Wat je even kwijt wil #30

Nee helaas niet! Daarom is het ook zo moeilijk, want toen dit gebeuren begon had ik hem al minimaal 3/4 jaar niet meer gezien of gesproken. Ik vraag me alleen af of hij dan al die tijd niet in zn account kon ofzo, want anders had hij wel al die chats moeten zien lijkt me. Dat zijn ook dingetjes waardoor ik nog steeds twijfel of hij er ook niet een rol in heeft gespeeld. Die vriend van mij twijfelt zelfs of hij niet doet alsof hij een boze ex-vriendin is gewoon om zijn foto’s weer te kunnen delen (omdat hij ook zo door hem werd lastig gevallen, en hij er ook van overtuigd was dat het een soort rare fetish van hem was). Nou ja het is gewoon een bizarre situatie hahaha. Hij is er nu iig op de hoogte van, en mocht hij hier serieus werk van willen maken en mijn hulp nodig hebben dan help ik hem gewoon.

@Penny_Lane Oeiii ik ben bang dat ik dat gewoon niet aan durf, omdat ik er niet 100% zeker van ben dat hij er geen deel aan heeft genomen. Hij heeft mij in die rare periode ook weleens geprobeerd te videobellen enzo, en toen heb ik ook nooit opgenomen. Achteraf wou ik dat ik dat wel had gedaan, want dan had ik misschien bewijs gehad dat hij het wel of niet zelf was :woman_shrugging: Ik twijfel er gewoon te erg aan. Ik heb dat mens wel gevraagd of zij het was drie jaar terug, maar ze zegt dat ze dat niet weet. Die vriend van mij is overigens wel met hem aan het praten op instagram dus ben benieuwd of daar nog wat uitkomt.

Heeft totaal niks te maken met die docent maar, word je echt dominee? Studeer je theologie?
Ik vind dit echt waaaauw!!

Lijkt me een hele interessante studie ondanks dat ik niet veel met een geloof heb.

Ja precies! Nadat hij mij probeerde te videobellen ging hij ook gewoon door met die rare verhalen, daarom heb ik hem ook maar geblokkeerd haha. Daarom twijfel ik ook nog steeds een beetje, maar ik vind het wel echt niet ok en rot voor hem als hij het al die tijd niet was, maar ik ben bang dat we daar nooit echt achter gaan kunnen komen helaas. Die andere vriend van mij heeft helaas niet meer haar foto, want die had ie eerst wel van snapchat, dat had ook enorm kunnen helpen denk ik. Ik hoop ook dat hij er wat mee gaat doen als dat het geval is, en ik zal hem dan ook sowieso wel helpen!

1 like

Ik heb de fout gemaakt om vandaag thuis te studeren ipv naar de bieb te gaan. Waarom maak ik deze fout minstens 1x per week?

1 like

@Zemraluani
De ontmoeting met m’n hondje was zooo leuk! Had ‘m nog nooit zo enthousiast zien reageren op mij hhaha.
Kwam ook meteen bij me liggen :heart_eyes:

Hoop dat ik snel woning vind zodat we weer samen kunnen zijn.

Stormpieeee

34 likes

Ja, ik word echt dominee en studeer theologie :slight_smile: Ik vind het zelf ook heel interessant en leuk

10 likes

Leuk!!! Heel veel succes met je studie :nerd_face:

1 like

Thanks :slight_smile: Ik zal jullie hier wel een beetje op de hoogte houden. En begin februari preek ik ergens in het midden van het land. Iedereen die geïnteresseerd is, is natuurlijk welkom :slight_smile:

12 likes

Awhhh zie je wel!!

Mijn oerchagrijnige kat deed ook super vriendelijk toen ik na een paar maanden terugkwam. Diep van binnen hebben ze allemaal een hartje :heart::heart:

7 likes

Katten zijn veel liever dan iedereen denkt

6 likes

Jazeker, maar mijne is wel echt een heftig geval hoor. Valt mensen aan, ook honden, de postbode. Ik heb twee littekens in Mn gezicht van m.

Maar nu ie oud is, is ie een stukje liever.

Zei niemand OOIT.

6 likes

Nahw, ik heb daar altijd wel sympathie voor op de één of andere manier. Ik ga er altijd vanuit dat mensen (en misschien ook wel dieren) niet voor de lol zomaar uitvallen. Iedereen is liever blij en aardig, denk ik altijd

2 likes

Helemaal waar.

Waarschuwing: dit is een “kijk mij eens goed zijn verhaal”

We hebben hem uit het asiel, waar hij al 2 jaar zat en hij zat daar helemaal alleen in een schuurtje in een hok opgesloten. De andere katten zaten bij elkaar in een ruimte en we hadden gewoon ontzettend medelijden met hem. Hij heeft van die kapotte oortjes en een boze blik en hij haalt uit, soms bijt ie echt door.

