Ja dat ga ik wel doen uiteraard. Maar ben gewend dat dat niet nodig is bij uitverkochte, populaire shows!
Serieuze vraag: wat moet je tegen een zingende buurman doen?
Ik heb het idee dat hij een koptelefoon op heeft en niet doorheeft hoe hard en vals hij meezingt. Hij zingt bijna elke dag. Laatst een keer tot een uur of half 11, terwijl wij graag wilden slapen.
Een keer zingen is prima, maar het is echt bijna elke dag en heel hard. We horen het door het hele huis.
We willen geen zeikerds zijn maar het is zo irritant.
Wat te doen?
Aanbellen en zeggen dat je er last van hebt.
Ehm ik kom mn huisgenoot tegen op tinder, maar zn vriendin was hier vanmorgen nog. En ik kan me niet voorstellen dat zij het soort relatie hebben waarin dit ok is. Zal het hem maar even vragen binnenkort.
Ik kwam de laatste keer een goede vriend tegen die al jaren een relatie heeft met een vriendin van mij⊠Maar hij zit er met collegaâs op te kloten schijnbaar (ik geloof dit wel). En wellicht heeft hij een account gehad maar is hij nu niet meer actief⊠Ik ben denk ik ook nog steeds wel te vinden.
Ben nu niet thuis dus kan geen foto maken, maar ik ga proberen er aan te denken vanavond!
Shit ben echt bang dat het niet voldoet aan je verwachtingen nu
Taste en feest gerijmd
Ja, mijn schoonouders kwamen even langs en nu is hij al op
Wie had ooit verwacht dat ik een recept van Maradonnie zou koken
Ik heb net weer een aliexpress oorbel door mn oor geknalt. Nou ik wil niet eens weten hoeveel gaten ik in mn oor heb gehad inmiddels. Maar ik heb heel veel/bijna alles telkens laten dichtgroeien. Het lijkt wel een never ending story. Heb net weer een 3e gaatje door mn rechter oorlel geschoten. EN DEZE LAAT IK ZITTEN.
Aaah ik word altijd helemaal naar als ik lees over die AliExpress schietapparaatjes. Respect dat je het al meerdere keren hebt gedaan
Haha ja snap ik wel hoor. Maar als ik dan van echt oudere mensen hoor âpff vroeger deden wij dat met een hete naald en een appel? Erachterâ dan denk ik. Mwah ik doe het nog 1 keer! Ben daarin blijkbaar erg beinvloedbaar.
Parent trap memories
Hmm vind het wel gek dat ik hem nu pas tegenkom + hij heeft al 1,5 jaar een relatie.
misschien heeft ie het vanochtend uitgemaakt⊠zou wel heel erg zijn
Ik wilde mijn Instagram naam veranderen in een bepaalde naam, maar die was al bezet. Ik had dat account opgezocht en daar staat dat diegene dat account niet meer gebruikt, maar nu een ander account gebruikt. Dus ik had diegene een berichtje gestuurd van hey ik zie dat je dat account niet meer gebruikt, zou je die naam willen wijzigen zodat ik m kan gebruiken? Krijg ik eindelijk een antwoord, krijg ik dit: âNo â
OKĂ BEDANKT MEIT
Thanks, goeie tips!
Zo bijzonder, we zijn langs het huis gereden waar mijn opa en oma vanaf de jaren 70 hebben gewoond. Het laatst waren wij daar toen mân oma moest verhuizen, in 2005. Echt hoe goed je je sommige dingen nog kan herinneren. We hebben dus allemaal blijkbaar âdie weg met die bochtâ in ons hoofd als we aan de rit naar hun huis denken. En een soort klimrek/stoepjes die daar in de jaren 90 lagen liggen er nog. En we hebben als gekkies over het tuinhek gespiekt en een gammele tuinkast die in de jaren 80 mân opa erin heeft gezet stond er nog. Zo gek!
Misschien lopen we daar over 14 jaar nog eens, met nog meer vage flarden aan herinneringen en een hele hoop nieuwe erbij.
Even een rondje online gestalkt (I know, niet goed, maar gelukkig doe ik het amper nog) en te weten gekomen dat een ex van vroeger zijn eigen zaak is begonnen en de meid waarvoor hij me gedumpt heeft een moeder is. Ik voel me oud! De drama van toen lijkt nu zo lachwekkend. De ârelatieâ en liefde eveneens.