Wat je even kwijt wil #31

Net terug van een super gezellig en lekker dagje in Woerden met mijn zussen :heart:

32 likes

giphy%20(1)

4 likes

laat @Zemraluani het niet horen

9 likes

Ik had zooo’n honger en belde onderweg in de auto naar zo’n hele goede pizzeria. Die maakt echt van die authentieke pizza’s. Ik wilde alleen voor mezelf bestellen en ik wilde er 2. Mn date bleef erop hameren dat ik dat niet moest doen en ik echt niet opkreeg en dat aaaaltijd mn ogen groter heb dan mn maag. Dus heb nu 1 pizza. En dat is prima want ik krijg 1 niet eens op idd. Ik leer dat echt nooit. Overigens had ik het anders niet weggegooid en gewoon morgen opgegeten. Maar ik vond het stom dat ik naar hem heb geluisterd want dat is niks voor mij. Wou dat ik nog een pizza had. Luxeprobleem.

6 likes

Ik ben jaloers op @anon42392789 dr profielfoto :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Morgen die 2e alsnog bestellen :sunglasses:

1 like

Ik heb zo’n chille dag, eerst tot 14:00 in bed gelegen, toen beetje op mn laptop, net McDo gehad en nu ga ik voor het eerst in m’n leven alleen naar de bios :raised_hands:t2: Ik had dit zo nodig

Morgen naar het concertgebouworkest :heart_eyes:

10 likes

Alleen als jij ook een avatar aanneemt met een kerstmuts. :upside_down_face:

1 like

Mijn zusje is jarig, ze wordt 15. Ik heb een frozen sneeuwbol voor haar gekocht, zij is nu gelukkig :heart_eyes:

11 likes

Is die een high tea of een Woerden hater?

Mr. Napkinhead

9 likes

ik vermoed beide

2 likes

Gelukkig maakt leuk gezelschap een heleboel goed! :wink:

2 likes

Ik kijk frozen met mijn vriend maar ik mag niet meezingen met de liedjes…

HOE DAN???

6 likes

The Holiday, zo een leuke kerstfilm :grin:

Die heb ik een keer bij mijn neefje gedaan, hij ging helemaal stuk.

1 like

Ik heb vandaag de hele dag met m’n kleine babyneefje geknuffeld en nu ga ik helemaal gelukkig naar huis :two_hearts:

21 likes

Ben je nog kunnen gaan? Wat heb je voor heftige gedaan dat je niet meer kon :scream: Ik kan vaak dan niet meer sporten ofzo of iets anders actiefs, maar een feestje lukt meestal wel :stuck_out_tongue:

Ik twijfel weer eens of ik uit zal gaan. Ik ben best wel moe dus in die zin nee, maar ook wel veel zin om wat te gaan doen, even “onder de mensen zijn”, en er is een heel leuk feestje in m’n favoriete uitgaanstent. Alleen dan lig ik waarschijnlijk morgen wel lang in bed terwijl het zulk mooi weer lijkt te worden… nee ben er nog niet uit

Oh en @Alpacamybags haha ik heb ook wel eens zulke spierpijn dat ik niet uit ga. Dan heb ik zon last van de kleinste bewegingen dat ik me niet comfortabel voel onder de mensen te zijn en/of te dansen

Ik zou wel gaan. Is toch wel leuk en zo niet, kun je altijd nog naar huis.