Dacht ik inderdaad aan! Maar ik ben zelf eigenlijk niet eens zo goed in Nederlands koken (ben allochtoon jwz).
@Chuckie gister al gedaan wel een groot succes trouwens!
Dacht ik inderdaad aan! Maar ik ben zelf eigenlijk niet eens zo goed in Nederlands koken (ben allochtoon jwz).
@Chuckie gister al gedaan wel een groot succes trouwens!
Rode linzensoep? Of iets van een ovenschotel? Ik kan ook niet echt Nederlands koken
Ohhhh ik heb nog een lading van mijn Indiase linzensoep in de vriezer! Dat is iig alvast iets geregeld. Ik weet niet meer wie laatst postte dat ze altijd diners wil âwinnenâ en ik ben niet trots om te melden dat ik stiekem extra lekker wil koken voor iemand die dat zo goed kan.
PS. er is ook een Belg bij en dat is ook zoân bourgondisch type tering waarom heb ik hier niet een paar uur geleden even over nagedacht hahahaha
Ik word echt agressief van ananas in stamppot. Laatst vroeg iemand me hoe ik mn zuurkool maakte. Dus ik zo uitleggen zegt ze âHuh geen rozijnen of ananas ofzoâ
PARDON?!?!?!
Mijn stoelen zouden morgen geleverd worden, ik zou dan vanavond de tracking krijgen. Ik helemaal op werk al geregeld dat ik morgen flexibel mag werken.
ZIJN ZE BIJ DE BUREN GELEVERD. Ik heb nog steeds geen tracking?! Arme buurvrouw, staat ze daar met 5 gigantische dozen. Ik kan ze pas morgen ophalen, zo vervelend voor haar.
Ieeeeeew! Gewoon lekker zuurkool met n kilo mosterd en rookworst on the side.
Heb vandaag voor het eerst een postzegelcode gebruikt om een brief te versturen. Kun je online kopen en dan hoef je alleen een code op de plek waar je je postzegel plakt te schrijven. Vind het cooler dan het is.
Zoân zin om te gaan sporten maar moet nog minstens een halfuur wachten voordat de sportschool open gaat (+ik heb net gegeten haha)
ik dacht goh heb ik daar ook last van? en toen dacht ik aan mijn kilo tomaten die nu met tijm, rozemarijn, knoflook en oregano een uur in de oven zitten zodat ik from scratch pastasaus kan maken voor een vriendinnetje dat zo komt eten dus ik denk ja
wat ga je uiteindelijk maken?
Oh zo! Haha ja als het ene leuker is dan het beste. Kun je niet zeggen dat je bij die ene al veel ingepland bent?
I feel you, girl. Ik ga een zalmtaart maken die mijn vader vroeger altijd maakte! Dus dan kan ik ze emotioneel chanteren met âdit komt uit mijn jeugdâ.
Je maakt de taartbodem wel van volkorenwrap mag ik hopen?
Nee bloemkool, is low carb.
Oeeeeh recept?
Heel slim aangepakt. Succes en eet smakelijk zo!
Zal m straks ff opschrijven!
Ik zie dit nu pas. Bedankt hea!