En wie is het dan? Linda de Mol? Wendy van Dijk? Of Mascha??
Ik woon in Duitsland haha, en het is een vrij bekend Duits model!
Bridget Maasland
Ehhhhh een groot menu en twee toetjes hoezo
Oh ja ik had dit laatst met iemand die met dolfijnen was gaan zwemmen. Ze zei er nog bij âik heb het gedaan, want het is natuurlijk dierenmishandeling dus een kwestie van tijd voor het verboden isâ
Pfff het is toch niet normaal, het lijkt me echt zo kut als dolfijn zijnde. Volgens mij denken ze echt bij zichzelf:
âOhhh god weer zoân dom stuk schuurspons dat ik moet meeslepen naar de andere kant van het zwembadâ
Huh? Nou dan breekt je klomp toch?
Hahah wel woke dus
Voordeel: je kunt nu vast in je evaluatie schrijven dat je doel niet behaald is, die pepernoten gaan op.
Scheelt je na je les weer een evaluatir schrijven
Moet dat alleen als je de pabo doet of moet dat echt voor elke les?
Ik twijfel om ofwel een Lenovo thinkbook 13s te kopen ofwel een Asus Zenbook UX331FN. Iemand ervaring met 1 van deze 2 of die me kan vertellen welk merk ik beter koop?
Nee alleen als je stage doet en ik hoef er maar een per dag. Maar het is eigenlijk heel chill, het dwingt je na te denken over het verloop van de les en het geeft je handvatten. Maar het is ook zo irritant langdradig, zeker met de formulieren van de pabo.
Nee gek veel kleiner haha
Straks de Penoza film kijken. Zo enorm veel zin in
Mijn vriend is een week weg voor zijn werk en ik verveel me nu al. Ik kan normaal prima alleen zijn, maar nu ben ik echt echt alleen en dat vind ik dan wel weer stom.
Ik vind het wel een mooi compliment wanneer vrienden zeggen dat iedere huis een rommel lijkt vergeleken met mijn huis. Yeah.
Volgens mij zijn de dugadoos van chio uit productie genomen (ik vind ze in ieder geval niet meer in de supermarkt) en dat vind ik zoooo jammer
Afgelopen week heeft bij mij thuis een vriendin gelogeerd waarvan haar relatie op uitgaan staat, dus ze zocht een onderkomen tijdelijk om elkaar ruimte te geven. Ik ben best wel op mezelf dus vond het wel een beetje spannend, maar vandaag is de eerste dag dat ze weg is en ik vind het zo stil nu haha, moet er weer helemaal aan wennen.
Lief van je!
Neem gewoon een groot big Mac menu mee met 13 frietsaus, dan nemen ze je sowieso aan