Wat je even kwijt wil #30

Ohja grappie het was idd 156. Dan is het wel een goeie deal. Maar kijk even naar de afmetingen enzo en hoe oud die is.
Want het is wel een goeie stofzuiger die heel lang mee gaat.

1 like

De week voor kerst zit ik in Parijs en ik wil naar een kerstmarkt toe. Hebben jullie aanraders welke kerstmarkt de leukste is om te bezoeken? Zag dat die op de Champs-ÉlysĂ©es niet doorgaat
 :frowning:

Ja en cute!!

1 like

Ik krijg alleen al stress bij het lezen hiervan

9 likes

Hahaha kaal van de stress
Maar ehm hoe de fuck kost zo’n abo 500 eu???

2 likes

Ik ben er de eerste week van december en ik wil een aantal kerstmarkten af gaan! Zal je na mijn bezoek wel een update sturen haha

Graaag! Veel plezier alvast :blush:

@Victoria Wat een ellende, voel je paniek gewoon. Maar wat fijn dat je alles terug hebt gekregen zeg pfff

1 like

Oh wat een nachtmerrie

Ok voorbereiding af. Toen ging ik even opzoek naar Engelse voorleesboeken want het lijkt me leuk om mn kleuters in het Engels voor te lezen en kom ik het boek Mathilda tegen, waar dit bij staat: ‘Matilda Wormwood’s father thinks she’s a little scab.’ Dat breekt toch je hart :disappointed_relieved:

4 likes

Ik heb voor mezelf een weekbudget en ik keek net in mijn portemonnee en vraag me echt af waar al dat geld heen is :thinking: terwijl het eigenlijk pas dag 1 is

7 likes

Ik ben met verlof thuis en spendeer zoveel geld.
Alleen nog hoognodige mag ik nog kopen en deed ik al voor mijn gevoel.
Maar thuiszitten is echt niet goed voor je portemonnee.

1 like

Ik heb zojuist mijn weekbudget aan MacDonalds besteed.

6 likes

Ziggo wilt even €55,- euro facturen voor het trekken van een coax kabel. Lieve medewerker, ik ga daar toch zeker niet dat bedrag voor betalen, dat is 2 minuten werk en kan mijn vriend zelf. Vier keer doorverbonden en 30 minuten werktijd (sorry but not sorry) later, krijg ik het terug. Yay.

Was ik eindelijk een beetje aan het opknappen van een week zien zijn, heb ik een oorontsteking te pakken. :rage:

Hahahah wat heb je genomen dan

Ik snap het echt niet
 ik betaal de boodschappen en heb hiervoor een “normaal” budget. Betaal ook de drogisterij spullen en de rest geef ik uit aan dingetjes die ik nodig heb/wil hebben.

Maar hoe kan ik altijd na 2 weken ineens krap zitten en zuinig aan moeten doen met boodschappen? Zoveel geef ik toch niet uit aan onzin?

Ik heb ook iets, waar ik graag geen omg-reacties op wil maar wel advies bij nodig heb. Mag dat? :stuck_out_tongue:

Mijn buurvrouw is best wel beroemd en ik wil haar graag op insta om contact te leggen. Ze is al een keer hier geweest om een pakje te brengen, dus ze weet wie ik ben. Zal ik haar gewoon toevoegen en dan een berichtje sturen met: hey buurvrouw, WAT EEN TOEVAL dat ik jou hier vindt? Ik moet natuurlijk niet overkomen als de creep die ik ben.

2 likes

Mijn buurvrouw en ik volgen elkaar ook op instagram. Ze volgde mij als eerste en toen ben ik haar terug gaan volgen. Niks geks aan wat mij betreft.

2 likes

Oja beter. @Chesirecat juist doordat ze beroemd is, ben ik dan bang dat ze je toch als een creep ziet haha. Maar ja, ook wel logisch dat het heel normaal is om je buurvrouw te volgen.

Als mijn buurvrouw me ineens ging volgen zou dat niet per se heel raar zijn maar het feit dat ze volgens jou beroemd is maakt het enigszins beladen. Als je echt contact met haar wil leggen omdat ze je buurvrouw is, dan zou ik een andere manier kiezen.

1 like