Wat je even kwijt wil #31

huilen

7 likes

Ah ik heb zulke gemixte gevoelens. Stress, angst, paniek en onzeker laatste tijd. Voel me echt heel gek erover en gaat vaak wel weg als ik het eventjes opzij leg maar dan kickt het ff in en dan pfffff. Wil ff happy en blij zijn maar dan aaah sorry voor dit klote gezeik haha. Wil het even van me af typen.

Arme jongen toch! Zal het nooit meer doen.

3x verloren in 9 dagen :joy:

3 likes

als er een FF '19 recap komt vind ik dat jij genoemd moet worden door je persoonlijk toepasselijke gifjes

4 likes

5 likes

Ik hoop ooit tegen iemand te kunnen zeggen ‘mijn onoprechte excuses’ en dan kijken hoe iemand reageert. :rofl:

18 likes

Ik ging vandaag tellen hoeveel mensen er geen hallo zeggen aan de kassa. Na 20 in twee uur ben ik gestopt.

1 like

Pour one out for me bitch!

Ik ook! Heel blij dus dat ik dit topic nog niet had bekeken haha

1 like

JAAAA ZÉKER GEZIEN! Ik heb m’n kind doof geschreeuwd, stond al op de lijst voor harttransplantatie en ben nu geloof ik nog niet bijgekomen MAAR WE HEBBEN GEWOON GOUDDDDDD!!! :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck: Ik ben zo intens blij en trots (ken paar meiden persoonlijk!)!!! Wát een finale he! :grin::grin:

11 likes

Volgende keer dat ik een kamer weet te boeken die echt spotgoedkoop is ga ik toch ff wat meer onderzoek doen. Bevind me nu op 7m2 (ruime schatting nog denk ik) boven een pub met een zeeer levendige karaokescene. Goddank net uitgevonden hoe ik de verwarming kon uitzetten want die stond op stand 6 van de 6,alsof ik in een hete doodskist stapte gewoon.

4 likes

M’n schoonvader ligt in quarantaine omdat ze niet weten of hij longontsteking heeft of iets anders. En m’n kind is ook ziek geworden nadat hij bij ons geweest is vorige week. Hopelijk is het niet hetzelfde, maar ik hang morgenochtend aan de lijn met de huisarts.

1 like

Ik ben er niet mega goed in, maar weet er wel e.e.a. vanaf. Dus als je wilt mag je me berichten! Kijk ik of ik je kan helpen.

1 like

Jemig wat vervelend, kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt. Is je schoonvader in een situatie geweest waarin hij eventueel iets heeft kunnen oplopen? Buitenlandse reis oid?

Nee, dat gelukkig niet. Het zal ook wel niet heel erg zijn, hopen we. Maar toch, een longontsteking is ook erg vervelend. Hij krijgt nu antibiotica via een infuus, dat doen ze ook niet als je je grote teen gestoten hebt. Maar hij is een volwassen man met dito weerstand, m’n dochter is een peuter die ieder virusje oppikt.

1 like

Had even contact met moeder van mijn oppaskinderen (waar ik dus niet meer oppas) en toen werd mijn ego even gestreeld. Nieuwe oppas is leuk maar ze vond het met mij fijner.:upside_down_face:

5 likes

Waaaaarom stel ik alles altijd tot het laatst uit. Ik maak mijn verslagen echt het best onder druk, maar heb nu even de hoeveelheid onderschat en de deadline is morgenvroeg al. Je zou denken dat ik ervan leer als ik een keer flink op m’n muil ga maar neee helaas is al vaak genoeg bewezen dat dat niet gebeurt.

2 likes

Ik zit klaar voor heel Holland bakt met thee en marsepein ZIN IN

1 like

Oh yes gelukkig las ik dit net op tijd. Wel echt een kuttijd, ik moet toch slapen zo

1 like