Wat je even kwijt wil #31

@Morganfreeman jeetje wat ontzettend heftig! En heel lief dat je op dit moment zo erg aan anderen denkt, maar je mag nu ook echt aan jezelf denken. Hopelijk heb je lieve mensen om je heen! Knuffel!

1 like

Bedoel je dat je nu geslagen bent, of tijdens die relatie? Kan me wel nog een verhaal herinneren van het voorjaar, maar ik wist niet dat je echt samen met hem was (dat was toen een ONS dacht ik). Of is het met wie je in april/mei datete? @Morganfreeman
Zou aangifte doen nog helpen? Snap je gevoelens wel, dat hij iets heeft verpest. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar hoop dat je weer kunt geloven dat niet elke man zo is en hij de uitzondering is.

1 like

Mijn oma vraagt voor kerst het luchtje van abecrombie&fitsh

??:thinking:

25 likes

Er was een kersrmarkt in de stad aka de hel op aarde. Dat ik nog leef is een miracel.

1 like

ik voel me altijd echt een wijze geleerde als ik voor een vak een artikel moet lezen dat ik al een keer eerder heb gelezen

5 likes

Is het oké om deze informatie te delen? Ik kan natuurlijk niet in haar hoofd kijken, maar in het algemeen kan ik me voorstellen dat leden die anoniem verder willen forummen het niet zo fijn vinden wanneer erop gewezen wordt dat ze hier nog altijd zitten.

4 likes

Het waait hier echt ontzettend hard, zo hard dat ik (zonder dat er iets van een raam open staat) fietsen en andere dingen hoor vallen buiten. Nu geniet ik nog meer van het feit dat ik eten heb besteld haha.

Dat gebeurt wel vaker toch? Bijvoorbeeld bij mij… Maar ik zal het weghalen hoor

Jij bent heel open over wie je bent, dus dat ligt net iets anders denk ik. Maar er zijn genoeg forummers die opnieuw beginnen zonder expliciet te benoemen wie ze zijn. Ik herken ze dan ook wel, maar vind het niet oké om anderen erop te wijzen dat “verdwenen” forumleden toch nog op het forum te vinden zijn.

1 like

Ik wilde met dit account ook graag anoniem beginnen maar ik werd helaas na twee weken ge-out. Had ik ook liever anders gezien hoor. Maar aangeven dat iemand er in een andere gedaante nog is kan in mijn ogen niet veel kwaad. Ik heb verder niks prijsgegeven toch? Daarnaast heeft Njime een tijd geleden via een andere forumster laten weten dat ze hier nog zit…

Misschien wil @anon94840299 dan ook de quote weghalen?

2 likes

Ah dat was ik vergeten! Outen is hoe dan ook fout. En natuurlijk geef je niet super veel weg wanneer je gewoon zegt dat iemand nog op het forum zit, maar je geeft wel iets weg terwijl je misschien niet weet hoe de ander zich daarbij voelt.

Maar zoals ik al zei: Ik kan niet in andermans hoofd kijken. Misschien vinden andere forummers dit echt een non-issue.

2 likes

Ja aangezien ze het zelf heeft laten weten leek het mij geen probleem. Maar daar denken anderen wellicht anders over.

@Morganfreeman wat kut. Weet er helaas alles van, heb net een rechtszaak gehad tegen mn ex. Je mag me altijd een pb sturen :heart:

1 like

Ahw ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen @Morganfreeman
Heel veel sterkte en een virtual hug iig!

1 like

Ik vind weinig dingen zo fijn als Ajax zien verliezen. Nu bijvoorbeeld, maar toen in de halve finale championsleague heb ik toch wel lopen genieten ook.

10 likes

Godver spoiler had me net verheugd op studiosport kijken :sob:

1 like

image

RIP Granny.

3 likes

Oh sorry, wist niet dat iemand behalve Mn vader dat deed.

10 likes

Gdvrdmm eten besteld en het is er pas over een uur, dus ben ik maar ijs gaan eten (nu al spijt).

1 like