Wat je even kwijt wil #30

Ik had in het weekend een mooie auto gezien die ik wou kopen, maar omdat het mijn eerste auto gaat zijn wil ik dat mijn ouders meegaan en dat kon alleen woensdag. Dus ik kijk vandaag weer op die site: auto weg. Vanochtend samen online met mn vader gekeken, zagen we er een die aan de eisen voldeed. Ik doodzenuwachtig bellen: ook verkocht. Ik weet dat er meer auto’s zijn, maar nu voelt het echt alsof het universum wil zeggen dat ik forever op de fiets door het leven moet

Kut ik let niet op en ben m’n metrohalte voorbij gegaan.

1 like

Ja gebeurde bij mij net ook haha. Zo’n oud vrouwtje me nog heel lief uitlachen.

1 like

Ik weet niet of het een fabel is, maar mijn huid heeft echt wel heel veel baat bij veel water drinken (en gezond eten). Iemand zei ooit eens: je huid is je grootste orgaan en van binnenuit voeden is altijd beter dan van buitenaf. Daar geloof ik wel in.

De squalane van deciem werkt idd super en ik gebruik afwisselend De Argan Facial olie (blokje) van Lush en ook de olie van pai :green_heart: daarnaast is de dream cream van lush geweldig voor een eczeemhuid (is body cream, maar als mn gezicht erg is smeer ik het ook gewoon daar).

En in nood Embryolisse creme.

Ik wil een capejas maar ben bang dat ik eindig als een slechte dracula cosplayer. :laughing:

2 likes

Moet nu al doorgeven wanneer ik met kerst en oud en nieuw kan werken. En ik wil dan niet werken, rot op nee. Maar ik kom echt niet weg met zeggen dat ik geen enkele dag kan. Dus dan maar 31 dec tot een uur of 17:00. Meer kan eeeeecht niet.

1 like

Moet je met kerst én oud & nieuw werken? Of moet je gewoon doorgeven wanneer kunt en plannen ze je dan één van beide in?

Beide lijkt me echt kuuut

Mijn eerste les was echt zo leuk! Vond het best spannend en zitten ook wel een aantal ongemotiveerde studenten tussen ondanks dat het een keuzedeel is, dus ze het zelf gekozen hebben. Maar aan het eind zei een van de jongens: “hoewel ik nog steeds niet gemotiveerd ben, vind ik jou wel een leuke docent dus ik blijf wel.” Ik voel me nu helemaal vereerd, haha.

24 likes

Nee liefst zoveel mogelijk maar niet allebei. Maar ik wil liever bij mn andere werk werken dus dan blijft er niet veel over voor hun :relieved:

Ik zag het op je storie idd! Is het basis of middelbaar onderwijs?

Nvm je zegt studenten hahaha! zo noem je geen kiddos die nog op de basisschool zitten.

1 like

MBO! Een agrarische mbo wel, dus lekker veel van die nuchtere jongeren en een paar hysterische paardenmeisjes.

4 likes

Oeeee nice! Heb veel samengewerkt met het agrarisch/groen mbo hier in de buurt, die jongens zijn idd zoooo nuchter en droog.
Heb enorm gelachen tijdens de samenwerking.

1 like

Ik had net een les die zo saai is dat we uit verveling bingo zijn gaan doen. We zijn er gister mee begonnen, en ik heb iedereen een persoonlijke bingokaart gegeven met woorden die de docent moet zeggen. Dit maakte de les echt minder saai, het was echt hilarisch om te zien hoe mensen er alles aan deden om hun woorden gezegd te laten worden

18 likes

Sinds m’n kid op school zit zegt ie ineens zwarte piet. Terwijl hij op het kdv en thuis altijd Piet zei. En als ik vraag van wie hij het heeft “iedereen zegt zwarte Piet”. Zo’n zin om morgen de juf hier op aan te spreken #opoorlogspad :smiling_imp:

35 likes

@Runnerlongs Herkenbaar. Morgen wordt wellicht weer beter :heart:

1 like

Oh no. Leuk weekend voor de boeg en wie begint er verkouden te worden? Ik. :cry:

Ik kook vanavond voor oa een Italiaanse die ontzettend lekker kan koken en nu durf ik haar mijn trash versies van alle Italiaanse gerechten niet voor te zetten maar ik weet ook ineens niks anders wat ik kan koken :cry:

6 likes

Ja dacht ik ook maar wat een treurnis eigenlijk

3 likes

Een typisch Nederlands gerecht is misschien wel leuk?

Ik maak bij twijfel altijd curry