Nee helaas niet! Daarom is het ook zo moeilijk, want toen dit gebeuren begon had ik hem al minimaal 3/4 jaar niet meer gezien of gesproken. Ik vraag me alleen af of hij dan al die tijd niet in zn account kon ofzo, want anders had hij wel al die chats moeten zien lijkt me. Dat zijn ook dingetjes waardoor ik nog steeds twijfel of hij er ook niet een rol in heeft gespeeld. Die vriend van mij twijfelt zelfs of hij niet doet alsof hij een boze ex-vriendin is gewoon om zijn foto’s weer te kunnen delen (omdat hij ook zo door hem werd lastig gevallen, en hij er ook van overtuigd was dat het een soort rare fetish van hem was). Nou ja het is gewoon een bizarre situatie hahaha. Hij is er nu iig op de hoogte van, en mocht hij hier serieus werk van willen maken en mijn hulp nodig hebben dan help ik hem gewoon.
@Penny_Lane Oeiii ik ben bang dat ik dat gewoon niet aan durf, omdat ik er niet 100% zeker van ben dat hij er geen deel aan heeft genomen. Hij heeft mij in die rare periode ook weleens geprobeerd te videobellen enzo, en toen heb ik ook nooit opgenomen. Achteraf wou ik dat ik dat wel had gedaan, want dan had ik misschien bewijs gehad dat hij het wel of niet zelf was Ik twijfel er gewoon te erg aan. Ik heb dat mens wel gevraagd of zij het was drie jaar terug, maar ze zegt dat ze dat niet weet. Die vriend van mij is overigens wel met hem aan het praten op instagram dus ben benieuwd of daar nog wat uitkomt.