Maar voor ie in t asiel zat, is ie al een aantal jaar op straat geweest dus hij is gewoon wat wild. Anyway, we hebben m nu tien jaar en hij is een heel stuk rustiger en op zn tijd echt een lieffie, maar hij kan niet bij kinderen of andere dieren want hij kan ineens flippen. Maargoed ben nog elke dag blij met onze psychopaat en hoe erg ie t hier naar zn zin heeft.

18 likes

Zometeen gesprek met mijn baas over mijn uren.
Laatste tijd heb ik elke keer van die korte vage diensten waardoor ik niet aan mijn uren kom.
Waardoor ik die zou moeten gaan oplossen terwijl zij me te weinig inplannen.
Aint gonna happen.
Ben benieuwd

1 like

Dit vind ik wel echt lief en leuk om te horen!
Mijn ouders hebben ook een vrij heftige kat die vaak met katten in de buurt vecht, onder de wonden zit (m’n vader is gelukkig dierenarts en checkt altijd wel even), onvoorspelbaar is en ook uit kan halen naar mensen. Maar ik vind het zo’n eng beest, hij krijgt dus ook niet heel veel menselijke liefde (wel soms van de andere dieren bij mijn ouders + mijn ouders wonen op een oude boerderij dus de kat heeft wel een prima leven). Hoe hebben jullie het aangepakt destijds met jullie kat?

1 like
Wilde kat

Ik zou het niet weten eigenlijk. De eerste tijd dat we hem hadden ging ie bijvoorbeeld vaak als je op de bank zat naar je staren en dan vloog ie ineens in je haren (letterlijk) en klemde hij zich vast aan je benen en dan beet ie (door).

Toen kreeg ie elke keer waterspuit als ie dat deed, maar ik geloof dat het ook vanzelf afnam. Hij is wel heel netjes dus van meubels blijft ie af. En hij mag heel veel naar buiten (wonen in stad), we zetten m uit de kamer als ie niet stopt (dan hoor je m over 3 verdiepingen huis uitrazen, trap op trap af) en zolang ie zn energie kwijt is, is ie prima te handelen. En hij reageert heel goed op een vast patroon van dingen, dat ie weet ‘nu eten, nu snoepjes etc’. Als ie te laat zn eten krijgt wordt ie boos, wat dat betreft is ie net een mens.

Op een koude regenachtige dag is ie dan ook extra kut Haha. Maar hij is nu wel vrij oud, dus het is sowieso wel minder en hij slaapt veeeeel meer. En je leert zn signalen wel, ik zie het eigenlijk altijd wel als ie gaat uithalen en ik ken zn verstopplekken waarvanuit hij graag komt uitrennen en zich aan je enkel vastbijt, dus ik Check altijd ff of ie daar ligt met zn zwiepende staart. Hij wordt graag geaaid, maar dan moet je gewoon ff kijken Hoelang ie t leuk vindt en zodra je een signaal ziet meteen stoppen.

Verder is ie ook heel lief hoor, hij kan helemaal in coma op je in slaap vallen, zou je nooit wat doen als je slaapt, hij is graag bij je in de buurt en snurkt als een malle. Hij heeft gewoon een grote persoonlijkheid.

16 likes

Wow, goed we hebben iedereen uit die groepschat gegooid, ik heb zijn profiel gerapporteerd, zowel als het gesprek aangegeven omdat er naaktfoto’s van derden worden gedeeld. Verder heeft die vriend tegen haar gezegd dat ze moet ophouden omdat we anders de politie erbij gaan halen en haar reactie is:’ Want the banana? ’ . Wtf ik moest er gewoon om lachen, hoe kan je zo blijven reageren? :joy: ik heb gezegd:’ What part of calling the cops and stopping this shit do you not understand?’. Goed, nu ga ik weer aan het werk haha ben de boel hier ook een beetje aan het spammen op dit moment denk ik, zal daar ook maar mee ophouden, maar het is gewoon een hele as the world turns achtige gebeurtenis (maar dan met dick pics?) , dus vergeef me hahaha.

5 likes

Haha mijn kat is bijna net zo. Alleen houdt hij echt enorm van knuffelen, dus hij kan twee uur intens gelukkig bij je liggen en dan ineens gaat die staart zwiepen en weet je dat je moet maken dat je wegkomt voordat ie zich in je huid vastbijt. Van een boerderij geplukt weliswaar (ze wilden ‘m laten inslapen omdat hij onhandelbaar was) maar kan ook echt niet met kinderen en andere dieren. Maar wat liefde heeft ‘m zo goed gedaan! Hij is een stuk rustiger. Blijft een raar beest maar je ziet wel dat het z’n vruchten heeft afgeworpen en zou idd ook niet meer zonder hem kunnen. <3 vind het altijd leuk om te lezen als anderen ook zoiets hebben

2 likes

Ik heb sinds afgelopen donderdag non-stop sociale verplichtingen met familie uit het buitenland die op bezoek zijn, een bruiloft, en logees over de vloer, en straks om 8 uur is iedereen incl mijn vriend een avond pleite en IK KAN NIET WACHTEN om in doodse stilte op de bank te hangen.

19 likes