Waarom regent het in Rotterdam zoveel vaker dan in Utrecht??
Ik krijg gelijk dit gedicht van Jules Deelder in mân hoofd door jouw vraag:
Rotterdam is niet te filmen
De beelden wisselen te snel
Rotterdam heeft geen verleden
en geen enkele trapgevĂšl
Rotterdam is niet romantisch
heeft geen tijd voor flauwekul
is niet vatbaar voor suggesties
luistert niet naar slap gelul
't Is niet camera-gevoelig
lijkt niet mooier dan het is
Het ligt vierkant hoog en hoekig
gekanteld in het tegenlicht
Rotterdam is geen illusie
door de camera gewekt
Rotterdam is niet te filmen
Rotterdam is vééls te Úcht
Huh, viel je in slaap onder de douche?
Ik ontbijt vandaag met tonyâs en stroopwafels. Ben direct misselijk maar ik power through. Ik heb dus om en nabij 9 tonyâs repen in huis.
Correctie: 11
Ik heb een zuigzoen in mân nek En nu draag ik een sjaal naar kantoor maar volgens mij heeft iedereen het door (het is 25 graden. Gelukkig regent het, dat kan ik nog als argument gebruiken )
Mooi!
Net via de telefoon een belangrijk gesprek met mân begeleider gehad over scriptie terwijl ik in mân bed lag. Lekker contrast wel.
Ik ben vandaag weer aan het werk en ik heb weinig te doen en ben moe en heb buikkramp
Mijn moeder gaat vandaag met twee vriendinnen wijn en Bossche bollen kopen en dan gaan ze samen naar nieuwe seizoen van The Crown kijken. Wat een goals. Vind het echt leuk voor haar en hoop zo dat ik dat over 40 jaar ook nog doe haha.
Ik zou met een vriendin afspreken vandaag en ik had lekkere dingen gekocht om in haar schoen te stoppen als ze ff naar de wc ging ofzo. Maar nou heeft ze afgezegd En nou ben ik bang dat ik het de volgende keer ga vergeten.
Ik heb net een rete spannend telefoontje gepleegd en ben super trots op mezelf! Heb een belfobie en ben rete bang voor confrontaties dus het was echt heel kut om te doen haha
Wat goed! Mag je zeker trots op zijn
Ah dit vind ik echt lief. Stom dat ze heeft afgezegd
Eindelijk een emoji voor piemels:
Ik heb nu al keelpijn en ga vanaaf naar een concert. Ik ga de rest van dit jaar geen stem meer hebben.
Echt een fijne playlist voor op maandag om deze kantoordag te overleven
Dirty hoe? Ugh dat staat me tegen. More like strong women with zero fucks.
Die gaat straks aan in de auto. Thanks!
Mepal! Heeft bij mij nog nooit gelekt en er gaat genoeg in. Mag ook in de vaatwasser, magnetron en vriezer.
Mepal!
Heb ik echt goede ervaringen mee