Dat is waar, het is 5 minuten fietsen dus dan ben ik ook zo weer thuis!
Nee ik heb mijn ticket verkocht. Ik heb gisteren 3 uur paargereden op de veluwe. Het was even geleden en ik denk dat de kou er in is geslagen toen we tussendoor een te lange pauze hadden.
@Brum ja ik wilde juist gaan om lekker veel te dansen maar de kleinste beweging doet al pijn haha. Janken dit.
Ik zit de finale van Strictly te kijken op de BBC en daar kan RTL/SBS echt nog een puntje aan zuigen. Wat een show!
En ik verheug me op m’n kerstpakket: een halve kilo luxe bonbons. Ieder jaar hetzelfde en ze blijven heerlijk!
Wat vinden jullie nu echt een lekkere curry? Ik zoek een vegan recept.
Ik wou vanavond thuis blijven, maar nu vind ik het maar saai en verveel ik me.
Ik had gehoopt/verwacht dat de sportschool met kerst als een zondag open zou zijn, maar ze zijn helemaal gesloten. Noh. Ik vind dat een belangrijke/fijne invulling van vrije dagen dus mehh ik baal.
Ik haat vandaag iedereen. Dikke stress ook om alles klaar te maken voor m’n kerstmarkt morgen. Bah.
Ik was even aan het kijken naar een foute kersttrui want woensdag is het foute kersttruien dag op werk en nu zag ik deze trui en omg, ik moet 'm hebben. Maar heb woensdag ook een belangrijke presentatie dus ik durf 'm niet aan denk ik, haha
Ahh neem anders een reservetrui mee en doe die tijdens je presentatie aan! (En misschien is het niet eens nodig als iedereen verder kersttruien draagt)
Hahaha, ja ik zat dat wel te overwegen. Maar ik weet ook niet meer precies of het nog woensdag of donderdag was en donderdag ben ik niet op locatie dusssss twijfel haha
OK laat maar, heb 'm al besteld hahaha
Ohhhh met lichtjes! Misschien knoop ik dat nog wel aan mijn trui hahaha
Ik had net zin om te beginnen aan een nieuw boek en echt 3 verschillende boeken geprobeerd om in te komen en uiteindelijk maar begonnen aan het boek dat ik vandaag had gekregen.
Je kan dit niet zomaar posten zonder te zeggen waar ie van is
Van jawel: superfout.nl
Thanks! Ik heb mezelf vanochtend naar buiten geschopt en ben gaan sporten. Daarna was het serieus wel beter. Zo’n verzwaringsdeken lijkt me ook altijd zó fijn. Maar de prijs houdt me nog altijd wat tegen. Heb jij er toevallig ervaring mee?
Zo’n deken lijkt me ook fantastisch, maar kan echt geen €200 betalen voor een DEKEN. https://www.electronic-star.nl/?cl=details&cnid=529cc940854e4b79569dc4c64f28b67a&anid=5690edb5de1092adc4b9e7903e70b5de&varselid[0]=bb71ffeb1ff65d168db6dc4b6a3239ab Zou dit wat zijn?
Ik heb mijn benen ingesmeerd voordat ik naar bed ging en nu plakken ze een beetje aan het dekbed. Gadverdamme, wat een rotgevoel.
Ik vind deze erg lekker: https://veganchallenge.nl/recepten/curry-met-kikkererwten-en-zoete-aardappel/