Ik hoop dat je daar word aangenomen en nooit meer ontslagen daarna want anders moeten we haar ook cancelen hier
Gebruik je een serum? Wat gebruik je nu
Ah dwdd over Excelsior. Ik ben benieuwd.
Ik heb een hele oude zolder boven mijn huis waar ik eigenlijk niet mag komen (want oude vloer en dus gevaarlijk). In mijn hoofd woont daar dus een spinnenkolonie, de een nog groter en hariger dan de ander.
Vandaag moest er voor het eerst in 2 jaar iemand naar boven om de ketel te controleren. Ik zag al helemaal voor me hoe er honderden spinnen de trap af zouden rennen zodra dat luik openging. Maar er zaten er dus nul. Er was niet eens een spinnenweb te zien.
Ben zo opgelucht want ik zat me hier gewoon al een week zorgen om te maken. Had al helemaal bedacht dat ik de komende nacht bij mijn ouders zou slapen om de spinnen te ontwijken. Koekoek.
Ken je de cremes van la roche posay voor het gezicht? En dan vooral dus die voor de droge en vochtarme huid?
Grrr ik krijg elke keer tranen in m’n ogen van dat interview. En dat ie ook nog zegt dat ze mogen protesteren voor zwarte piet
En meteen nadat je uit de douche komt je huid insmeren helpt ook.
Ah nee wat verdrietig. Kunnen ze hem eventueel nog helpen of is dat geen optie meer?
Meid toch, gewoon de apotheek ingaan en vragen.
Tintelen mag, irriteren niet. Als na zo’n 5/10 min het tintelende gevoel nog niet weg is, zou ik m af wassen, maar vaak komt het tintelende gevoel door de werking van ingredienten.
Als je crème gaat rullen kan het zijn dat je of te veel gebruikt, een dikke laag werkt niet beter dan een dunnere laag, of je brengt het te snel aan na je serum, dat kan dan niet goed in de huid trekken. Maar het kan ook zijn dat je huid wél vochtarm is, maar niet droog en dus geen product voor alleen een droge huid nodig heeft. Een vochtarme huid kan juist ook wat vetter zijn, dat talg maakt je huid als een soort beschermlaagje aan om zo al het vocht dat wel in de huid zit beter vast te houden.
https://www.dermalogica.nl/huidadvies/post/droge-of-vochtarme-huid/
Hahah dit gebeurt bij ons ook altijd en dat komt mn moeder weer driftig binnen, begint meteen lampen aan te doen en aan de gordijnen te rukken ‘god wat is het hier weer ongezellig, kunnen jullie nou niet even een lampje aan doen!?’
Hahaha ja hier meestal ook, maar mijn moeder werkt tot 23:00 en dan liggen wij gelukkig al in bed, hoeven we die wervelwind niet mee te maken
I know! Vandaar mijn blik als @Evenveel.
Dan kan je (bij wijze van) nog beter in denial zijn, dan weten én erkennen dat het slecht is en dan nog gewoon doen. Wist ook niet zo goed wat ik moest zeggen
Weleda cold cream. Ik glim er wel door. Maar liever glim dan een kop vol schilfers en velletjes
Zoveel zin al in het weekend! Mijn vriendin die een paar weken in Nederland is komt vrijdag vanuit Friesland naar mij toe om leuke dingen te doen en zondag breng ik haar dan naar de luchthaven zodat ze weer terug naar Praag kan. Ben de dagen aan het aftellen
Ik had nooit zoveel met FKA twigs’ muziek. Vond haar wel altijd intrigerend maar het pakte me nooit helemaal. Maar wauw haar nieuwe album is zó mooi. Ik snap het helemaal, wat een kunst.
Dat had ik toen ook.
Ik vind hem vaag van structuur en smaak.
Sorry maar ik hou wel bij een ekte unox worst
Huh?! In de bios of op tv?
Mijn vriend wil weer gezond eten dus we kopen al weken bijna geen snacks meer, maar nou staat hij serieus elke avond meerdere keren zuchtend in de keuken alle kastjes open te trekken want hij heeft zin in iets lekkers “maar we hebben nooit wat”. Ja gast, jij wil niet snacken.