Ik draai nu deze en steek fluitend mn middelvingers op naar het plafond
Fijn dat jullie de laatste dag nog bij haar konden zijn, heel veel sterkte!
Ik ben best wantrouwig van mezelf of noem het op je hoede :’) Soms wel handig, maar nu ook iritant. Ik had gereageerd op Facebook op een bericht over woning en of ik die man een berichtje kon sturen. Heeft hij mij een bericht gestuurd maar hij begint met “Ik wil je er op wijzen dat je aan inkomenseis moet voldoen, verder moet je voor de sleuteloverdacht ook administratiekosten en borgkosten hebben kunnen overmaken. Als deze kosten betalen in decmeber geen probleem voor je zijn, kunnen we een bezichting plannen”. Maar ik vind het zo gericht op die kosten. Is dat normaal? Ik denk doe ff normaal :’) Woningnood is wel best flink hier, dus misschien moet het allemaal op deze manier. Zo gericht op snelheid en kosten.
Misschien benadrukt die man het wat, omdat het via FB is en niet via een officiële site oid? Soms denken mensen dat ze het via FB wel via een onderonsje kunnen regelen.
Ik vind het zelf ook wel wat erg op de kosten.
Aahww er stond hier een man met een hond op zn familie te wachten. ( ben op het station trouwens haha)
En die hond was zo blij het klonk net als of ieh "Omg omg omggggg " riep.
Ik vind het wel logisch. Als de woningnood groot is, ga je niets plannen en moeite in steken om er vervolgens achter te komen dat iemand het niet kan betalen.
Dit denk ik ook @ellegirltalk. Ik kan me voorstellen dat hij veel benaderd wordt door mensen die het niet kunnen betalen en/of niet aan de eisen voldoen. Dat is zonde van ieders tijd en het klinkt alsof ie dat wil voorkomen.
Ah de buren zijn wakker. Gooooooooiiiiiieeeeemorgen. Nu kan de muziek zachter.
Ik ging even mn rape whistle checken omdat ik dinsdag gymles moet geven aan de kleuters en dat zooitje wel in het gareel moet houden natuurlijk maar nu heb ik pijn aan mn oor. Dat fluitje is veel te hard. Goed te weten dat hij als rape whistle dus goed werkt.
Ik ben een nachtje bij papa aan het logeren en hij is zo lief. Hij is nu ontbijt met verse jus, croissantjes en een gekookt eitje voor me aan het maken.
Beter kan deze zondagochtend niet.
Ik heb geen zin om naar mijn schoonouders te gaan, maar ik moet mee van mijn man.
Heel erg veel sterkte grace en familie
@grace gecondoleerd. Fijn om te horen dat ze niet meer alleen is geweest en ze rustig is gegaan.
@grace gecondoleerd. Wat fijn dat jullie bij haar hebben kunnen zijn en dat het geen lange lijdensweg is geweest. Knuffel, sterkte!
Het hele weekend heb ik het uit kunnen stellen, maar nu moet ik er toch maar aan geloven. Ik ga het huis schoonmaken. Zo geen zin in, maar ik wil wel een schoon huis.
Gisteravond super spontaan wat gaan drinken met een vriendin en vervolgens tot 06.30 op stap geweest, het was zo leuk en gezellig en heerlijk dat dit gewoon ongepland kon. Ik was er echt even aan toe. <3
Ik moet verdomme echt aan m’n scriptie werken, maar ik kan m’n hoofd er gewoon niet bij houden. Dit is al de hele week zo en ik kom maar niet verder en bleeeh
Gewoon naar een andere kleding winkel of Hema oid gaan en je bon mee nemen. Super iritant wel!
Ik ben onderweg naar de kerstmarkt kasteel Middachten met de man waar ik nu al 2 maanden mee date. Heerlijk zo’n zondag middag samen.
Een van mijn vriendinnen, die echt 50 m verder op woont, is zwanger en ik ben zoooooo intens verrast en blij! Moet er gewoon van huilen haha