Wat je even kwijt wil #30

Dan heeft ze blijkbaar ook veel dickpics van hem. Hebben ze vaak samen zitten fotovozen

4 likes

Heeft zij dat dan gedaan via zijn nummer/Facebook? Wat bizar zeg!

1 like

Jaa nu je t zegt als iemand je ex is blijf je dan jaren lang fotos sturen haha.
Of zijn het steeds andere fotos verschillende hoeken enzo. @Otzi hqhaha

2 likes

Neuh.
Heb zelf bij zo een wasstraat gewerkt. Als het mis dreigt te gaan grijpt het personeel in door bijvoorbeeld de hele machine stil te zetten.
Ze helpen je altijd wel goed op weg :slight_smile:

1 like

Nou idd! Als hij hopeloos moet toekijken hoe zij zijn privé foto’s verspreidt vind ik het echt zo rot voor hem! Dan ben je toch niet goed wijs? Tot nu toe stuurt ze allemaal foto’s die ik al eerder heb gezien :sweat_smile:

@SpeedOfSound yep! Ze heeft zijn fb log in . Die andere vriend van mij heeft blijkbaar met haar op Snapchat gepraat waar ze dat al beweerde, naar hij geloofde haar toen niet.

2 likes

Que?
Dan zou ik me juist weer omdraaien en herrie gaan maken.
Kan je niet maken om te zeggen

Ja, ik wist ook echt niet hoe ik moest reageren. Ik heb eerst maar gelachen, maar nu besef ik dat ik het eigenlijk niet leuk vind.

Op de domineeschool nog wel!!! Mijn docenten noemen me ook wel eens mormel of kutwijf, maar ik zit op een vreemde school :joy:

Ook niet oke hoor.
Dat is gewoon pesten…

1 like

Huh zeggen hbo-docenten dit tegen jou? :face_with_raised_eyebrow: Ik vind dat echt heel raar.

4 likes

Ze menen het nooit gelukkig. Ik hoop de docent van @Hatsmetflats ook niet :frowning:

Maar als ze het niet menen is het toch nog niet oké? Als een goede vriendin je ‘hihaho kutwijf’ noemt oké maar ik snap niet in welk context een leraar je kutwijf kan noemen?

16 likes

Ja precies.
Ik heb wel eens een docent hetzelfde terug genoemd en toen was het stront aan de knikker.
Maar wel duidelijk dat die shit niet meer moest gebeuren

1 like

Het is iemand die ik eigenlijk niet ken, dus ik weet niet echt of hij het meende. Er zat wel een kern van waarheid in denk ik. Aan mijn achternaam kan je zien dat ik uit een vissersdorpje kom

1 like

Dan is er nog geen reden om je ordinair te noemen…

3 likes

Ik heb een goeie band met sommige docenten, dus als we dan na de les nog een beetje nakletsen en ik zeg iets lelijks of hards over iets iemand of het leven, dan zeggen ze dat wel eens ja.

Ik lig al 10 minuten in bed te twijfelen of ik eruit ga komen of niet.
Moet plassen en nog ontbijten.
De dilemma’s van een vakantiedag.

2 likes

Hahaha I get it, het is ook echt zo’n ‘The plot thickens’ momentje Haha. En dat vraag ik me ook af! Hij moet hier toch wel aangifte tegen kunnen doen ofzo?

1 like

Ze zegt dat ze niet meer weet of zij het was 3 jaar geleden. Dat impliceert dat er een mogelijkheid is dat ze er toen al mee bezig was. Wtf. En ze blijft vragen of wij een foto van hem willen zien met een banaan in z’n reet. Echt what the actual fuck. Het erge is nog dat ik stiekem wel nieuwsgierig ben naar die foto, maar ik reageer niet hahahaha

6 likes

Echt heh, a whole bowl of fucked up gewoon :rofl:

2 likes