Ik heb geen stem en ik ga vanavond afspreken met een vriendin die ik al een tijdje niet heb gezien en de rest van de week een beetje een heftige werk week.
Nee, maar blijf het spannend vinden haha. Vaak staat er iemand die je de goede kant in stuurt, of je met je wiel nog een beetje naar links of rechts moet ofzo.
Ja ik ben dus ook bang omdat ik mijn rijbewijs nog niet zo lang heb, het niet in een keer perfect lukt haha.
Ik ben vanochtend vergeten een BH aan te trekkenđ±.
Ahw ik smelt!!!
Ik heb een keer in een carwash een bocht niet goed genomen dus toen moest ik een stukje terug en opnieuw terwijl 3 mannen die mn auto wilden voorwassen stonden te wachten en toe te kijken. Ik vond het genanter dan zij haha. Die zien zoveel mensen voorbij komen.
Mijn docent noemde me zojuist een ordinair viswijf?
Ahh, ik heb over een uur mijn eerste les als docent (en dan gelijk een les van 3 uur) en vind het super spannend! Heb de hele lesomschrijving vorige week gelukkig al gemaakt, maar ben bang dat ik dingen ga vergeten of dat ik maar een les heb van een uur ofzo. En ik moet nog even wennen aan het feit dat ik mijzelf zo moet voorstellen als Mevrouw X, ipv gewoon met mijn voornaam.
Huh waarom?
Omggg! Over dat hele verhaal van die vriend van mij uit Engeland die steeds fotoâs stuurde van zijn âjeweetwelâ. Hij begon dus weer fotoâs te sturen in die oude groepschat. Dus ik zeg op een gegeven moment tegen hem :â zoek hulpâ. Is het blijkbaar een ex-vriendin van hem?!? Die het hem op deze manier betaald wil zetten omdat hij vreemd is gegaan. Woahhh wat een mindfuck, verklaart wel echt echt echt een hoop. Vind het wel echt triest als je zoiets doet.
Lekker professioneel, staat hem netjes
Haha ik snap haar wel, maar vind het ook wel echt heeeel ver gaan. Ik vraag me af of zij het al die jaren is geweest.
Op dit moment wel. Ik probeer erachter te komen of het al die jaren zo was, want het zou echt zoân hoop verklaren gewoon
Ik heb vakantie. Begin me met het uur slechter te voelen. Ik wil dus echt niet ziek worden.
Lizzo was echt geweldig!
Het was in de pauze en het er moest even aandacht komen, alleen dat lukte niemand, dus toen floot ik op mijn vingers.
Wat een lief en mooi gedicht
Dat iemand dit als een project zou hebben van meerdere jaren. Wow. Dat is ook wel triest van die ex. Een keertje uit een impuls zou ik nog in kunnen komen, maar als het jarenlang zou zijn
Ik ook! Ze heeft die fotoâs dan overal verspreid en zich urenlang in gesprekken als hem voor gedaan, dat vind ik ook wel heel ver gaan.
@Hatsmetflats idd! Dan is er echt wat mis met je, en is er waarschijnlijk wel een reden dat ie van haar af wou denk ik
Ik probeer nu erachter te komen door met hem/haar te praten haha. Een andere vriend van mij van toen volgt ook al het drama op de voet met mij haha
Als zij het hem al jaren zo wilt straffen is hulp zoeken misschien ook wel een goed idee voor haar