Wij hebben ons huurhuis opgezegd en de nieuwe bewoners zijn komen kijken. Ze krijgen van ons best wel veel: vloeren bg, 1e en 2e verdieping, op maat gemaakte rolgordijnen 6 stuks, gordijnen beneden en boven, badkamermeubel, droogloop mat en de kapstok. Alleen ze hebben ons niet eens ervoor bedankt?
Was vanavond met mn vriend naar de bios. Toen de film eindelijk begon zei hij dit is de verkeerde film? Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte, bleek dat we in de verkeerde zaal zaten hhahaha
wij uit die zaal gesneakt, die mensen zullen wel gedacht hebben joejoe
Ugh ik wordt maar niet beter, voelde me heel even wat beter maar nu toch weer hondsberoerd. Vraag me echt af waarom ik om de twee maanden wel iets lijk te hebben.
Ik ben voor de eerste keer op een drum ân bass feestje en het is zooo leuk!!! Meer forummers op subquake?
Iemand wakker en in staat om afleiding te bieden?
Nog steeds?
Mn broertje is ziek en ik vind het zĂł zielig:(.
Ja! Hahaha
Ik heb wel iets schattigs gezien op facebook, maar ik weet je profiel natuurlijk niet
Omgg ik zag een vallende ster
Ik heb hardlopen ook in de planning maar het is hier echt super slecht weer. Vet harde wind en regen
Ik heb de Philips wake up light sinds een paar weken en je moet dan ook je wekkergeluid uitkiezen. Ik las op het forum dat als je de vogeltjes kiest, je in de zomer erg vroeg wakker kan worden van echte vogels dus heb ik gekozen voor het geluid van de zee/golven.
Ik kom er nu achter dat die âzee/golvenâ gewoon ruis zijn van de radio die op een zender staat die ik niet ontvang
Mân bovenburen vonden het een leuk idee om tot na vijf uur vanochtend muziek te draaien en herrie te maken dus ik zet mijn muziek nu ook iets te hard.
Fuck ik ben echt verkouden geworden en vlieg vanmiddag (voor werk), dat gaat zo naar worden met dalenđ
Neusspray nemen vlak voor de daling! En een kauwgompje kauwen. Hopelijk valt het mee! Beterschap!
Mijn vriend heeft gisteren de badkamer schoongemaakt en ik ben er echt zo blij mee. Het is een oude badkamer, met overal stomme randjes en als je het dan niet goed bijhoudt () is er duizend kalk. En ik ben en luie schoonmaakster en haal er dan een doekje over en hij heeft echt zo goed schoongemaakt. Alles blinkt!
Haha wat leuk dat je het vraagt! Gaat goed met de boot laatst had de gemeente wel het gras gemaaid en zat ie heeeeeelemaal onder het gras. Ik loop elke dag even langs of alles er nog zit en tot nu toe hebben geen onbekenden erin geslapen gelukkig
Dank jullie wel nog allemaal voor je lieve berichtjes, oma is gisteren rustig overleden. We hebben gisteren de hele dag om de beurt aan haar sterfbed gezeten, ze is niet meer alleen geweest. Ze is 96 geworden
gecondoleerd en heel veel sterkte
Gecondoleerd fijn dat jullie met de familie bij haar de wacht hebben kunnen houden.