Wat je even kwijt wil #30

Ik ben voor het eerst vegan aan het koken voor een vriendin, alleen nu ben ik vegagehakt aan het bakken en het wordt niet rul? Klopt dat?

For one night only

Ze gaan wel naakt, maar geen piemels in beeld. Alleen bovenlijf en de achterkant.

Ik ben zo in de Kruidvat en wil wat nieuwe nagellakjes maar kan in de winkel altijd zo slecht keuzes maken

Heeft iemand een aanrader voor een bepaalde base en top coat? Of misschien een peel off base coat? Bvd

Misschien even in het ‘Show je nagels’ topic kijken? Of beautytopic?

1 like

Ik weet nooit zo goed wat rul betekent maar vega gehakt is vaak al bruin dus het is eigenlijk alleen maar verwarmen dan

1 like

Ahh knuffel :heart:

1 like

het wordt beter. sterkte :heart::heart::heart:

1 like

Thanks! Ja het verkleurde echt helemaal niet dus ik twijfelde of het wel gaar werd :sweat_smile:

Ik zit al twintig minuten met m’n jas aan op de trap uit te stellen om naar de winkel te gaan. Ik heb geen ziiiiiin.

1 like

Ik ben even zo boos op mijn vriend.
Ik snap echt gewoon even niet wat hij heeft gedaan. Beetje in de categorie te dom om te poepen.

Ik ben op vakantie en sinds een paar dagen niet lekker, en er komt gewoon geen verbetering? Ben liever gewoon Ă©Ă©n dag flink ziek ipv dit, ik kan gewoon niets doen nu tijdens mijn laatste dagen.
En eigenlijk wil ik hierdoor ook gewoon zsm naar huis.

Wat rot, sterkte!

En @ParisDarling wat een nare situatie ): Ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt over je vader!

2 likes

Ik wil een paard en kan aan niks anders meer denken :tired_face:

9 likes

Ik ben ook echt dankbaar dat iemand elektriciteit had uitgevonden. Denk er vaak aan dat als onze voorvaders allemaal zoals ik waren we nu nog in een lemen hut woonden zonder kleding of enige luxe.

15 likes

Ik heb gisteren (na lang aandringen van mijn vriend) eindelijk al mijn kleding een keer echt goed uitgezocht. Ik heb best veel weggedaan en nu alleen nog dingen die ik echt met plezier draag, superfijn. Ik heb ook een nieuwe selectie gemaakt voor aan m’n kledingrek en alles hangt nu netjes op kleur, ben er helemaal blij mee

13 likes

Ben heel trots op m’n allereerste aardbeienslof

72 likes

Ik heb mn voet opengehaald met surfen en het ziet er niet goed uit, morgen maar even de dokter bellen. Zit precies op de bal van mn voet dus kan ook niet goed lopen grrr.

Ik zou dinsdag naar Sigrid in Tivoli gaan maar ik kan niet meer, dus wilde m’n tickets op TicketSwap zetten maar zie nu dat er super veel te koop staan terwijl het uitverkocht is? Snap dat niet, en nu ben ik bang dat ik ze niet kwijt raak meh.

Dus als iemand van hier interesse heeft, holla at me :raising_hand_woman:

Maandag prijs iets lager zetten als je ‘m nog niet verkocht hebt?

Ja ik heb haar naam maar even geblurd. Ze heet dus bep. En al die allochtonen veranderd de traditie en cultuur van haar Nederland.

2 likes