Wat je even kwijt wil #30

Gisteren had ik een heel driegangen diner bekant gekookt voor vrienden :joy:, zelfs vegan voor eentje (had ik nog nooit eerder gedaan) en mijn vriend de hele dag opgeruimd ook. Was echt super veel werk, en het was volgens mij best gezellig, maar ze gingen allemaal voor tienen al weg? Ik weet niet waarom maar mijn vriend en ik werden er een beetje onzeker van haha. Hij dacht dat we misschien niet accommoderend genoeg waren, of dat ze zich niet op hun gemak voelden of dat het niet gezellig genoeg was. En ik twijfelde ook een beetje, terwijl ze me nog appten van:‘het was gezellig!’ ik ben altijd zo onzeker als ik de gastvrouw moet spelen haha. Ik ben altijd bang dat ik awkward ben ofzo, en al helemaal als mensen zo vroeg al weggaan, hoewel het helemaal niet zo vroeg was eigenlijk, maar ze kwamen allemaal om 7 uur dus ze zijn er nogeneens drie uur geweest :sweat_smile: Terwijl als we bij hun langsgaan, we altijd wel tot 11 uur/12 uur blijven vaak stellen ze dan ook nog voor dat we kunnen blijven ofzo. Of misschien zijn wij wel de assholes die Langer blijven dan mensen willen :joy:

Ze moeten toch gewoon vandaag weer werken neem ik aan

3 likes

Ja klopt daar ging ik ook maar vanuit haha, maar toch bleef het knagen ofzo ik weet niet :sweat_smile: Het vertrek was ook een beetje ‘abrupt’ ofzo haha.

Mepal! Lekt niet en dat doorzichtige bakje wat er bovenop zit is ook handig om los mee te nemen voor andere snacks.

Edit: oh die tip heb je al twee keer gekregen. Nou ja, echt een goed product dus :stuck_out_tongue:

1 like

https://www.gestrikt.nl/sistema-breakfast-to-go

Ik vind deze van Sistema erg fijn, kan je kopen bij AH of Blokker

1 like

Ik moet een lesvoorbereiding schrijven. maar ik wil niet ik wil niet ik wil niet

giphy

6 likes

Heb ik ook altijd een hekel aan. ‘Wat is je lesdoel?’ ‘Overleven’

15 likes

Ik dacht even ga ik comfi naar Lizzo , of ga ik sexy en wss veel te warm.
Nou als je op het nieuws ziet dat iemand ineens naakt was bij Lizzo weet je wel wie dat was.

3 likes

De 50 cent koffie in de UB is op dus ik dacht goed excuus om te splurgen voor dure lekkere koffie (Zelfs al heb ik nog maar 50 euro tot de 24ste) dus ik kocht een cappucino met kaneel en karamel voor meer dan 3 euro en het is niet te zuipen :cry:

giphy

11 likes

Mijn doel is dat ze niet de pepernoten opeten waarmee we gaan rekenen

8 likes

Heeft iemand hier misschien het boek liggen van Danique Bossers met Work hard play hard die het wil verkopen voor een klein prijsje en vandaag nog kan posten? Jaja wat een eisen, maar het is belangrijk.

Hmm of ik bestel hem zelf en stuur het terug naar Bol, dat kan ook.

Wat ga je er mee doen dat je het met spoed nodig hebt?

Ik heb het boek niet. Ben gewoon nieuwsgierig.

Oh, maar dat is leuk! Goed dat je je zo aan het voorbereiden ben. Hopelijk wordt het wat! :crossed_fingers:

1 like

Thanks, ben heel benieuwd en heb ook zin in het gesprek! Ik heb het boek net maar besteld op Bol :smirk:

1 like

Iemand liet me net een foto zien van iemand anders die op vakantie een tijger aaide (niet oké). Ik keek echt zo:
giphy%20(22)

10 likes

Zo’n leuke Hetty stofzuiger hé, is 50 euro een goeie prijs? Heb hem gezien op de Zeeuwse variant van marktplaats, maar mn ouders en ik weten het niet zo goed

Jaa vgm zijn ze normaal 56 ofzo (ofnja hettie is sws altijd goedkoper)

Toen ik op de prijs googelde kwam er tussen de 160 en 200 euro uit, dat is echt veel

Ik ben geen douche, maar je weet dat ik fris ben. Geen wc, maar je weet dat ik de shit ben.

ok nu ga ik aan de lesvoorbereiding

4 likes

Geen lucifer maar je weet dat ik :fire: ben