenkorf cadeau bon