Het gebeurt de laatste tijd zo vaak dat ik hier iemand over de was zie posten en dan denk ‘ohja kut ik moet nog was ophangen/afhalen’.
Hmm, maar waar moet ik dat spuiten? Want de bron is nu weg…
Maar zag wel een aantal huis tuin en keuken dingetje, maar ja, dan moet ik dat ook op de vloer spuiten ofzo? Ik weet het niet
Ah heerlijk met een vriendin die ik al een tijdje niet meer had gezien afgesproken. En lekker diepe gesprekken gehad. Onze culturen zijn ook een beetje hetzelfde dus kan met haar ook lekker klagen over bepaalde dingen haha.
Oh en waarom neem ik altijd van die natte doekjes mee uit zon restaurant of kroeg. Zo van jaa altijd handig als ik ooit eens plakhanden heb ofzo… en als ik dan plakhanden heb dan heb ik nooit zon doekje bij.
Ik vervloek mijn broer op dit moment zo hard. Hij heeft maanden terug een trap van me geleend. Ik dacht nou paar weken, krijg ik hem wel weer terug. Hij heeft dat ding inmiddels al maanden. Zonder dat te vermelden overigens. Wil ik hem dit weekend terug hebben en dus vraag ik vandaag of hij dat kan regelen. Dan vraag ik dat te laat, want hij heeft het zo druk en geen tijd blabla. En dan stuurt hij ineens ‘Ja ik breng hem nu wel dan’. Dus die gast komt hier om 22u nog die trap brengen, wtf.
Maar serieus hoe die trap eruit ziet! Horror. Schilderstape hangt er nog aan, echt vet dikke laag verf en stuc erop. Op gewoon alle delen van die trap. Wtf. Hoe dan. Bijna net zo erg als de trap van een stucadoor joh. Ja nee hij kon hem niet schoon teruggeven want daar heeft hij geen tijd voor. Ik zou niet eens weten hoe je het kunt presteren dat zo’n ding zó vies wordt! Kan ik dat ding helemaal schoon gaan bikken voordat ik hem kan gebruiken en hij maar boos weglopen, omdat ik hem de wind van voren geef. Grrr.
Zouden mieren lokdoosjes helpen?
Als je ze ziet ‘vangen’ met plakband of tape
“Oh hi mister sheffield”
Jawel hoor, ze zijn heel aardig! No worries echt!
Ja echt, en met Maxwell Sheffield wil ik ook wel een beschuitje eten al zou hij zo ongeveer mijn opa kunnen zijn maar dat vergeten we dan maar even
Succes, eerste keer is altijd het lastigste omdat het onwennig voelt. Binnen een paar keer voel je je een pro. En je kan alles vragen.
Maar waarom moet het per se schoon zijn als je hem wilt gebruiken? Dat is toch al lang droog? Voor de rest snap ik je irritatie zeker!
Zo lief al die likes, voel me gelijk helemaal welkom hier! Zo leuk ook om al die bekende namen en plaatjes voorbij te zien komen, alsof ik geliked word door celebrities
Jij mag blijven
Ik heb net 4 uur lang gedanst met m’n vriend op classics van de jaren 60 tot 00. Gewoon bij hem thuis met een skere discolamp aan en het was zo fijn na een ziek stressvolle dag. Die vodkakater is zorgen voor morgen.
Lolz om de mensen die hier op het perron in een spijkerjasje proberen te doen alsof ze het niet koud hebben.
Oh ik fietste zonder handschoenen net, niet te doen. En er zat ijs op mn zadel.
Ik lig nog warm in Mn bed en heb geen puf om op te staan…
Ik ben er net uit en heb 1 tip voor je: blijf er in liggen!!
Als ik ballen had dan waren die er nu vanaf gevroren.
En natuurlijk heeft mn trein vertraging.