Wat je even kwijt wil #30

Ohnee die vind ik ook niks, is niet op te kloppen ook. Die goedkope plantaardigeuit de spuitbus van ah eigen merk is wel prima voor een volgende keer!

1 like

Toen ik nog roa gebruikte heb ik deze altijd gebruikt voor mn droge kop en lippen.
afbeelding

Was echt goed spul!

1 like

Hoe erg is het om nachtcreme op een ‘vies’ gezicht te smeren? Echt cannot be bothered om mn gezicht schoon te maken, doe ik alleen 's ochtends onder de douche eigenlijk

Heel heel heel erg

4 likes

godverdomme karl

1 like

Zonde van je nachtcrème want het zal niet veel doen

whyyyyyyyyyyynooooooooooooooootttttttttttt

Omdaaromniet

3 likes

:heart::heart::heart:

1 like

godverdomme spaarlamp. ok ik heb nog wel ergens micellair water liggen

2 likes

Ik verzin die regels ook niet hoorrrrr

Love bureau Burgwallen

4 likes

Ja je moet kiezen of helemaal niks aan je gezicht doen. Of alles! Ik heb zelf altijd van die babydoekjes naast mn bed liggen, als ik dan keer lui ben haal ik die gewoon even over mn gezicht.

Ik heb schoongemaakt met micellair water, toen hyaluronzuurserum, ordinary caffein solution onder mn ogen en toen pas de nachtcreme :nerd_face:

10 likes

Ik ben net afgewezen voor het grootste prutbaantje ever en ik wil nu eigenlijk heel graag bellen waarom want ik begrijp er niks van :joy:

Wat voor baan? Misschien ben je te duur

Ik ook! Maar echt niemand lijkt het te kijken? Ik vind het echt fantastisch.

1 like

afbeelding

1 like

Jawel ik! Maar er zijn op maandag te veel programma’s die ik wil kijken, dus kijk het morgen terug.

2 likes

De vacature is vervuld zag ik net op de site, dus dat zal het zijn. Maar ik kreeg een mail dat mn CV niet bij ze paste, dat vond ik gek, haha