Wat je even kwijt wil #31

Ik snap gewoon echt niet dat mensen kunnen kijken naar sporten als boksen e.d., ik word daar gewoon fysiek naar van.

13 likes

Ohhh ik snap het ook echt niet. Gaat echt tegen alles in dat ik normaal vind, twee mensen die elkaar doelbewust zo hard mogelijk slaan en een heel publiek eromheen dat het aanmoedigt. Echt wtf.

8 likes

Ik heb een tosti besteld en zit al een kwartier te wachten joe joe ik heb honger. En haast.

Ik heb de laatste 6 minuten geluisterd. Zooo spannend! En dan krijgt de commentator het voor mekaar om in de laatste twee minuten over voetbal te praten? Echt belachelijk

1 like

Dat kan niet altijd, ik had ooit iets bij een filiaal van Steps gekocht en hun tags verschillen per filiaal!

@Skadi ik krijg net op Facebook een vriendschapsverzoek van Sweetieboy :joy::sob::joy::joy::joy::joy::joy::joy::sob::sob::sob::sob:

3 likes

Niet te doen
 :tada::tada::tada::tada::tada:

2 likes

Echt ik zweer dat er bad vibes in mn nieuwe huis zitten. Sowieso voel ik me nog steeds niet thuis, na dik twee maanden. En al m’n plantjes gaan dood! Bad juju.

Ik ben sinds een paar dagen multivitaminen aan het slikken (1x per dag), kijk ik net op de verpakking, houdbaar tot 2015. Geen idee of het nu nog zin heeft deze te slikken, maar weggooien vind ik ook zonde.

Wel als je geen tekorten hebt, heeft het sowieso geen zin deze te slikken :woman_shrugging:

Er zit een vrouw in de tram naast me eyeliner aan te brengen. Deze vrouw verdient een medaille hoor jeetje :flushed:

Edit; ze is klaar en voorzover ik zie, zit 'ie nog retestrak ook :scream::clap:t2::clap:t2:

26 likes

Ja klopt, geen idee of ik tekorten heb, zou ik eigenlijk eens moeten laten checken bij de dokter. Ik heb in principe nergens last van, maar ik eet niet perfect volgens de dagelijkse hoeveelheden alles. Dus ik vond dat potje achterin een kastje met opruimen dus dacht achja die kan ik wel weer eens nemen. Zeker zo in de winter met de donkere dagen en minder energie. Maar geen idee of het wel echt iets doet. Mss alleen psychisch van ‘ik doe iets extra’s voor m’n gezondheid’.

1 like

Same. Schoonmoeder is jarig :hot_face:

Same :joy:

1 like

Dat doet niemand hoor en is ook niet zo belangrijk om naar te kijken! Het gaat er meer om dat je in langere termijn wel alles binnenkrijgt, want zo snel krijg je geen tekorten (uiteraard zijn er uitzonderingen). Je zou het eventueel wel eens kunnen laten nakijken, in de wintermaanden hebben veel mensen last van een vitD tekort. Psychisch zou het idd eventueel wel kunnen werken, als placebo dan :slight_smile:

1 like

Het is nu al gewoon zowat donker buiten, whut.

1 like

Neeee ik heb mn bovenladerwasmachine dicht gedaan zonder de trommel zegmaar dicht te klikken en nu krijg ik de klep niet meer open :joy: hoe dan

Is hier iemand heel goed qua juridische zaken mbt tot werken/contracten en zwangerschapsverlof die ik een pb mag sturen?

Heb echt een rotavond gehad gister en nu ben ik super brak. Maar heb wel lekker sushi besteld en dat doe ik nooit eigenlijk maar ik vind dat ik het nu wel heb verdiend

3 likes

@Morganfreeman Wat ontzettend heftig. Ik hoop dat je er wel over kan praten met mensen om je heen (of hier eventueel). Een hele dikke knuffel voor jou :kissing_heart:

1 like