Ik kijk grenzeloos verliefd baby in het buitenland en ik zit al sinds half negen met tranen in mn ogen. Deze chick echt, wat een baas.
Ik doe al sinds eind augustus over het kijken van een netflix romcom Fall Inn Love en na tig onderbrekingen heb ik de film nu bijna afgekeken.
De Suriname aflevering met de hell bevalling? Ik zat echt met open mond, grote ogen te luisteren naar het verhaal.
Nee vrouw in Oeganda die een zorgboerderij heeft opgezet en voor weeskinderen en verstandelijk gehandicapten zorgt. I canāt echt. En dus een baby geeft gekregen maar dat is al de derde. En er komen allemaal ondervoede babyās voorbij die ze dan helpt
Dan loop ik achter. Die moet ik nog kijken. Maar kan me nu al voorbereiden op heftigheid dus.
Edit: kijk nu. Wat een baas inderdaad.
De hele dag niet echt honger gehad, maar werd na het werk opeens super misselijk van de honger
Sinds wanneer is gele fruitella niet gore citroen, maar banaan?!?!
Klinkt goed, Thanks!
NO
Ik heb nu bijna 2 maanden een nieuwe baan en het is zo ontzettend leuk Word er helemaal blij van
Heerlijk is dat!
Ik heb al tijden geleden afgesproken om met mijn mama naar Downton Abbey in de bioscoop te gaan Maar door omstandigheden kon dat steeds niet en nu draait hij in elke bios bij haar of mij in de buurt echt alleen op pensionado-tijden. Halloooo ik heb een baan, draai die film gewoon een keer in de avond of in het weekend
Mijn vriend zou de was ophangen, omdat ik al naar bed ging. En nu net hoor ik dat de wasmachine klaar isā¦MAAR HIJ KOMT MAAR NIET NAAR BOVEN. Als ik hem roep dan weet ie dat ik nog wakker ben en moet ik zeker helpen (geen zin). Maar als ik niks zeg dan negeert ie het en ligt de was lekker te stinken in de wasmachine
Ik ben na werk naar een vriendin gegaan om te gaan eten. En ik kwam daar en het eten was al klaar en dat was echt heerlijk (het eten, maar ook dat het klaar stond). toch relaxt als je niet zelf voor je eten hoeft te zorgen na een werkdag
Leg een briefje op zijn kussen of in de badkamer! En als hij daar morgen iets van zegt, zeg je gewoon āoh ja ik sliep al bijna en moest er ineens aan denken dus wilde je er aan helpen herinnerenā
Wtf zou echt zwaar teleurgesteld zijn als ik die bruisletter van Etos zou krijgen
Ik kijk The Nanny, hou echt van die serie
Ik had net een proef skiles op zoān rolpiste. Man, ik ben kapot! De 2e ronde (van de 3) begonnen mān benen ontzettend te trillen en te verzuren, dat ik maar een paar keer een val heb gefaked om mān benen een beetje rust te gevenš Maar dit werkte helaas niet ik moest direct weer opstaan en dan startte hij de baan alweer. Dat wordt morgen gegarandeerd spierpijnš„µ
Update over die luizen: ik zag er net weer wat lopen in de keuken, dus ben ze even handmatig gaan platdrukken en kwam tot de 80
Ik slaap morgen niet thuis, dus ben ook super benieuwd hoe ik het donderdag aantref