Nou opzich… ik heb toch niks beters te doen.
Dit zijn de mensen die voorkomen in films en series, en dat iedereen het dan eigenlijk wel ongeloofwaardig vindt. Maar het is dus echt. Dit verzin je toch niet
@Otzi Ik snap de sensatie en de mindfuck enzo allemaal wel, maar ik begrijp niet helemaal waarom jullie in die groepsapp blijven en blijven reageren op haar? Het gaat toch om een vriend van jullie die aan de schandpaal genageld wordt, dan probeer je die ex toch te stoppen of iig duidelijk te maken dat dit niet oké is? In die app blijven en met haar praten lijkt me niet echt ontmoedigend voor haar, maar misschien zie ik het verkeerd.
Heeft me al twee keer verrast met een blue screen of death, loopt vaak vast, heeft af en toe kleine probleempjes zoals dat ik niet op dingen kan klikken voor een tijdje
Ik heb haar ook gezegd dat dit niet ok is hoor! En dat het niet zo verder kan. Ik probeer er alleen achter te komen of zij het idd al die jaren was, of dat hij dit weer verzint, want hij heeft gewoon heel weird gedaan al die jaren en mij en mijn vriend ook uitgescholden e.d. Vandaar dat ik een beetje vis naar het hoe of wat.
Die andere vriend heeft ook net gezegd dat ze hier mee moet ophouden, maar ja vraag me af of het gaat helpen. Weet nou alleen niet of ik dit nou aan fb moet rapporteren ofzo, want het is wel zijn eigen account.
zou het gewoon doen.
Dan maar een geblokkeerd account ipv dat zometeen alles op het net terug te vinden is
Die vriend van mij heeft die jongen ook op instagram, en daar heeft die ex waarschijnlijk geen log in van. We gaan hem even vertellen wat er gaande is en of hij dan wil dat wij (of misschien hij zelf) zijn account rapporteren. Ik heb hem niet op instagram omdat ik hem overal geblockt had haha. Zou toch erg zijn als hij het al die tijd niet was, en die ex vriendin onze vriendschap helemaal heeft verkloot? Of tenminste…meer mijn herinnering aan onze vriendschap haha
Edit: Als hij het wel al die tijd zelf was is hij nog steeds een eikel, maar dan nog verdient hij dit niet en moet hij gewoon hulp gaan zoeken ergens
Ja inderdaad.
Wat een kut situatie zeg
Heb gore klonten in m’n kwark, hij is nog ruim niet over de datum ook. Stomme campina!
Had net een sollicitatie en ben altijd zo bang dat ik niet leuk genoeg overkom, of dat ik veel heb gepraat of te weinig of ik niks stoms heb gezegd. Wil de baan ook heel graag dus was ook beetje nerveus. Nu zit ik thuis het hele gesprek te overdenken en te cringen om sommige dingen die ik heb gezegd. Waarom ben ik zo?
Ik zit op de bezorger te wachten en de kat heeft natuurlijk net lekker een nr 2 zitten doen op de bak in de gang. Dus nu heb ik mijn Lampe Berger daar neergezet. Kan echt de deur niet open doen met die lucht.
Drie jaar terug begon hij met mij een gesprek, waarin hij mij vroeg of hij me iets kon vertellen als vriend, en ik heb toentertijd gezegd van:’ Ja tuurlijk’ , (niet wetende wat het was), toen ging hij mij foto’s sturen van zijn penis, met het verhaal dat het klein was en wat ik er van vond etc. Op het eerste gezicht wou ik hem helpen, dus ik probeerde hem nog advies te geven, en dat er echt wel meiden zijn die daar niet om geven etc. Maar dit ging dus maandenlang door, waar hij mij continu foto’s bleef sturen en vragen stellen etc. En op een gegeven moment ging hij ook mijn vriend lastig vallen, waardoor ik het zat werd en hem beleefd vroeg of hij ons met rust wou laten. Toen begon hij ons uit te schelden. Zo noemde hij mij een ’ fat cunt’ en dat ik zo dik was geworden sinds ik hem kende blabla en mijn vriend ging hij ook uitschelden voor soortgelijke dingen. Hij wou met die uitspraken ook gewoon dat ik hem terug uitscheldde, omdat dat een soort fetish van hem was, maar ik heb de eer toen aan mezelf gehouden, en dus toen heb ik hem uiteindelijk maar geblokt. Hij heeft nog jarenlang mij geprobeerd toe te voegen op allerlei accounts, en op instagram, snapchat, noem maar op. Nu stuurt deze persoon idd ineens deze foto’s en ik zei van:’ Niet weer dit, zoek hulp man’. En toen zei zij:’ Ik ben hem niet, willen jullie al zijn foto’s? Hij is een cheater’, en toen kwam die vriend van mij met dat ex-vriendin verhaal op snap-chat. Hij heeft hem nu ook op instagram verteld wat er gaande is, en hij vraagt of we haar willen blokkeren. Ik ga denk ik maar die groepschat opheffen, zodat ze iig niks meer daar kan posten, en het aangeven bij facebook. Hij is er nu iig wel op de hoogte van. Ik vind wel echt dat hij hier wat mee moet doen. Ik heb ook al screenshots genomen mocht hij die nodig hebben.
Hoe lang heb je hem al en welke is het? Kut om te horen, misschien moet ik dan eerder voor de Lenovo thinkbook gaan
Deze heb ik
Ik zie dat anderen er wel heel positief over zijn. Heb hem nu twee jaar
OMG dit wist ik helemaal niet. Op naar de bios!
Sowieso! Dat mens moet echt aangepakt worden als hij er oprecht niks mee te maken heeft gehad al die jaren! Want dit is ook gewoon totaal niet hoe ik hem kende destijds. Het was een beetje een aparte jongen, maar echt niet zo. Hij bakte een taart voor mijn verjaardag, kocht cadeautjes en was eigenlijk gewoon een goede vriend, dus ik vond het al zo gek. Hij heeft zelfs weleens een kerstdiner voor ons allemaal gekookt destijds. Ik ging er vanuit dat hij gewoon helemaal gek geworden was, en dat hij mij beledigd en lastiggevallen heeft al die jaren. Nu hoor ik deze kant van het verhaal ineens en ga ik heel erg twijfelen of het nou niet gewoon dit mens is geweest al die jaren. Ik vind het wel heel vervelend dat je het gewoon niet kan weten omdat het hele gebeuren zo vaag is, maar ik heb het nu wel aangegeven bij facebook en die groepschat opgeheven. En ik vind zeker dat hij aangifte moet doen als dit wel het geval is want damn dan heeft dat mens echt even met een paar klikken zijn hele leven verwoest.
Ik had 3 verschillende zwarte pantalons besteld en 3 verschillende witte truien. Heb opeens een kerstoutfit in mn hoofd Nu kwamen ze net al binnen ipv morgen. Maar heb besloten het vanavond pas te proberen na het werken, want dan heb ik iets om naar uit te kijken haha. De kleine dingen in het leven waar je blij van wordt.
Maar had je in de tijd dat dit begon nog contact met hem dan of niet? Ik bedoel, als jullie nog gewoon ‘actief’ vrienden waren toen dit gebeurde en jij de vriendschap afkapte (logisch!) moet er bij hem toch ook een belletje zijn gaan rinkelen? Gewoon nieuwsgierigheid!