Wat je even kwijt wil #28

Zoooooooo wat een dag. Kapot. Toen de verhuizers zagen dat ik vier hoog woonde zonder lift vroegen ze of we wilden helpen. Hebben we gedaan (stom, had ik juist geen zin in en daar betaal ik dan toch mensen voor) dus heb me rot gelopen. En nu zit ik in de teringzooi in m’n nieuwe huis maar met een pishwari naan en dat maakt bijna alles weer goed.

1 like

Die is er al!

2 likes

godver ik stond bij de kassa met mn tas vol; te weinig saldo
snel naar huis maar er staat gewoon genoeg op mijn rekening?

Dit kan wel eens zo zijn helaas. Sommige transacties staan al wel op je internetbankieren zichtbaar, maar zijn nog niet zichtbaar voor de geld -en betaalautomaten. Inmiddels werk ik niet meer bij de bank, dus ik weet niet meer uit mijn hoofd welke transacties dit waren. Ik kan mij alleen herinneren dat dit best wel eens voorkwam.

1 like

Ik moet nog werken voor morgen (les voorbereiden) en kan me er al uren niet toezetten en nu is het al kwart voor 9 en moet ik dus nog steeds beginnen met werken :cold_sweat: ik moet echt gaan kijken naar ander werk

Er stond echt meer dan genoeg op. Ik kreeg 1x te weinig saldo zichtbaar en 2x geweigerd chip vereist. Ik net met zeker genoeg geld op m’n rekening en voor de zekerheid cash weer daarheen. Zei dat apparaat weer 2x geweigerd, chip vereist. Dus kreeg het weer benauwd dacht is er iets met m’n rekening ofzo. Maar 3e x lukte het wel :s Raar man.
En zonde van m’n tijd.

1 like

Ik oooook! Wel fijn dat er iemand in hetzelfde schuitje zit :grimacing: Ik zal aan je denken morgen, we gaan het rocken!

1 like

Ohhh dat is echt intens klote gewoon! Je voelt je ook zo voor joker staan dan he. Wellicht is je pas aan vervanging toe?

Ahh ik zit met mijn ultieme comfortfood (venkel chorizo Spaghetti en een glas wijn) een aflevering Sherlock te kijken en ik heb net een prachtige rok gekocht. Eigenlijk voor een themafeest maar vind hem zo mooi dat ik hem morgen al aantrek

18 likes

Ja heb mezelf ook weer lekker voor gek gezet door het allemaal heel vaag uit te leggen/me te excuseren aan/bij die kassamedewerkers. Die er niks van begrepen :’)
Ja zal eens kijken. En in het vervolg maar altijd genoeg cash mee voor zulke gevallen :S

Maar chip vereist betekent gewoon dat je te vaak contactloos hebt betaald en dan moet je weer ff met je pin

1 like

Uiteraard! https://www.okokorecepten.nl/recept/pasta/spaghetti/jamie-oliver-spaghetti-salami-venkel-tomaten-amp
Doe het zelf meestal met chorizo en pas de verhoudingen naar eigen inzicht aan. Kook voor mezelf vrijwel altijd vega, maar dit is het enige wat ik af en toe nog maak wat vlees bevat

3 likes

Ahh ik voel het gewoon! Het maakt jouw moment niet minder kut, maar iedereen heeft wel eens zoiets.

Ja maar dat hielp dus niet… Er bleef staan geweigerd. En ook 1x in beeld te weinig saldo :S
Edit: en had vandaag sowieso mijn pinpas nog niet gebruikt. Blijft een raar verhaal.

Aqua gym is echt goed voor mijn conditie ondanks het allemaal 70+ mensen die meedoen. Doe het nu een maand en bepaalde standjes tijdens de seks kon ik nooit lang volhouden, maar gaat nu moeiteloos :smirk:

6 likes

Misschien een storing bij de bank of het pinapparaat zelf?

1 like

Een hele tijd terug deelde een forummer een verhaal dat ze op straat afval had opgepakt om weg te gooien (niet haar eigen afval) en dat een oudere meneer haar supporte (even paraphrased dit). Ik weet nog wel welke forummer dit was maar dat account is niet meer actief dus ik hoop dat ze dit misschien nog leest; sinds dat ik dat las pak ik elke keer als ik lopens ergens heen ga ook afval op om zelf weg te gooien. Ik besefte me opeens dat ik ook zelf iets kan doen, het was niet eerder in me opgekomen om afval zelf weg te gooien. Soms loop ik 20 minuten rond met een oud/leeg plastic verpakking die iemand heeft laten slingeren haha, alleen om het ergens netjes te deponeren. En het allerleukste hiervan is dat mijn vriend het nu ook doet, en door zijn voorbeeld vrienden van hem ook.

Dus mocht ze het nog zien; je hebt mij en een hele hoop andere geinspireerd om zwerfvuil zelf op te ruimen in plaats van de mensen die het laten slingeren te judgen maar zelf niets doen

63 likes

Heeft iemand ooit iets te laat geretourneerd bij de hunkemoller? Deden ze moeilijk? Ik ben 2/3 dagen te laat… er staat 14 dagen maar ik had 30 in mn hoofd🤭.

Het is 93€ :cry:

1 like

Mijn vriend en ik hebben waarschijnlijk een huis! We hoeven alleen nog het contract te ondertekenen. Ik ben heel blij dat we eindelijk een huis hebben, maar het geeft ook zoveel stress opeens.
Er moet veel geverfd worden en dat willen we gelijk doen, omdat het natuurlijk het handigst is als er nog geen meubels staan. Ook hebben we wel veel hulp nodig met verhuizen, maar ik voel me zo opgelaten om mensen te vragen of ze willen helpen. En ik vind het zo kut dat mijn vader niet kan helpen en ook nooit het huis echt zal zien waarschijnlijk, terwijl hij altijd zo handig is en hij het graag zou willen. Daarnaast kan ik zelf ook niet veel doen, want ik ben hoogzwanger en nu kan ik opeens ook een babykamer inrichten waar ik niet op had gerekend.

22 likes

Ja ik heb het ook weleens een paar dagen te laat teruggestuurd. Ik heb er niks over gehoord. Ik stuur eigenlijk alles te laat terug :see_no_evil: Ze gaan het heus niet terugsturen.

1 like