Wat je even kwijt wil #30

Ik keek ook en heb legit gehuild :sob:

Ahh :worried: vertel?

Er wordt een meubel bezorgd, mocht ik een dag kiezen, tijdvak op zo’n dag is 7 - 20 uur en daarna krijg je bericht welk dagdeel ongeveer. Krijg ik gisteren een mailtje: tussen 06:08 en 09:08 uur komen we langs. Zes uur?! Wat een ongoddelijk tijdstip om te bezorgen. Pffff, dus hier zit ik dan. Zal je net zien dat ze pas rond half negen komen.

1 like

Ik heb dat bij het bezorgen van mijn wasmachine gehad. Om 3 uur 's nachts zou ik een sms krijgen met de bezorgtijd. Dus ik mijn wekker zetten om 3 uur en toen stond er in dat ie tussen half 7 en half 9 bezorgd zou worden. Nou om 6 uur zat ik al in de auto naar mijn huis waar ie bezorgd zou worden :face_with_raised_eyebrow:

Moet straks naar de HA want ik ben al 3 weken half aan het stikken (ok overdreven maar elke dag piepen en 4x discus inhaleren terwijl ik dat normaliter met sporten en sporadisch doe). Maar nu kan ik dus die discus niet gebruiken, want dan piep ik minder en nu heb ik de adem al zo hoog zitten dat ik me afvraag hoe ik dit ga overleven tot 10 uur?! Terwijl ik ook gewoon moet werken, which is bellen XD

Ik heb vandaag eindgesprek van stage maar 1: geen idee wat ik kan verwachten 2: het is via skype en dat vind ik kut 3: ik loop daarna nog anderhalve week stage

Vind t maar ongemakkelijk

Ik droomde vannacht over het brandalarm bij mijn ouders thuis dat die leeg was want piepte. Nu word ik wakker en blijkbaar is dat mijn alarm geweest wat ik in mijn droom hoorde want die gaat om de paar seconden af.

Probleem is alleen dat ik geen idee heb hoe en waar ik die moet vervangen

Als het zo’n ronde is aan het plafond dan is het best simpel, kap eraf draaien en batterij (vaak zo’n grotere die je gewoon in de supermarkt kan kopen) vervangen en dan terug erop draaien.

Weet iemand waar ze leuke roetveegpietversiering verkopen? Ik kom net op stage en er hangen allemaal zwarte pieten overal. Kan me voorstellen dat er geen geld is voor nieuw spul dus dan koop ik het wel

13 likes

Ik zag bij de hema wel slingers/vlaggetjes met sint & roetveegpiet geloof ik!

1 like

Ik heb binnenkort een eerste gesprek met mijn lg om te bespreken hoe het gaat op werk en aan welke dingen ik komend jaar ga werken enzo. Komt het inhalig over als ik aangeef graag meer te willen werken? Ik weet namelijk helemaal niet hoe ze denken over mijn functioneren en of ik na dit contract mag blijven.

Ik heb nu een aanstelling voor 0,6 en zou heel graag fulltime daar werken, maar ze geven geen fulltime contracten aan mensen in mijn functie. Ik hoop gewoon zo dat ik 0,8 kan krijgen, dan zou ik mijn andere baan op kunnen zeggen. Want ik vind die combi zo vreselijk zwaar.

1 like

Nee joh, integendeel en volkomen begrijpelijk! Zou het gewoon aangeven, ongeacht hoe je leidinggevende denkt over jouw functioneren en een contractverlenging.

1 like

Ik moet vandaag een lesdag inhalen bij een andere groep en ik heb doorgekregen dat het om 09:00 zou beginnen, maar ik vermoed dat het toch pas later begint want er is nog NIEMAND verdorie.

Hema, action, blokker iig. Vrij zeker dat ik nog een grotere keten vergeet maar weet niet welke

1 like

Nee, kan best! Ik zou het gewoon doen. Je laat ook zien dat je gemotiveerd bent dan

1 like

Ik had mijn wekker verkeerd gezet (is me serieus nog nooit overkomen?) en moest toen vet haasten om nog op tijd te komen. Kom ik vervolgens in een mega file terecht waardoor ik veel te laat kwam, maar mijn leidinggevende stond gelukkig in dezelfde file en was ook te laat dus nu voel ik me veel minder schuldig, haha.

1 like

Kan de beste gebeuren toch! Niet schuldig over voelen hoor. Is ook mega druk op de wegen deze ochtend.

4 likes

Ja is zo’n ronde maar ik heb geen trappetje waar ik op kan staan en mijn eetkamerstoelen zijn te gammel. Vraag mijn pa straks wel even :sweat_smile:

Jaa, i know, maar voelde wel stom omdat ik me dus ook al had verslapen. Maar mijn leidinggevende begroette me gewoon vrolijk, gelukkig!

1 like

Is het moeilijk om een carwash in/op te rijden? Ik wil er straks even langs maar is mijn eerste keer.