Wat je even kwijt wil #30

Ik had gisteren een dure chocoladeletter van de banketbakker vergeten bij mijn ouders en ik had wel verwacht dat ze ervan gegeten hadden maar hij was dus op en vind dat echt stom :sob:

1 like

Mijn vader kwam net mijn zusje halen en ze zijn weg en ik voel me toch eenzaam opeens…

2 likes

Stuur ze een tikkie

18 likes

Hartje tegen de eenzame gevoelens!

2 likes

Ik heb ze gesommeerd een nieuwe letter te halen :+1:t3: Dat zal ze leren, want ik had mijne met 50% korting ivm de intocht.

22 likes

Of ff warm douchen? Wil ook wel eens helpen

Schaamteloos!

Toevallig, ik ben vorige week ook na veertien jaar bij het oude huis van mijn oma en stiefopa geweest. Ze wonen in het buitenland en in hun dorp lijkt het gebruikelijk om je oude huis niet te verkopen, maar gewoon te laten verpauperen. Was echt zo triest om te zien. Alle persoonlijke spullen stonden er nog, maar aan de achterkant was het hele huis al begroeid met planten. Ben niet zo gauw emo met dit soort dingen, maar vond het echt heftig om te zien.

2 likes

Heb je een föhn? Even je föhn onder het dekbed houden zodat je bed lekker warm is!

1 like

Nee sorry! Daar geniet ik zelf nog even van :sweat_smile: Ik was eigenlijk van plan om alles naar de kringloop te brengen maar ik kan op zich wel even foto’s maken binnenkort, als er forummers zijn die dingen willen hebben vind ik dat net zo leuk eigenlijk!

3 likes

Naar de kringloop is ook best veel moeite hahaha, maak van de week wel even foto’s denk ik! Het meeste is niet zo bijzonder hoor, maar als iemand er blij mee is vind ik dat alleen maar leuk :blush:

1 like

Pff het is vroeg en het regent. Lekker door de regen fietsen. En de collega waarmee ik op maandag begin is vaak te laat of net op tijd. Heel vervelend.

En ook zo veel te doen vandaag

The Handmaid’s Tale leek me nooit echt interessant om te gaan kijken, maar nu ben ik in het vliegtuig begonnen en ik vind hem toch wel boeiend

3 likes

Al onderweg naar werk omdat ik meteen een zitting heb straks. Wordt een weekje op de overlevingsstand denk ik, ben echt mega verkouden aan t worden.

1 like

Oh zitting op maandag ochtend is altijd pittig. Sterkte en succes!

1 like

Net bijna gestikt in mn vitaminepil :+1:t2: Wordt een leuke dag dit

1 like

De enige panty zonder gaten die ik heb is te groot maarja boeiend dacht ik. Maar ik kreeg een opmerking dat het leek alsof ik een vleermuis aan mn enkel had hangen wtf. :sweat_smile: Het plooit nogal daar ja.

2 likes

Gatver, smakreklame van hornbach! (Meer geld voor biefstuk)

Ik wilde vandaag op tijd op staan om te werken, maar na 2 wekker uit te hebben gedrukt en de andere wekker te hebben genegeerd schrok ik wakker toen mijn vriend zei dat het al 8.45u was. Was een goed idee :+1:

3 likes

Ik zit in de metro en er is hier me toch een hond die stinkt naast me. Ga straks echt kotsen. Het beest ziet er vriendelijk uit, maar :face_vomiting: hier ga je toch niet de metro mee vergassen.